quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was dus eindelijk door he labyrint, heb op de knop gedrukt..... Was niet goed.... Maar tpen moest ik weer terug zeg maar
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit gemeen om gedaan
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:30 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Mot ie maarniet zo een moeilijke naam nemen
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan worden![]()
ow daar had ik nog niet aan gedacht, is misschien wel een idee jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je knuffel imago werkt toch niet.... restylen tot een mean-man man, dat moet je aan de dates helpen (ok Piet is dan misschien niet het meest gelukkige voorbeeld)
kom maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh nou heb ik het gedaan? moet ik misschien toch nog gemeen gaan worden![]()
Weltrusten Kokkie (de eerste keer vanavond dat ik dat zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
heb al een voorzet gegeven, moet om 900 op mijn werk zijn, dus![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
moet ik nu zelf flauwe grappen over m'n naam gaan maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een heel stuk beter Vultarian.... laat al die opgekropte woede en flauw grappen over je naam er maar uitkomen
Truste kokquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
truste kokjequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
en de laatste keerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weltrusten Kokkie (de eerste keer vanavond dat ik dat zeg)
oh.... mag ze ons dan geen welterusten zeggenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal
tegen jullie zeker welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh.... mag ze ons dan geen welterusten zeggen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet ik nu zelf flauwe grappen over m'n naam gaan maken?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef bazb het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is klaar... maar nog wel heet... voor de lekker moeten jullie nog ff 15min wachter voor het opeten... dan wordt dat korstje zo lekker knapperig....
eerst 15 minuten er naar kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:35 schreef bazb het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is klaar... maar nog wel heet... voor de lekker moeten jullie nog ff 15min wachter voor het opeten... dan wordt dat korstje zo lekker knapperig....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem je nu een stukje, en over een kwartier weer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
eerst 15 minuten er naar kijkendat gaat niet lukken hoor
[ afbeelding ]
quote:
ninja-edit wat heeft ie nu weer (niet) gedaanquote:
1-1 real-barcaquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ninja-edit wat heeft ie nu weer (niet) gedaan
ahum..... ik wil niet weten wat voor I(*@#$ je dan gepost hebt in een topic wat nu al gesloten is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
pff kan m'n post niet meer editten als topic gesloten is, ook weer iets nieuws
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hemquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum..... ik wil niet weten wat voor I(*@#$ je dan gepost hebt in een topic wat nu al gesloten is.
maar jezelf quoten mag toch nog wel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hem
typisch een ttocpquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wilde m'n post in de cos ff kopieren om hem in de nieuwe nog een keer te posten want ik was nummer 300 en dan ziet niemand hem
dat heb ik niet geprobeerd, maar dan had de cap er ook niet goed ingestaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar jezelf quoten mag toch nog wel?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
de zussen van laura zijn er al? [ afbeelding ]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan wasquote:
ik hapquote:
ajaxquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan was)
jij bedoelt deze ronaldoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... OK maar wat was de vorige stand (ik dacht dat Ronaldo gestopt was en jij een Ajax fan was)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bedoelt deze ronaldo [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Hey dat voetbal plaatje heb je dan dubbel
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook zietquote:
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik lees altijd heul het topic niet alleen tot post 50
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:50 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan moet je maar even over die dubbele post van mij heenkijken
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
te trots niet, maar ik zit toch niet voor mezelf te posten, het is wel de bedoeling dat iemand het ook ziet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
lijk wel dronken, dubbele namen dubbele voetbalploatjes dubbele posts....
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en 1-1 gebleven? (het heeft mij toch zeker 4 minuten geduurd voordat ik erachter was dat RM-BAR aan het spelen was toen Kokje er een capje van poste)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijptquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eens.... weet niet of je het al zelf gezien had, maar per COS-draadje dump ik gewoon een geheel stream relevante vraag (bijv. wat zou Karim er nu van vinden) en daar krijg je 0 reaktie op. Op CAPjes alleen als ie overduidelijk voor bepaalde personen achter een spoiler gemoeten had, of een hoog Secredo gehalte heeft, of als je een MODje quote of toevallig door een MODje gequote wordt (want die lijken de enigen te zijn die wél lezen).
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
hoelaat begint dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom hou ik ook niet van voetbal... al die tekkels, spugers, duwers, shirt-trekkers
geef mij maar een echte sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
zoals ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en soms tref je ineens een hele vriendelijke vreemdeling die het wel leest maar niet begrijpt![]()
quote:
wat lees ik niet goed?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat jij ook niet goed leest.... ik was al verbaasd dat je weer op een troll in ging
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog niet in seizoen....
is pas net bekend gemaakt wie tegen wie moet
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:00 schreef pietpaniek het volgende:
Ik lees wel goed.... Maar like mumma always sayd, forrest there a lot af smart people in this world, youre not one of them
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluwquote:Op zondag 17 april 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Forrest Gump
een voorbeeld voor alle niet Mo-s in deze wereld
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.quote:Op zondag 17 april 2011 00:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
. Alsof mo zo slim is, ok ze kan snel dingen onthouden.... Maar slim of sluw
pff daar moet ik teveel bij nadenken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.
ja anders ik wel.... mijn toetsenbord staat in brand ervanquote:Op zondag 17 april 2011 00:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
pff daar moet ik teveel bij nadenken hoor
dat klinkt echt wel slimquote:Op zondag 17 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's precies wat ik probeerde aan te geven... Mo's worden opgehemeld vanwege hun IQ, maar het zegt niets over hoe succesvol je bewust of onbewust in het leven kan worden. En succesvol is ook al weer meteen een subjectief woord omdat het toch weer een waarde oordeel geeft.
niet blussen met je drankje he, dan ga je geheimtaal typenquote:Op zondag 17 april 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja anders ik wel.... mijn toetsenbord staat in brand ervan
Je capslock werkt nog en de s en de .quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo.... weer een bliksembezoekje vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
ik denk ik gooi er alvast wat ssen in voor hat geval je toetsenbord net als niki? De s niet meer doetquote:Op zondag 17 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je capslock werkt nog en de s en de .
quote:Op zondag 17 april 2011 00:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan het niet laten nog even te komen checken he... voor het slapen gaan
Samenvatting: Ze moesten een vlot bouwen van 2 bij 2 meter dat in het zwembad moest blijven drijven en vier mensen kon houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben met de Bingokoningin Bingo gespeeld. En nu zijn ze heel vals aan het karaoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ-tje?You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 17 april 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Samenvatting: Ze moesten een vlot bouwen van 2 bij 2 meter dat in het zwembad moest blijven drijven en vier mensen kon houden.
Ze hebben met de Bingokoningin Bingo gespeeld. En nu zijn ze heel vals aan het karaoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HJ-tje?en nog een laatste peukje....of 2
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |