Jij bent er toch nog?quote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als Mo eruit is is het janken geblazen, wie moeten ze hier dan gaan bashen![]()
![]()
Deden we op de kleuterschool ook: tegen iedereen zeggen ik heb een geheimpje maar zeg het tegen niemand....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef Chuckster het volgende:
Jo verspilt haar kansen, goed bezig Mrs. Realdoll
btw. lekker goed gejat dan slecht bedacht zal ik maar zeggen:
[ afbeelding ]
ik moet ook weer om 8 uur voor de tv zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Helaas, moet echt mn bed opzoeken morgen weer klussen in/om het huis..
Niet uitslapen dus.. Have fun!
Same old story...zelfs zonder streams kan ik me precies voor de geest halen hoe het voor julie moet klinken nu....quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, levert weer gespreksstof op hier![]()
Gerard is een fan van Mo, daarom dus.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
En haar moeder kocht ook mensen om achter de schermen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze hebben allebei 1 romance in het huis
moet zijn Mo voordat de stem haar ging bashen of ernaquote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
egg wel!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
Volgens Mo was het voor haar heel moeilijk voordat haar geheim geraden was om het te verbergen...quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
Ludo had ook nog liever 10 bed scenes met Bowien, maar het stond niet in het .....quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
Nee, wel bij Johan.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij johanna
Dat weet ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En haar moeder kocht ook mensen om achter de schermen?
Gevalletje mind-fucken denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk dat gelul over Cythia's gedrag. Maar inmiddels is wel gebleken dat er een aantal bewoners een stuk ranziger zijn dat zij. Flip en Mo bijvoorbeeld doen ook echt bijna geen moer in dat huis.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard is een fan van Mo, daarom dus.
en Laura loopt nou ook niet bepaald over van activiteitquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk dat gelul over Cythia's gedrag. Maar inmiddels is wel gebleken dat er een aantal bewoners een stuk ranziger zijn dat zij. Flip en Mo bijvoorbeeld doen ook echt bijna geen moer in dat huis.
Dat doe jij ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hey niet over anderen, over Mo bezig blijven.
Ranziger....als er iemand zo gek was om haar te willen volblaffen had zij er ook 4 weken mee rond gelopen....quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Mooi, dan komt het dit keer niet rauw op je dak vallen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deden we op de kleuterschool ook: tegen iedereen zeggen ik heb een geheimpje maar zeg het tegen niemand....
oke, jo is een snolquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik hoop het, hoop dat Mo over paar dagen een brief krijgt dat Maik toch voor Johanna kiest.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij johanna
En ze vindt het ook jammer dat ze niet alleen mag zingen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wist het he. Komt die lijst, gaat Sharon zitten zeiken dat ze zoveel "moet".
Nee nu even over Joquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mee-eens!!!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik vind jou wel leuk, maar je make-up niet"![]()
dat zou iedere gezonde normale vent doenquote:
Nou die loopt ook weer over van verliefdheidquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik vind jou wel leuk, maar je make-up niet"![]()
Ik had anders wel op marktplaats een kartonnen doos te koop zien staan achter het cs,dussss toevalligquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef rico80 het volgende:
Waar komt dat verhaal vandaan dat ze op straat heeft geleefd... Ze heeft door omstandigheden 4 fakking maanden nergens ingeschreven gestaan. Dat is heel wat anders dan onder een brug slapen. Niemand raakt z'n huis kwijt, slaapt 4 maanden onder brug en heeft daarna alles weer op de rit.
Ze was administratief dakloos, of eerder adresloos. Ook al zo'n faalgeheim.
Nee, dat zijn z'n principes.. ik snap het welquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou die loopt ook weer over van verliefdheid
dumpen die gast
Mo haalde een droge handdoek tussen haar benen door en lekte door en neukte door toen ze ongesteld was, fris meisje als ouder zou ik trots op haar wezenquote:
Ik vind Flip juist iemand die helemaal niet van die opgedirkte domme meisjes houdt. Daarom snap ik er niks van dat hij toch op die Joanna valt.....quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die Philip wel verrassend... Ik dacht echt dat hij zo'n mooiboy zou zijn die van opgedirkte meisjes houdt en in het huis wel zijn slag zou slaan onder de lakens!! Maar nu blijkt dus dat hij al die make-up bij vrouwen maar niets vind en dus ook niet wil zoenen etc, ik vind het wel grappig!
Ik heb een fanquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Klopt ik ben speciaal, ik ben fan van allemaal.
Ik had het wel verwachtquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die Philip wel verrassend... Ik dacht echt dat hij zo'n mooiboy zou zijn die van opgedirkte meisjes houdt en in het huis wel zijn slag zou slaan onder de lakens!! Maar nu blijkt dus dat hij al die make-up bij vrouwen maar niets vind en dus ook niet wil zoenen etc, ik vind het wel grappig!
+1quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Mylene het volgende:
Respect voor Philip hoor, gewoon geen kus geven omdat hij make-up Joanna niets vindt.
Zou ie misschien niet stiekem van klats-klats zijn?quote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef Starlie het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind Flip juist iemand die helemaal niet van die opgedirkte domme meisjes houdt. Daarom snap ik er niks van dat hij toch op die Joanna valt.....
Dat vind ik dus verrassend.
Precies, toen hij zijn droomvrouw omschreef had ik ook niet Joanna in m'n hoofd.quote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind Flip juist iemand die helemaal niet van die opgedirkte domme meisjes houdt. Daarom snap ik er niks van dat hij toch op die Joanna valt.....
Dat vind ik dus verrassend.
Vergeet de blaas ontsteking niet BURP!! Buiten dat. kind is niet fris in der hoofd!quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mo haalde een droge handdoek tussen haar benen door en lekte door en neukte door toen ze ongesteld was, fris meisje als ouder zou ik trots op haar wezen
Maar dat ben je helaas niet, ik begrijp je frustratie, trek het je maar niet zo aan.quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mo haalde een droge handdoek tussen haar benen door en lekte door en neukte door toen ze ongesteld was, fris meisje als ouder zou ik trots op haar wezen
Niet vergeten ze liet haar ook nog vol batsen terwijl ze een druipdoos had.en ook niet wassen daarna,ik heb het al vaker gezegt ,een crackhoer op de tippelzone is nog schoner dan moneukquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:
Mo vertelde daarstraks, dat ze al 2,5 maand de pil doorslikt.quote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lautje ziet er altijd lekker uit, zelfs al zou ze een juten aardappelzak aantrekken..quote:
nee hoor lieverd, ben alleen blij dat mijn meiden niet zo ranzig zijnquote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Maar dat ben je helaas niet, ik begrijp je frustratie, trek het je maar niet zo aan.
Het heeft wel indruk gemaakt, geweldig Moquote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Niet vergeten ze liet haar ook nog vol batsen terwijl ze een druipdoos had.en ook niet wassen daarna,ik heb het al vaker gezegt ,een crackhoer op de tippelzone is nog schoner dan moneuk
Niet zielig vinden, ze heeft zichzelf vrijwillig opgegeven.quote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk vind ik Laura wel zielig.... Ze voelt zich duidelijk ontzettend ongemakkelijk, weet zich volgens mij totaal geen houding te geven!
je vergeet het woordje onvergetelijk!quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het heeft wel indruk gemaakt, geweldig Mo![]()
![]()
Maar je zou toch trots op haar zijn, nu spreek je jezelf tegen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor lieverd, ben alleen blij dat mijn meiden niet zo ranzig zijn
+1quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Die wijven zien er allemaal niet uit met die make-up.
Trek er maar een dekbed overheen en ga maar lekker losquote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lautje ziet er altijd lekker uit, zelfs al zou ze een juten aardappelzak aantrekken..
Ze moet er nu een paar van Sharon gaan doenquote:
Gaaaaaaaaaaaaaap. slaaaaaaaaaap, met je kut op het aanrecht.liggen en verder niks toevoegen is ook een tactiekquote:Op zondag 17 april 2011 00:11 schreef Starlie het volgende:
Eigenlijk vind ik Laura wel zielig.... Ze voelt zich duidelijk ontzettend ongemakkelijk, weet zich volgens mij totaal geen houding te geven!
Inderdaad bedankt voor de aanvulling. De rest is zo weer vergeten.quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je vergeet het woordje onvergetelijk!
ze lijkt op de moeder van Vanessaquote:
Best handig als je niet veeleisend bentquote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lautje ziet er altijd lekker uit, zelfs al zou ze een juten aardappelzak aantrekken..
Mo vertelde dat ze haar na haar nacht in de geheime kamer nog steeds niet kan lopen, en nu wil Jo ook in de geheime kamer slapen.quote:
Mo is ook even bij Jo aan het slijmen terwijl ze net nog tegen Philip zei dat ze misschien Jo zou nominerenquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo vertelde dat ze haar na haar nacht in de geheime kamer nog steeds niet kan lopen, en nu wil Jo ook in de geheime kamer slapen.
JAH whisky graagquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik neem nog een borrel!! Wie wil ook??
quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Starlie het volgende:
Joanna schijnt 8 centimeter langer te zijn dan Monique... nou ik zie het niet hoor!!
2 graagquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja doe maar een dubbele single-maltquote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Optimistquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is zo verschikkelijk dat het GEWELDIG is!!!!
Grappig je behoord tot de selecte groep die stemmen hoort.quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Sonera het volgende:
Serieus Mo vertelt tegen Jo dat ze in der kont is gepakt... Zwaar nasty hoor sorry!
ik wil geer soloquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dit is zo verschikkelijk dat het GEWELDIG is!!!!
Doe maar oordopjes.quote:Op zondag 17 april 2011 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ja en toen zat ze aan Jo der kont en zei ze hier..
Ik hoorde het ook.quote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Grappig je behoord tot de selecte groep die stemmen hoort.
Zei ik toch, Maik zocht Johan. Maar ehhh, dr ouders kunnen met recht trots op haar zijn! Dit is echte liefde, ze is toch geaard (wat is Maik zijn geaardheid?)quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Sonera het volgende:
Serieus Mo vertelt tegen Jo dat ze in der kont is gepakt... Zwaar nasty hoor sorry!
het spook van de operaquote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef TimeJumper het volgende:
Laura weet niet wat ze moet doen, en het lijkt net of ze de hond zit te bekken
Ze zei ik kon niet lopen dat hebben der meer gehoord en zat toen aan Jo der kont en zei hier goed opletten dan zie en hoor je allesquote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Grappig je behoord tot de selecte groep die stemmen hoort.
gatverdegatverquote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Sonera het volgende:
Kont +1.quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef Sonera het volgende:
Nee, sorry.. Ik kijk nog steeds met verbazing.. De een vindt zich nog geweldiger dan de ander.. zoals steeds..quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:17 schreef TimeJumper het volgende:
Laura weet niet wat ze moet doen, en het lijkt net of ze de hond zit te bekken
nee dan hoor ik die mooie zangstemmetjes van hun niet zo goed meerquote:
Heb van horen zeggen dat die em ook wel in de kont lust die chick...quote:Op zondag 17 april 2011 00:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Kont +1.
Trouwens, wie is die gouden glitter chick met die heerlijke kont trouwens?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, sorry.. Ik kijk nog steeds met verbazing.. De een vindt zich nog geweldiger dan de ander.. zoals steeds..
Ben gewoon de enige...quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee dan hoor ik die mooie zangstemmetjes van hun niet zo goed meer
Als je erger aankunt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
Inderdaad heb nog tijd zat om pessimistisch te wordenquote:Op zondag 17 april 2011 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent nog jong he, dat leer je nog wel af
quote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb van horen zeggen dat die em ook wel in de kont lust die chick...
en niemand op mute, ze willen allemaal horen hoe verschrikkelijk het is.quote:
Succes ermeequote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad heb nog tijd zat om pessimistisch te worden
quote:Op zondag 17 april 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en niemand op mute, ze willen allemaal horen hoe verschrikkelijk het is.![]()
Dat vindt ze al negen weken, alleen komt het de laatste weken op irritante wijze tot uitingquote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef Starlie het volgende:
O god die Sharon vind zichzelf echt fantastisch!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |