quote:
quote:
3 op een rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
_TT![]()
![]()
![]()
ik wilde hem niet, maar moet eigenlijk echt naar bed
Komt niet langs, heeft een feestjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Komt niet langs, heeft een feestje![]()
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jesje is in het vorige draadje achtergebleven
dat had ze gezegd jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennen![]()
ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat had ze gezegd jaik denk dat ik te gefixeerd was op dat nummertje 301
quote:
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vindenquote:
wij welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vinden
quote:
quote:
anders istie te snel op denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
Ja een zwerfhondje zielig hèquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef bazb het volgende:
Hebben ze die hond in Portugal van de straat getrokken ofzo?
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
En wij zijn toch lieverquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Volgens mij moet ik bij bakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
kans is groot met de lekkerbekken hierquote:
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
ik presies 200quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
doe normaal. Je wil bol en mark gewoon voorbijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
geen late-night counselling voor jou kokje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemen
Dat gaat me echt nooit lukken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe normaal. Je wil bol en mark gewoon voorbij
fotosoepquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
ja.... sommigen hier hebben gewoon géén levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
[..]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzo
Toch is dat lijstje weer gemanipuleerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Oeps.... ik kom wel aardig dicht in de buurt van BQ nu
de stats van half 7 ongeveerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
met de dag statistieken heeft ze bol met zijn pak em beet 10 posts vandaag al ver achter zich gelatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je in dit tempo doorgaat, komt bol snel dichterbij
Heb nog een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je in dit tempo doorgaat, komt bol snel dichterbij
dan wil ik 500 post makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat het hier zo gezellig isquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
[..]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzo
heb je nog 43 minuten voorquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb nog een lange weg te gaan
[ afbeelding ]
ach kijk.... zelfs tijdens mijn vakantie heb ik nog een levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we4er een vals lijstje, stond 4 dagen terug nog op 11, en heb hard en veel moeten werkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft ze d'r zonnebril weer opquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
wat ziet lau alles zo donker in het is fakking karaoke dat gaat om lol!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
mensen even de kans geven Vultarianquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoor
ik was toch liev?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mensen even de kans geven Vultarian
altijdquote:
quote:
Nog 15 min...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet
je hebt de weg nog kunnen vinden
bar is open... boterkoek is van Bazb en die is verse aan het bijbakken
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet
je hebt de weg nog kunnen vinden
bar is open... boterkoek is van Bazb en die is verse aan het bijbakken
quote:
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speldquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was dus eindelijk door he labyrint, heb op de knop gedrukt..... Was niet goed.... Maar tpen moest ik weer terug zeg maar
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit gemeen om gedaan
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Mot ie maarniet zo een moeilijke naam nemen
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan worden![]()
ow daar had ik nog niet aan gedacht, is misschien wel een idee jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je knuffel imago werkt toch niet.... restylen tot een mean-man man, dat moet je aan de dates helpen (ok Piet is dan misschien niet het meest gelukkige voorbeeld)
kom maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan worden![]()
Weltrusten Kokkie (de eerste keer vanavond dat ik dat zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
heb al een voorzet gegeven, moet om 900 op mijn werk zijn, dus![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
moet ik nu zelf flauwe grappen over m'n naam gaan maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een heel stuk beter Vultarian.... laat al die opgekropte woede en flauw grappen over je naam er maar uitkomen
Truste kokquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
truste kokjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
en de laatste keerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weltrusten Kokkie (de eerste keer vanavond dat ik dat zeg)
oh.... mag ze ons dan geen welterusten zeggenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
tegen jullie zeker welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh.... mag ze ons dan geen welterusten zeggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ik nu zelf flauwe grappen over m'n naam gaan maken?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef bazb het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is klaar... maar nog wel heet... voor de lekker moeten jullie nog ff 15min wachter voor het opeten... dan wordt dat korstje zo lekker knapperig....
eerst 15 minuten er naar kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef bazb het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is klaar... maar nog wel heet... voor de lekker moeten jullie nog ff 15min wachter voor het opeten... dan wordt dat korstje zo lekker knapperig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem je nu een stukje, en over een kwartier weer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
eerst 15 minuten er naar kijkendat gaat niet lukken hoor
[ afbeelding ]
quote:
ninja-edit wat heeft ie nu weer (niet) gedaanquote:
1-1 real-barcaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ninja-edit wat heeft ie nu weer (niet) gedaan
ahum..... ik wil niet weten wat voor I(*@#$ je dan gepost hebt in een topic wat nu al gesloten is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
pff kan m'n post niet meer editten als topic gesloten is, ook weer iets nieuws
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hemquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum..... ik wil niet weten wat voor I(*@#$ je dan gepost hebt in een topic wat nu al gesloten is.
maar jezelf quoten mag toch nog wel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hem
typisch een ttocpquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hem
dat heb ik niet geprobeerd, maar dan had de cap er ook niet goed ingestaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar jezelf quoten mag toch nog wel?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
de zussen van laura zijn er al? [ afbeelding ]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan wasquote:
ik hapquote:
ajaxquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan was)
jij bedoelt deze ronaldoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan was)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bedoelt deze ronaldo [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Hey dat voetbal plaatje heb je dan dubbel
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook zietquote:
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijken
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijptquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
hoelaat begint dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
zoals ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
quote:
wat lees ik niet goed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat jij ook niet goed leest.... ik was al verbaasd dat je weer op een troll in ging
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog niet in seizoen....
is pas net bekend gemaakt wie tegen wie moet
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik lees wel goed.... Maar like mumma always sayd, forrest there a lot af smart people in this world, youre not one of them
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluwquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forrest Gump
een voorbeeld voor alle niet Mo-s in deze wereld
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluw
pff daar moet ik teveel bij nadenken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.
ja anders ik wel.... mijn toetsenbord staat in brand ervanquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff daar moet ik teveel bij nadenken hoor
dat klinkt echt wel slimquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.
niet blussen met je drankje he, dan ga je geheimtaal typenquote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja anders ik wel.... mijn toetsenbord staat in brand ervan
Je capslock werkt nog en de s en de .quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo.... weer een bliksembezoekje vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
ik denk ik gooi er alvast wat ssen in voor hat geval je toetsenbord net als niki? De s niet meer doetquote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je capslock werkt nog en de s en de .
quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan het niet laten nog even te komen checken he... voor het slapen gaan
Samenvatting: Ze moesten een vlot bouwen van 2 bij 2 meter dat in het zwembad moest blijven drijven en vier mensen kon houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben met de Bingokoningin Bingo gespeeld. En nu zijn ze heel vals aan het karaoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ-tje?You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Samenvatting: Ze moesten een vlot bouwen van 2 bij 2 meter dat in het zwembad moest blijven drijven en vier mensen kon houden.
Ze hebben met de Bingokoningin Bingo gespeeld. En nu zijn ze heel vals aan het karaoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ-tje?en nog een laatste peukje....of 2
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Sluw!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluw
quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik denk ik gooi er alvast wat ssen in voor hat geval je toetsenbord net als niki? De s niet meer doetver gedacht
Sorry
quote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
en het is de moeite om de streams aan te slingeren.... maar de COS gaat zó snel, die kan ik zelfs niet bijhouden
Sluw.... en niet slimquote:
Nog steeds gezellig met de familie? apenspel nog gespeeld?quote:
Mo is sluw en niet slimquote:
nope vandaag niet had een deftige pot au feu met de buurt dus fam weinig gezien...quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds gezellig met de familie? apenspel nog gespeeld?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope vandaag niet had een deftige pot au feu met de buurt dus fam weinig gezien...
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pot au feu - google translate zegt stoven met de buren -
toch niet je familie in een stoofpotje hè
Bollo's favoritesquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
oei nu wordt het mij te erg.... ik mute de streams en zet Bollokus franse lijstje op
quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...
klinkt als vegitarische familie op de braaiquote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...
quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
Bollo's favorites
is vandaag ook weer uitgebreid
die hebben er niet zoveel aan, verstonden er niks van en met de buurt ook niet echt gezellig voor hun maar ze hebben zich volgens mi goed vermaakt!quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig niet je familie op de bbq.... maar mochten die er dan niet bij zijn?
die sla ik over danquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu opgezet..... flink je best gedaan.... volgende lijstje het duitse lijstje toch?
of de nederlandse ik weet het nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu opgezet..... flink je best gedaan.... volgende lijstje het duitse lijstje toch?
jij leest ook wat je lezen wil he pietjequote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt als vegitarische familie op de braai
hmmm... dan ben ik zo'n ict-trutje wat nogal wat internationaal gewerkt heeft en mij is geleerd 'when in Rome do as the Romans'... juist die (vage) feestjes vond ik in het buitenland het leukst. En met handen en voeten kom je zelfs in landen als Slovakije en Polen een heel eindequote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
die hebben er niet zoveel aan, verstonden er niks van en met de buurt ook niet echt gezellig voor hun maar ze hebben zich volgens mi goed vermaakt!
by the way jij bent wel je best aan het doenquote:
Nog geen record.... staat geloof ik op 12 minuten maar moet aan Acee gevraagd worden wat de stand nu isquote:
Goed he!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
by the way jij bent wel je best aan het doen
5209 (gemiddeld 108 per dag)
mij om het even.... je favoriete lijstje komt wel overeen met de mijnequote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
of de nederlandse ik weet het nog niet
Record staat op precies 10 minuten tijdens The love party (het einde toen Mo lag te kotsen toen de telefoon ging)quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog geen record.... staat geloof ik op 12 minuten maar moet aan Acee gevraagd worden wat de stand nu is
ja dat is ook zeker zo, aar het is niet echt een party of zo he .. meer ouwe menneke's en een paar jongeren en vooral veel praten roddelen en mijn been inspecterenquote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... dan ben ik zo'n ict-trutje wat nogal wat internationaal gewerkt heeft en mij is geleerd 'when in Rome do as the Romans'... juist die (vage) feestjes vond ik in het buitenland het leukst. En met handen en voeten kom je zelfs in landen als Slovakije en Polen een heel einde
Knagsje een nieuwe UI wat is er gebeurtquote:
zeg dit is de COS nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nana mouskouri of hoe dat mens ook heet
knagsjequote:
hamstertje moet ook even tukkie doenquote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knagsje een nieuwe UI wat is er gebeurt
Evengoed leerzaam. Hoe gaat het nu met je been?quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is ook zeker zo, aar het is niet echt een party of zo he .. meer ouwe menneke's en een paar jongeren en vooral veel praten roddelen en mijn been inspecteren
jeetje mischien moet mijn muisje ook maar eens gaan slapenquote:
COS is hier naastquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo klinkt niet echt als 30 ,meer als 15
hij zit nog aan elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Evengoed leerzaam. Hoe gaat het nu met je been?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje mischien moet mijn muisje ook maar eens gaan slapen
quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo klinkt niet echt als 30 ,meer als 15
quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij om het even.... je favoriete lijstje komt wel overeen met de mijne
motoriek van een tuinhekquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef salvinimen het volgende:
Laura heeft toch ook echt geen ritmegevoel he .Een giraffe heeft nog meer ritme
Zei toch dat we snel aan het doen warenquote:Op zondag 17 april 2011 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
en in de nieuwe cos zijn ze al op pagina 3
door de drukte weet ik nog niet hoe het nu met je been gaatquote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zei toch dat we snel aan het doen waren
het duurde lang voor nieuwe cos werd geopend, zitten we hier ineens met cossers..quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een drukte hier in ene.... zijn nog niet gewend aan het nieuwe systeem denk ik
quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
door de drukte weet ik nog niet hoe het nu met je been gaat
quote:Op zondag 17 april 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zit nog aan elkaar![]()
![]()
maar het gaat me te langzaam ... om de beweging weer terug te krijgen![]()
hoe heet dit hier dan?quote:Op zondag 17 april 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het duurde lang voor nieuwe cos werd geopend, zitten we hier ineens met cossers..
SC (slow-chat = alles behalve cos)quote:
quote:
Pfff ik denk dat we iedereen nu wel weer terug hebben in de COS.... OK hij zit nog aan elkaar, maar bewegen lukt nog niet erg.... Hoe lang gaat dat nog duren en hoeveel (pijnelijke) fysio heb je daar nog voor nodig?quote:
graag we zijn allemaal wat dyslecties hier, of zitten in een rolstoelquote:
of IQ-beperkt...quote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
graag we zijn allemaal wat dyslecties hier, of zitten in een rolstoel
Ook dat ja....quote:
mark quote gewoon even tig keer zichzelf, die doet daar niet zo moeilijk overquote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef Niki.P het volgende:
Mark heeft trouwens nog wel de 500 gehaald! (ik ben niet verder van 454 gekomen)
quote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Mag nu weer alle aandacht hier naar Bollokus? graag .... alsjeblieft....
woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis, maar ben nog zeker een maand of 6 zoet met de fysio maar het zal wel steeds minder pijnlijk worden hoop ikquote:Op zondag 17 april 2011 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff ik denk dat we iedereen nu wel weer terug hebben in de COS.... OK hij zit nog aan elkaar, maar bewegen lukt nog niet erg.... Hoe lang gaat dat nog duren en hoeveel (pijnelijke) fysio heb je daar nog voor nodig?
wiequote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
hersens gaan bijna goed, beweging al een maandje of 9 beperktquote:Op zondag 17 april 2011 00:49 schreef knagsje het volgende:
Wat lees ik nou Bollo? gaat het niet helemaal oke?
Dus hooiseizoen ga je nog niet lekker op je benen staanquote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
woensdag mag ik weer naar het ziekenhuis, maar ben nog zeker een maand of 6 zoet met de fysio maar het zal wel steeds minder pijnlijk worden hoop ik
wat is er gebeurd dan??quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
hersens gaan bijna goed, beweging al een maandje of 9 beperkt
quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat klinkt ergquote:Op zondag 17 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
maar dat compenseer je toch door je vingers meer te bewegen? tenminste als ik de voorbijkomende stand goed zag...quote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het woord WE niet gebruikt ....quote:
quote:
ongelukje gehad en een been die daarna de verkeerde kant op stondquote:
quote:
het lijkt er wel bijna op met al de bbq\squote:
is een botquote:Op zondag 17 april 2011 00:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar dat compenseer je toch door je vingers meer te bewegen? tenminste als ik de voorbijkomende stand goed zag...
Oei, das niet zo mooi he ......sterkte man...quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ongelukje gehad en een been die daarna de verkeerde kant op stond
quote:Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
het lijkt er wel bijna op met al de bbq\s
vrij weinig maar heb al wel weer een beetje op de traktor gezeten dus zal hopelijk wel goedkomenquote:Op zondag 17 april 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus hooiseizoen ga je nog niet lekker op je benen staan
quote:
thnx .. neem ook een HJquote:Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
Oei, das niet zo mooi he ......sterkte man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |