Sluw!quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluw
quote:Op zondag 17 april 2011 00:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik denk ik gooi er alvast wat ssen in voor hat geval je toetsenbord net als niki? De s niet meer doetver gedacht
Sorry
quote:Op zondag 17 april 2011 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
en het is de moeite om de streams aan te slingeren.... maar de COS gaat zó snel, die kan ik zelfs niet bijhouden
Sluw.... en niet slimquote:
Nog steeds gezellig met de familie? apenspel nog gespeeld?quote:
Mo is sluw en niet slimquote:
nope vandaag niet had een deftige pot au feu met de buurt dus fam weinig gezien...quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds gezellig met de familie? apenspel nog gespeeld?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope vandaag niet had een deftige pot au feu met de buurt dus fam weinig gezien...
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...quote:Op zondag 17 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pot au feu - google translate zegt stoven met de buren -
toch niet je familie in een stoofpotje hè
Bollo's favoritesquote:Op zondag 17 april 2011 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
oei nu wordt het mij te erg.... ik mute de streams en zet Bollokus franse lijstje op
quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...
klinkt als vegitarische familie op de braaiquote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
is een jaarlijkse zuip dingetje met de buurt.. was wel gezellgi! en nee gewoon groenten en vlees etc etc ...
quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
Bollo's favorites
is vandaag ook weer uitgebreid
die hebben er niet zoveel aan, verstonden er niks van en met de buurt ook niet echt gezellig voor hun maar ze hebben zich volgens mi goed vermaakt!quote:Op zondag 17 april 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig niet je familie op de bbq.... maar mochten die er dan niet bij zijn?
die sla ik over danquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu opgezet..... flink je best gedaan.... volgende lijstje het duitse lijstje toch?
of de nederlandse ik weet het nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu opgezet..... flink je best gedaan.... volgende lijstje het duitse lijstje toch?
jij leest ook wat je lezen wil he pietjequote:Op zondag 17 april 2011 00:33 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
klinkt als vegitarische familie op de braai
hmmm... dan ben ik zo'n ict-trutje wat nogal wat internationaal gewerkt heeft en mij is geleerd 'when in Rome do as the Romans'... juist die (vage) feestjes vond ik in het buitenland het leukst. En met handen en voeten kom je zelfs in landen als Slovakije en Polen een heel eindequote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
die hebben er niet zoveel aan, verstonden er niks van en met de buurt ook niet echt gezellig voor hun maar ze hebben zich volgens mi goed vermaakt!
by the way jij bent wel je best aan het doenquote:
Nog geen record.... staat geloof ik op 12 minuten maar moet aan Acee gevraagd worden wat de stand nu isquote:
Goed he!!quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
by the way jij bent wel je best aan het doen
5209 (gemiddeld 108 per dag)
mij om het even.... je favoriete lijstje komt wel overeen met de mijnequote:Op zondag 17 april 2011 00:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
of de nederlandse ik weet het nog niet
Record staat op precies 10 minuten tijdens The love party (het einde toen Mo lag te kotsen toen de telefoon ging)quote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog geen record.... staat geloof ik op 12 minuten maar moet aan Acee gevraagd worden wat de stand nu is
ja dat is ook zeker zo, aar het is niet echt een party of zo he .. meer ouwe menneke's en een paar jongeren en vooral veel praten roddelen en mijn been inspecterenquote:Op zondag 17 april 2011 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... dan ben ik zo'n ict-trutje wat nogal wat internationaal gewerkt heeft en mij is geleerd 'when in Rome do as the Romans'... juist die (vage) feestjes vond ik in het buitenland het leukst. En met handen en voeten kom je zelfs in landen als Slovakije en Polen een heel einde
Knagsje een nieuwe UI wat is er gebeurtquote:
zeg dit is de COS nietquote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef salvinimen het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nana mouskouri of hoe dat mens ook heet
knagsjequote:
hamstertje moet ook even tukkie doenquote:Op zondag 17 april 2011 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knagsje een nieuwe UI wat is er gebeurt
Evengoed leerzaam. Hoe gaat het nu met je been?quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is ook zeker zo, aar het is niet echt een party of zo he .. meer ouwe menneke's en een paar jongeren en vooral veel praten roddelen en mijn been inspecteren
jeetje mischien moet mijn muisje ook maar eens gaan slapenquote:
COS is hier naastquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo klinkt niet echt als 30 ,meer als 15
hij zit nog aan elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Evengoed leerzaam. Hoe gaat het nu met je been?
quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje mischien moet mijn muisje ook maar eens gaan slapen
quote:Op zondag 17 april 2011 00:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo klinkt niet echt als 30 ,meer als 15
quote:Op zondag 17 april 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij om het even.... je favoriete lijstje komt wel overeen met de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |