quote:
nee, dat weet ze, daarom wil ze ook dat mo niet gaat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ze staat zwak als Mo weg is, haar zelfkennis is onderontwikkeld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
de zussen van laura zijn er al? [ afbeelding ]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
waarom staan er 2 plaatjes van laura heeeeeeeelemaal boven in beeld? waar fok staat?
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leukerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
En Mo gaat nu Flip lastig vallen...met 'r gezeur, drank doet je goed, janksnol.
zouden ze servio expres in het huis gezet hebben toen maik weg ging ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Injetta het volgende:
Die Maik ligt vast al weer met Johanna of iemand anders te krikken.... Die gast lijkt me absoluut nog niet toe aan een 'vaste relaaasie' .
Idd Maik, ren nu het nog kan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
EMO loopt weer de groepssfeer te beinvloeden he.
Wat een kutwijf!!!
Als je dit leest Maik, Ga naar Johanna ,, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik sta naast je!! met de witte doekjes! van blijdschap!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
verpest Keetje T nu weer de sfeer...............wil ze weg nou ik zwaai haar wel ui
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat ligt aan wiens naam er in de TT staat...
Zij of Paal, een van de 2quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze donderdag moet opdonderen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
Of een leuk meisjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef ABundy het volgende:
Wat een kutwijf!!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Vultarian het volgende:
De zussen van Laura zijn er al?
[ afbeelding ]
ja voor eventjes zoals met de bingo maar nu pppffftttt maik ligt allang een ander de pompen die moet het kwijt die wacht echt niet op haarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
Ja, maar ze jankt wel weer en verpest wel de leuke avond weer en vult wel de streams weer met haar gezanikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr juist zonder Maik een stuk leuker
quote:
Ja klopt die bedoel ik ook kijk maar in een oude COS met bevoorbeeld Geer of Karim in de TTquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar helemaal bovenin bij de fok reclame zelf bedoel ik, dus nog boven alle bewoners
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo speelt iedereen lekker op het gevoel dat ze haar maandag toch maar niet nomineren..Maandag wil ze niet meer naar huis hoor!
Het ene sluit het andere niet uit hequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef ToughLove het volgende:
Vanmiddag zei ze nog dat ze Flip ging nomineren, en nu staat 'ie in haar top drie.
En Sharon weet het ook al!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Day het volgende:
Mo vertelt net tegen Lau dat ze weg wil, maar dat Lau dat tegen niemand mag vertellen. En vervolgens vertelt ze het zelf weer aan Flip. Ze is weer helemaal terug. Zo fakking vermoeiend.
Ah ik ben het totaal met je eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef akveor het volgende:
Ik heb altijd het idee bij Laura dat die altijd blij is dat iemand anders een probleem heeft. Die kan ze dan zogenaamd helpen maar in werkelijkheid is ze blij dat de focus vooral niet op haar ligt.
Laura is zo introvert dat ik bijna niet kan begrijpen hoe zij door de screening gekomen is.
oh ik had daar nog nooit op gelet..quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja klopt die bedoel ik ook kijk maar in een oude COS met bevoorbeeld Geer of Karim in de TT
zullen we een leuk spandoek dan maar makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik sta naast je!! met de witte doekjes! van blijdschap!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo speelt iedereen lekker op het gevoel dat ze haar maandag toch maar niet nomineren..Maandag wil ze niet meer naar huis hoor!
Dat heet hoogbegaafd,quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
omdat we dit al 999x keer eerder hebben gezien misschien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Monique eigenlijk niet emotioneel zijn? Maik is net weg en dit is haar eerste feestje zonder hem. Lijkt me erg begrijpelijk allemaal.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:41 schreef skunkyxxl het volgende:
Damn heeft die flip nu echt zo`n rood hoofd?
En laat dat nou net het probleem zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "Ik verander niet, ik ben gewoon Mootje.."
Maar dan staan Jo en Flip in de finale, houd daar rekening meequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef sjaakspark het volgende:
Ik hoop zo dat ze weer nomineren via de kijkers of via een spel. Is een stuk eerlijker dan dat ze het via de bewoners doen. Al dat geslijm onderling.
o, ja!! en dan heel hard zingen: "daar gaat ze..."quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zullen we een leuk spandoek dan maar maken
Ik vind hem juist vaak heel eng kijken, vooral vanaf de zijkant gezien, heel hard en geniepig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
komt door al die drank die er al in zit
en soms kijkt hij zo heel blij
Rode wijn? Rode bessen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
komt door al die drank die er al in zit
en soms kijkt hij zo heel blij
Dat is dan weer het volgende probleem. Misschien moet dan de fokkers maar kiezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Maar dan staan Jo en Flip in de finale, houd daar rekening mee
Inderdaad... en misschien heeft ze door dat Flip haar wilt nomineren.. en probeert ze hem daar van af te helpen en ik ben bang dat het nog gaat werken ook...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Day het volgende:
En ondertussen probeert ze,met dat zielige gedoe, er wel achter te komen wie wie gaat nomineren. Ze is echt heel voorspelbaar.
Ik heb er geen problemen mee dat iemand laat zien hoe ze is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
omdat we dit al 999x keer eerder hebben gezien misschien?
Tja, er moet op dit moment vies gespeeld gaan worden om het tot de finale te kunnen schoppen, part of the gamequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad... en misschien heeft ze door dat Flip haar wilt nomineren.. en probeert ze hem daar van af te helpen en ik ben bang dat het nog gaat werken ook...
Ze mag best verdriet hebben maar ze doet nu net alsof ze verdriet hebt zodat de anderen haar niet nomineren, nu ineens zit flip in haar top drie maar ik sta niet gek kijken als je flip nomineerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
Waarom mag Monique eigenlijk niet emotioneel zijn? Maik is net weg en dit is haar eerste feestje zonder hem. Lijkt me erg begrijpelijk allemaal.
ach kom nou, Monique is een uitgenast meisje steeds de aandacht op zich vestigen, zielig doen en roepen mijn ouders en de buitenwereld maar ondertussen, nee is een uitgekookte grietquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef akveor het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, ja!! en dan heel hard zingen: "daar gaat ze..."
Maar op Laura kan je niks anders dan negatief commentaar hebben...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, er moet op dit moment vies gespeeld gaan worden om het tot de finale te kunnen schoppen, part of the game
vind ik ook, daarom heb ik er ook een nee-schud smiley achter gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind hem juist vaak heel eng kijken, vooral vanaf de zijkant gezien, heel hard en geniepig.
Gisteren zei ze dat flip en jo zou nomineren tegen lauraquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze mag best verdriet hebben maar ze doet nu net alsof ze verdriet hebt zodat de anderen haar niet nomineren, nu ineens zit flip in haar top drie maar ik sta niet gek kijken als je flip nomineerd.
En zo doet ze steeds bij iedere andere bewoners haar eigen inlikken
Dan weet ze er ook nog tranen uit te persen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef little_me het volgende:
Kan mo niet gewoon meer zuipen dan en dan kotsen dan houd der tenminste der mond
Precies, een karakterloos organisme is het, en als ik zo kijk naar haar introfilmpje is ze blijven hangen in haar 6e levensjaarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar op Laura kan je niks anders dan negatief commentaar hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |