Jij bent er toch nog?quote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Als Mo eruit is is het janken geblazen, wie moeten ze hier dan gaan bashen![]()
![]()
Deden we op de kleuterschool ook: tegen iedereen zeggen ik heb een geheimpje maar zeg het tegen niemand....quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef Chuckster het volgende:
Jo verspilt haar kansen, goed bezig Mrs. Realdoll
btw. lekker goed gejat dan slecht bedacht zal ik maar zeggen:
[ afbeelding ]
ik moet ook weer om 8 uur voor de tv zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Helaas, moet echt mn bed opzoeken morgen weer klussen in/om het huis..
Niet uitslapen dus.. Have fun!
Same old story...zelfs zonder streams kan ik me precies voor de geest halen hoe het voor julie moet klinken nu....quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, levert weer gespreksstof op hier![]()
Gerard is een fan van Mo, daarom dus.quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
En haar moeder kocht ook mensen om achter de schermen?quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En ze hebben allebei 1 romance in het huis
moet zijn Mo voordat de stem haar ging bashen of ernaquote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
egg wel!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij joahanna
Volgens Mo was het voor haar heel moeilijk voordat haar geheim geraden was om het te verbergen...quote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie geen verschil tussen Mo voor het geheim en na het geheim..
Ludo had ook nog liever 10 bed scenes met Bowien, maar het stond niet in het .....quote:Op zondag 17 april 2011 00:04 schreef rc_1990 het volgende:
Echt he waarom gaan Gerard en Philip hier zo serieus op in. Geloven ze dit gezeur van Mo nu echt
Nee, wel bij Johan.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij johanna
Dat weet ik nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En haar moeder kocht ook mensen om achter de schermen?
Gevalletje mind-fucken denk ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk dat gelul over Cythia's gedrag. Maar inmiddels is wel gebleken dat er een aantal bewoners een stuk ranziger zijn dat zij. Flip en Mo bijvoorbeeld doen ook echt bijna geen moer in dat huis.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard is een fan van Mo, daarom dus.
en Laura loopt nou ook niet bepaald over van activiteitquote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Allemaal leuk dat gelul over Cythia's gedrag. Maar inmiddels is wel gebleken dat er een aantal bewoners een stuk ranziger zijn dat zij. Flip en Mo bijvoorbeeld doen ook echt bijna geen moer in dat huis.
Dat doe jij ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hey niet over anderen, over Mo bezig blijven.
Ranziger....als er iemand zo gek was om haar te willen volblaffen had zij er ook 4 weken mee rond gelopen....quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Day het volgende:
Mooi, dan komt het dit keer niet rauw op je dak vallen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Deden we op de kleuterschool ook: tegen iedereen zeggen ik heb een geheimpje maar zeg het tegen niemand....
oke, jo is een snolquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Ik hoop het, hoop dat Mo over paar dagen een brief krijgt dat Maik toch voor Johanna kiest.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef Darklight het volgende:
zou maik hem er al in hebben gehangen bij johanna
En ze vindt het ook jammer dat ze niet alleen mag zingen.quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wist het he. Komt die lijst, gaat Sharon zitten zeiken dat ze zoveel "moet".
Nee nu even over Joquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mee-eens!!!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik vind jou wel leuk, maar je make-up niet"![]()
dat zou iedere gezonde normale vent doenquote:
Nou die loopt ook weer over van verliefdheidquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Flip: "Ik vind jou wel leuk, maar je make-up niet"![]()
Ik had anders wel op marktplaats een kartonnen doos te koop zien staan achter het cs,dussss toevalligquote:Op zondag 17 april 2011 00:06 schreef rico80 het volgende:
Waar komt dat verhaal vandaan dat ze op straat heeft geleefd... Ze heeft door omstandigheden 4 fakking maanden nergens ingeschreven gestaan. Dat is heel wat anders dan onder een brug slapen. Niemand raakt z'n huis kwijt, slaapt 4 maanden onder brug en heeft daarna alles weer op de rit.
Ze was administratief dakloos, of eerder adresloos. Ook al zo'n faalgeheim.
Nee, dat zijn z'n principes.. ik snap het welquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou die loopt ook weer over van verliefdheid
dumpen die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |