Jij bent er toch nog?quote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als Mo eruit is is het janken geblazen, wie moeten ze hier dan gaan bashen![]()
![]()
Deden we op de kleuterschool ook: tegen iedereen zeggen ik heb een geheimpje maar zeg het tegen niemand....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef Chuckster het volgende:
Jo verspilt haar kansen, goed bezig Mrs. Realdoll
btw. lekker goed gejat dan slecht bedacht zal ik maar zeggen:
[ afbeelding ]
ik moet ook weer om 8 uur voor de tv zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Helaas, moet echt mn bed opzoeken morgen weer klussen in/om het huis..
Niet uitslapen dus.. Have fun!
Same old story...zelfs zonder streams kan ik me precies voor de geest halen hoe het voor julie moet klinken nu....quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, levert weer gespreksstof op hier![]()
Gerard is een fan van Mo, daarom dus.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
En haar moeder kocht ook mensen om achter de schermen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze hebben allebei 1 romance in het huis
moet zijn Mo voordat de stem haar ging bashen of ernaquote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
egg wel!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
Volgens Mo was het voor haar heel moeilijk voordat haar geheim geraden was om het te verbergen...quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
Ludo had ook nog liever 10 bed scenes met Bowien, maar het stond niet in het .....quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |