quote:
quote:
3 op een rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
_TT![]()
![]()
![]()
ik wilde hem niet, maar moet eigenlijk echt naar bed
Komt niet langs, heeft een feestjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hoopt ook nog stiekem dat MissJ langskomt vanavond ?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Komt niet langs, heeft een feestje![]()
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jesje is in het vorige draadje achtergebleven
dat had ze gezegd jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Yep, is de hond aan het uitwringen en haar man aan het verwennen![]()
ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat had ze gezegd jaik denk dat ik te gefixeerd was op dat nummertje 301
quote:
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vindenquote:
wij welquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bar in de OP is al een paar uur geopend.... Ik zeg lekker niet waar de perriers en HJs staan, de heren weten ze zelf al te vinden
quote:
quote:
anders istie te snel op denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
Ja een zwerfhondje zielig hèquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef bazb het volgende:
Hebben ze die hond in Portugal van de straat getrokken ofzo?
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zoiets lekkers achter een spoiler zetten waar gaat het heen met de wereld
En wij zijn toch lieverquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan wil iedereen ervan, en hier zijn er minder![]()
Volgens mij moet ik bij bakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
kans is groot met de lekkerbekken hierquote:
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Toverheks zo ook een stukje halen, en zij mag er wel twee denk ik om haar goeie streamverslagen
ik presies 200quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
doe normaal. Je wil bol en mark gewoon voorbijquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
Heb vandaag al meer dan 300 postsen die stats zijn van 2 uur geleden....
geen late-night counselling voor jou kokje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zij mag wel, als de rest maar wegblijft. In het bijzonder een aantal niet nader te benoemen
Dat gaat me echt nooit lukken...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe normaal. Je wil bol en mark gewoon voorbij
fotosoepquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
ja.... sommigen hier hebben gewoon géén levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
[..]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzo
Toch is dat lijstje weer gemanipuleerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Oeps.... ik kom wel aardig dicht in de buurt van BQ nu
de stats van half 7 ongeveerquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
met de dag statistieken heeft ze bol met zijn pak em beet 10 posts vandaag al ver achter zich gelatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je in dit tempo doorgaat, komt bol snel dichterbij
Heb nog een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je in dit tempo doorgaat, komt bol snel dichterbij
dan wil ik 500 post makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens deze stats niet:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat het hier zo gezellig isquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
[..]
Poeh... ik zou bijna opmerkingen gaan maken over kwantiteit van van leven enzo
heb je nog 43 minuten voorquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb nog een lange weg te gaan
[ afbeelding ]
ach kijk.... zelfs tijdens mijn vakantie heb ik nog een levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En we4er een vals lijstje, stond 4 dagen terug nog op 11, en heb hard en veel moeten werkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeft ze d'r zonnebril weer opquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
wat ziet lau alles zo donker in het is fakking karaoke dat gaat om lol!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:17 schreef Sonera het volgende:
mensen even de kans geven Vultarianquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik snap dat de boterkoek erg verleidelijk ruikt maar de cos is een deur verder hoor
ik was toch liev?quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mensen even de kans geven Vultarian
altijdquote:
quote:
Nog 15 min...quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet
je hebt de weg nog kunnen vinden
bar is open... boterkoek is van Bazb en die is verse aan het bijbakken
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet
je hebt de weg nog kunnen vinden
bar is open... boterkoek is van Bazb en die is verse aan het bijbakken
quote:
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speldquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zou maar een ninja-edit uitvoeren Piet.... Vultarian kan nogal gemeen worden als je zijn naam verkeerd speld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |