ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouwquote:
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.quote:Op zondag 17 april 2011 14:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, ik vertrouw sommige mannen wel..en sommige vrouwen ook, maar er zijn er zat die ik dus niet vertrouw
Ik heb het exact andersom.quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Hoe kan ik dat goed maken?quote:Op zondag 17 april 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die ik écht totaal niet vertrouw zijn op een hand te tellen hoor.
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwensquote:Op zondag 17 april 2011 14:59 schreef Yuki het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar wel geleerd dat je mensen niet te snel moet vertrouwen.
Niet doen!quote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
het is me weer helemaal duidelijkquote:Op zondag 17 april 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik er keer op keer weer intrap, trouwens
Dan kon je er niet over klagenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb liever geen reden tot klagen hoor
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.quote:
Buiten?quote:Op zondag 17 april 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat je naar buiten keek.
Precies, ik vond het al raar.quote:
Zachte G, harde Lquote:
Heerlijk op het balkonnetjequote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef smilez het volgende:
het voelt een stuk warmer dan 17 graden pfft, heb de korte broeken alweer tevoorschijn getoverd!
Ik ben hier alleen, dus nee.quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen zwoele zweterige ranzige sex dus
ijsje is precies wat ik ook gehaald hebquote:
Tell me about itquote:
Dat zeg je nu, op afstandquote:
Jij bent ook niks gewendquote:Op zondag 17 april 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
Zweterig ben ik nl alBoerinneke spelen in die warmte is vermoeiend ook.
Kleine big hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |