quote:
nee, dat weet ze, daarom wil ze ook dat mo niet gaat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze staat zwak als Mo weg is, haar zelfkennis is onderontwikkeld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
de zussen van laura zijn er al? [ afbeelding ]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
waarom staan er 2 plaatjes van laura heeeeeeeelemaal boven in beeld? waar fok staat?
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo gaat nu Flip lastig vallen...met 'r gezeur, drank doet je goed, janksnol.
zouden ze servio expres in het huis gezet hebben toen maik weg ging ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Injetta het volgende:
Die Maik ligt vast al weer met Johanna of iemand anders te krikken.... Die gast lijkt me absoluut nog niet toe aan een 'vaste relaaasie' .
Idd Maik, ren nu het nog kan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
EMO loopt weer de groepssfeer te beinvloeden he.
Wat een kutwijf!!!
Als je dit leest Maik, Ga naar Johanna ,, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik sta naast je!! met de witte doekjes! van blijdschap!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...
Zij of Paal, een van de 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
Of een leuk meisjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
ja voor eventjes zoals met de bingo maar nu pppffftttt maik ligt allang een ander de pompen die moet het kwijt die wacht echt niet op haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
Ja, maar ze jankt wel weer en verpest wel de leuke avond weer en vult wel de streams weer met haar gezanikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
quote:
Ja klopt die bedoel ik ook kijk maar in een oude COS met bevoorbeeld Geer of Karim in de TTquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewoners
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo speelt iedereen lekker op het gevoel dat ze haar maandag toch maar niet nomineren..Maandag wil ze niet meer naar huis hoor!
Het ene sluit het andere niet uit hequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef ToughLove het volgende:
Vanmiddag zei ze nog dat ze Flip ging nomineren, en nu staat 'ie in haar top drie.
En Sharon weet het ook al!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Mo vertelt net tegen Lau dat ze weg wil, maar dat Lau dat tegen niemand mag vertellen. En vervolgens vertelt ze het zelf weer aan Flip. Ze is weer helemaal terug. Zo fakking vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |