quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij hem als kleedje
Die grap werd gisteren ook al gemaakt.quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij hem als kleedje
Ik heb hem niet gezien, eerlijk. Maar die user heeft mijn humor en dus goede humorquote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die grap werd gisteren ook al gemaakt.
Waarom bouw je geen schip en ga je suriname heroveren?quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Iemand die bij alles dat Nederlands is roept "Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi" is onze vlag niet waardig.
Oke, het is niet louter kommer en kwel:quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Iemand die bij alles dat Nederlands is roept "Oprotten met die Nederlandstalige baggerzooi" is onze vlag niet waardig.
Dat basslijntje in "Vriendschap" is mooi.quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, het is niet louter kommer en kwel:
Nee, niet op FOK!quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, eerlijk. Maar die user heeft mijn humor en dus goede humor
quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom bouw je geen schip en ga je suriname heroveren?
Dan heb je goede mensen in je omgeving.quote:
Omdat al die linksen de Surinamers dan een paspoort geven en hierheen halen als stemvee.quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom bouw je geen schip en ga je suriname heroveren?
Een varende POL-meet dan maar?quote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kapitein meldt zich!
Uiteraard, ik stel mijn bootje "De Groene Draeck" wel beschikbaar.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan heb je goede mensen in je omgeving.
Ah, ik wil juist dat de antillen weggaan, Chavez mag het inpikken. Maar jij als patriot bent dan voor een tegenaanval denk ik?quote:Op zondag 17 april 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat al die linksen de Surinamers dan een paspoort geven en hierheen halen als stemvee.
Varen is ook echt een rechtse hobby.quote:Op zondag 17 april 2011 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, ik stel mijn bootje "De Groene Draeck" wel beschikbaar.
Heb ooit eens mogen genieten van een vaart op een jacht met helikopterdek en alles, ik wou dat 't m'n hobby kon zijn.quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Varen is ook echt een rechtse hobby.
Ik heb ooit eens gezeild met gehandicapten. Was voor een artikel.quote:Op zondag 17 april 2011 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ooit eens mogen genieten van een vaart op een jacht met helikopterdek en alles, ik wou dat 't m'n hobby kon zijn.
Nee joh.quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, ik wil juist dat de antillen weggaan, Chavez mag het inpikken. Maar jij als patriot bent dan voor een tegenaanval denk ik?
Zo moeilijk is het toch niet? Alle ellende, stupiditeit en waanzin komt van links en alles dat kleur geeft aan het leven en staat voor het goede komt van rechts.quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nooit geweten dat New Kids is gemaakt in opdracht van het wetenschappelijk bureau van de PvdA. Overigens kan ik soms best lachen om New Kids.
Heh? Het is toch ons grondgebied?quote:
Hier Brits adel, maar kan worden bestempeld als hetzelfde.quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezeild met gehandicapten. Was voor een artikel.
Heb je ze laten roeien?quote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gezeild met gehandicapten. Was voor een artikel.
Nee, heb ze wel laten dreggen. Door al dat gekwijl overstroomde de boot bijna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |