ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouwquote:
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouw
Ik heb het exact andersom.quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Hoe kan ik dat goed maken?quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Yuki het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je mensen niet te snel moet vertrouwen.
Niet doen!quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
het is me weer helemaal duidelijkquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
Dan kon je er niet over klagenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb liever geen reden tot klagen hoor
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.quote:
Buiten?quote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.
Precies, ik vond het al raar.quote:
Zachte G, harde Lquote:
Heerlijk op het balkonnetjequote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef smilez het volgende:
het voelt een stuk warmer dan 17 graden pfft, heb de korte broeken alweer tevoorschijn getoverd!
Ik ben hier alleen, dus nee.quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen zwoele zweterige ranzige sex dus
ijsje is precies wat ik ook gehaald hebquote:
Tell me about itquote:
Dat zeg je nu, op afstandquote:
Jij bent ook niks gewendquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Zweterig ben ik nl alBoerinneke spelen in die warmte is vermoeiend ook.
Kleine big hequote:
quote:
Die zijn niet groot hequote:
Tenzij je ontvolgt.quote:Op zondag 17 april 2011 16:05 schreef CherryLips het volgende:
o, als je één keer in een reeks post, staan de volgende topics in die reeks automatisch in je AT
Dat zit ook een beetje in mijn Escobarquote:
maar het is wel handig, hoef je niet constant te zoekenquote:Op zondag 17 april 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het is wel even wennenalsof iemand in m'n account heeft ingebroken
Wacht maar tot die groot is, dan kom je er niet meer zo makkelijk in bij in de buurtquote:
haha uhu ik zou niks anders verwachtenquote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot die groot is, dan kom je er niet meer zo makkelijk in bij in de buurtOp die leeftijd overigens ook niet, daar zocht mama wel voor
singles staat meestal bovenaanquote:Op zondag 17 april 2011 16:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar het is wel handig, hoef je niet constant te zoeken
het blijft wel in je kop zitten jaquote:
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook alquote:
uhm welk nummer?quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook al
Verschrikkelijkquote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik word ook echt helemaal schijtziek van dat nummer, in de winkel staat ie dan ook op repeat en in de supermarkt draaiden ze hem laatst ook al
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kopquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
VerschrikkelijkEn als het nou een leuke plaat was, maar dat mens heeft zo'n zeikstem.
Sun is up, finallyquote:
dito.. K hoef m niet eens te luisterenquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kop
Sorryquote:Op zondag 17 april 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nu weer de rest van de dag in m'n kop
en dat zeg je nu pasquote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Jeeej, Simpsons weekend op CC
Nu eerst douchen
ja, dat denk k dus nietquote:
dat valt nog te bezienquote:
Hier is het hartstikke bewolktquote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef smilez het volgende:
[..]
het mooie weer is denk ik een grotere factor
je gunt me ook niks he?quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef smilez het volgende:
[..]
het mooie weer is denk ik een grotere factor
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebsquote:Op zondag 17 april 2011 16:57 schreef smilez het volgende:
[..]
tja ik ken je nu eenmaal nog niet goed![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebs
Alsof dat iets is om trots op te zijnquote:Op zondag 17 april 2011 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben niet eens meer beroemd en berucht bij het [Singles]-plebs
uiteraard.. 'Vroeger' hielden jullie van me.. Misten jullie me.. Aanbeden me.. Hadden mijn foto's boven jullie bedjes hangen.. Waren jullie bang voor me..quote:
hmm.. Ja. Goede vraagquote:
tja, vroegah was alles altijd beterquote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteraard.. 'Vroeger' hielden jullie van me.. Misten jullie me.. Aanbeden me.. Hadden mijn foto's boven jullie bedjes hangen.. Waren jullie bang voor me..ik mis die tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |