ja joh.... ik weet hoe zenuwachtig jij daar van wordtquote:
ik ken niet zoveel jiddische woordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
is ook heul geen nederlands hoor maar jiddisch
dat begreep ik wel. maar kom niet uit a'damquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
is ook heul geen nederlands hoor maar jiddisch
gek hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
ik zei dat laatst zo van wat een aggenebis busje en mn man echt zo van huh wat zeg jij nou![]()
![]()
ik ken er wel een aantal maar behalve bajes weet ik niet hoe je ze correct moet schrijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef jesje1982 het volgende:
ik zei dat laatst zo van wat een aggenebis busje en mn man echt zo van huh wat zeg jij nou![]()
![]()
nee ik ook niet en ik heb net ook niet goed op geletquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken er wel een aantal maar behalve bajes weet ik niet hoe je ze correct moet schrijven
maar het jiddish lijkt toch ook helemaal niet op het hewbreews?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ooit nog wel een aantal maanden in israel gewerkt maar gelukkig spreken ze daar goed engels
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
ik heb ooit nog wel een aantal maanden in israel gewerkt maar gelukkig spreken ze daar goed engels
ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar het jiddish lijkt toch ook helemaal niet op het hewbreews?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
ik wist niet eens dat die van Andre van Duin wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef jesje1982 het volgende:
als de zon schijnt....had ik er niet uit gehaald![]()
dat wist ik welquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat die van Andre van Duin was
quote:
quote:
zegt dat wat over ons als we het goed hebben?quote:
dat we goed kunnen spellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
zegt dat wat over ons als we het goed hebben?
Dat jullie heel slim zijn!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
zegt dat wat over ons als we het goed hebben?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
kudt groene boekje.
vroeger schreef je het wel zo
we verraden ons wel zo hèquote:
precies, strijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Vultarian het volgende:
hand over je hart strijken? is toch echt een strijkijzer hoor
strijkijzer zat in de handquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Vultarian het volgende:
hand over je hart strijken? is toch echt een strijkijzer hoor
ah, beetje irritant accent heeft zequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kim Feenstra (niet het nichtje van Aafke) Hollands next top model wél gewonnen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Vultarian het volgende:
hij maakt er wel een heel vaag verhaal van
quote:
RTL4quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
Waaaaaaaaaaaar gaat deze COS in hemelsnaam over?![]()
* Ireth slingert de streams maar eens aan...
dit is de SC en die gaat over alles behalve COSquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
dit is de ik hou van holland cosquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
SST is per direct gestoptquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
Ach krijg nou wat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dit is de SC en die gaat over alles behalve COS
we hebben je niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach krijg nou wat...![]()
* Ireth sneakt topic uit en mompelt... "Ik ben hier nooooooit geweest... ik ben hier noooooooit geweest!!!!"
Maakt niet uit hoor, je bent niet de eerste en zeker niet de laatste!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth sneakt topic uit en mompelt... "Ik ben hier nooooooit geweest... ik ben hier noooooooit geweest!!!!"
mijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
ohh kadootjes, ben ik gek op... wat krijgen we?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kent de drie aapjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |