ja joh.... ik weet hoe zenuwachtig jij daar van wordtquote:
ik ken niet zoveel jiddische woordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
is ook heul geen nederlands hoor maar jiddisch
dat begreep ik wel. maar kom niet uit a'damquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
is ook heul geen nederlands hoor maar jiddisch
gek hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
ik zei dat laatst zo van wat een aggenebis busje en mn man echt zo van huh wat zeg jij nou![]()
![]()
ik ken er wel een aantal maar behalve bajes weet ik niet hoe je ze correct moet schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
ik zei dat laatst zo van wat een aggenebis busje en mn man echt zo van huh wat zeg jij nou![]()
![]()
nee ik ook niet en ik heb net ook niet goed op geletquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken er wel een aantal maar behalve bajes weet ik niet hoe je ze correct moet schrijven
maar het jiddish lijkt toch ook helemaal niet op het hewbreews?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ooit nog wel een aantal maanden in israel gewerkt maar gelukkig spreken ze daar goed engels
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ooit nog wel een aantal maanden in israel gewerkt maar gelukkig spreken ze daar goed engels
ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar het jiddish lijkt toch ook helemaal niet op het hewbreews?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |