quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef skunkyxxl het volgende:
die hond wil in flop zijn reet bijten
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!quote:
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
meteen de nieuwe feature uitproberen jesje?
Niet zo voorspelbaar, akveor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!![]()
voor jou gelden aparte regelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Behalve als ik mijn eigen mening geef en niet met de meute meeklets, dan toch op zijn minst.
Maar ehhh. AB doet t nog en wou niet zappen.quote:
Laat gaan, hij is een Djoonlover.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoor
2 rondes de kaart mot ook nog helemaal volquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
pfff nog een ronde.......dat kan nog lang gaan duren dus
Ja.quote:[img] Op [url= 16 april 2011 22:13[/url] schreef Mita het volgende:
Eet Jo nu alleen die bak chips op
nou, dan knal ik de tv ff aan...ik heb genoeg van die onzin gezien nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
2 rondes de kaart mot ook nog helemaal vol
Laterzzzquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dan knal ik de tv ff aan...ik heb genoeg van die onzin gezien nu
tot strakkies dan maar
Ik had, als ik op die rode bank had gezeten, spontaan buikloop gekregen en de rest van de avond met de Quote 500 op de plee gaan zitten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef K_L het volgende:
Ben blij dat ik niet op die rode bank zit en gewoon lekker de stream uit kan zetten .. laterzz
Gerard is gewoon een stinkerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoor
Nee, goed, beetje RLS-addict, ik kijk tot het van de buis verdwijnt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar ehhh. AB doet t nog en wou niet zappen.
Maar om de 1 of andere reden wil je nix missen, terwijl dit toch niet interessant is.
Fout????
Misschien heeft mama djoon zo'n antizweet injectie zodat ie net zo droog als djoon blijft.quote:
Straks komen de bitterballen nog voorbij,en de fles advokaatquote:
Misschien wel heel bewust vanavond.. in de hoop dat Servio bij hem vandaan blijftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Straks komen de bitterballen nog voorbij,en de fles advokaat
Latersquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef scooby-doo het volgende:
ben hier ook klaar mee. Maandagavond krijg je dit weer in de samenvatting.
Ik ben weg
jij zweet niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Darklight het volgende:
past wel bij alex, ook zo'n stinkzweterd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef 38half het volgende:
[..]
Misschien bingoot ze in kwadraat en tot de zoveelste macht.
dat is het bewijs dat ze goed met getallen is misschien...quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef scooby-doo het volgende:
ben hier ook klaar mee. Maandagavond krijg je dit weer in de samenvatting.
Ik ben weg
Komt nog wel........ hoop ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Darklight het volgende:
dit is best saai, ik zie ook maar 3 flessen drank?
Die staat z'n product daar te pluggen en geef m ongelijk. De setting is er alleen totaal niet naar. Denk dat als je dit half lam in een vuige kroeg ziet het misschien wel leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Vultarian het volgende:
zou al een hoop schelen als die windmolen niet zo overdreven grappig probeert te doen
Wat zegt ze zoal? ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef DJRetard het volgende:
OMG joana dr moeder spamttt bij het leven op twitter
Ik mag hopen van welquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoop ik ook toch zometeen een feestje er achter aan toch!?!?!?
Kan me helemaal voorstellen dat dit in een volle kroeg heel leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die staat z'n product daar te pluggen en geef m ongelijk. De setting is er alleen totaal niet naar. Denk dat als je dit half lam in een vuige kroeg ziet het misschien wel leuk kan zijn.
dat zal het probleem zijn ja, ik moet gewoon nog wat meer drinkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die staat z'n product daar te pluggen en geef m ongelijk. De setting is er alleen totaal niet naar. Denk dat als je dit half lam in een vuige kroeg ziet het misschien wel leuk kan zijn.
Zei ik net al,komt in die hut niet echt tot zijn rechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:21 schreef Day het volgende:
[..]
Kan me helemaal voorstellen dat dit in een volle kroeg heel leuk kan zijn.
ik zeg kijk zelf maar http://twitter.com/#!/SST_Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Wat zegt ze zoal? ben wel benieuwd
Bedanktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net 500, daarna 1000, nu gaan we voor 2000
Dat is dan nog te doen. Je zou dit toch maar dag in dag uit moeten doen...quote:
Ik had verwacht dat het komischer zou zijn. Maar hoef echt niet te lachenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Injetta het volgende:
Wat is die Servio flauw zeg..
Maar ja, wellicht is het wel leuk als vrijwel iedereen halflam is en zo.
Hoe vaak doet hij dat per week? Pfffff wat een duf werk zeg...
SST_Joanna SST Joannaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
mamajo:
Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk
7 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
mamajo:
Ik hoop dat Joan aanstaande donderdag niet genomineerd wordt Ben zelf namelijk in Istanbul voor mijn werk
7 minutes ago via web
ik zeg nominerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
mamajo:
7 minutes ago via web
zeker voor de nominatiesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
Joan is echt heel erg opgeknapt in het huis ze krijgt aanstaande maandag een brief van haar ex
15 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ja tuurlijk voor als ze genomineerd staat.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
Joan is echt heel erg opgeknapt in het huis ze krijgt aanstaande maandag een brief van haar ex
tuurlijk en voor de nominaties het is gewoon te opvallend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
SST_Joanna SST Joanna
Dan pas!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef beequeen het volgende:
Als dit geen bingo is weet ik het niet meer.
SST_Joanna SST Joanna
goed om te wetenquote:Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
mamajo:
15 minutes ago via web
Reply
![]()
Mama weet zelfs wanneer de post wordt bezorgd...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef beequeen het volgende:
Als dit geen bingo is weet ik het niet meer.
SST_Joanna SST Joanna
Nou, ze heeft er continue last van, dus ik zou het niet doen.quote:
preciesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat de mensen in het huis zich niet meer laten manipuleren, naar huis met die hap!!!
Precies!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat de mensen in het huis zich niet meer laten manipuleren, naar huis met die hap!!!
Jaa, ik zeg Report/spamquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
omkoperij?
lol zou het chineese import tieten zijn dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze heeft er continue last van, dus ik zou het niet doen.
Hahaha ook daar kan ik zo heerlijk om lachen. Het is me er wel eentje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef DJRetard het volgende:
@SST_Joanna SST Joanna
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van (SPAM)l en (LINK VAN DR STOMME WEBSHOP)
31 minutes ago via web Favorite Retweet Reply
Pardon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
omkoperij?
Gestoord in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
omkoperij?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef 38half het volgende:
Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
mandje75
@SST_Joanna ik hoop dat je niet naar portugal komt, ze heeft al genoeg contact met het thuisfront gehad dacht ik zo
less than 5 seconds ago via web in reply to SST_Joanna
of ze zegt dat ze in istanbul is , maar daadwerkelijk in portugal ,en dat jo mamajo op bezoek krijgt ! was vanmiddag al het verhaal op fok dat jo mss een bekende op bezoek krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef afca_oc het volgende:
He als mamajo in istanbul is kan jo niet de ontmoeting winnen in de geheime kamer tijdens de liveshow
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
mandje75
@SST_Joanna ik hoop dat je niet naar portugal komt, ze heeft al genoeg contact met het thuisfront gehad dacht ik zo
less than 5 seconds ago via web in reply to SST_Joanna
opgeknapt?het is nu nog zo een secreet,hoe erg was ze dan niet prive?goed gedaan dennis,opknappen doet ze maar in een kliniek,en niet op kosten van de kijkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef 38half het volgende:
Hoezo omkoperij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
omkoperij?
quote:
Vet off-t maar ik vond het het vermelden waardquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef Day het volgende:
Ja, klaar met de twitterberichten van mamajo! Dank jullie wel!
in mijn lurk tijd was ze ook blauwquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die dingen gebeuren als je een paar dagen er niet bent
Jij bent zo vrolijk, je hebt zeker nog geen streams gezien?quote:
net voor de nominaties he.. kan ze weer niet genomineerd worden, want dat is zoooo zieligquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef 38half het volgende:
Ja altijd op nominatie tijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mama weet zelfs wanneer de post wordt bezorgd...
Blauw is geen kleur, maar een toestandquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
in mijn lurk tijd was ze ook blauw![]()
klopt, wat is er?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent zo vrolijk, je hebt zeker nog geen streams gezien?
is toch alang bekend dat jo de winnaar is!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef suksan het volgende:
[..]
net voor de nominaties he.. kan ze weer niet genomineerd worden, want dat is zoooo zielig
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Berenjenafok het volgende:
Denk dat Gerard&Philip geen Bingo durven te roepen omdat ze dan bang zijn dat die vieze travestiet hen bespringt
Bingokoningin.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef 38half het volgende:
[..]
Had je verwacht dat Servio zijn ballen IN de molen zou doen dan??? :-)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Teringggg, welke mongool binnen Secret Story crew heeft deze beslissing genomen, of zelfs... VERZONNEN om te gaan Bingo spelen op de TV??
Hoezo we hebben geen kijkcijfers?![]()
Dįt dus!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap sowieso niet waarom die brief het huis in moet, wat voor meerwaarde geeft dat ?
het uitmaken allaaaa, maar het houdt een keer op toch
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef 38half het volgende:
[..]
Had je verwacht dat Servio zijn ballen IN de molen zou doen dan??? :-)
nee,zonder de stemmen van de breezers is ze niets,en zónder korting zal ze niets worden ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hoezo omkoperij?
Denk eerder klandizie winnen, met een zogenaamde kortingsactie, doen zoveel bedrijven. Vaste klanten zijn waarschijnlijk sowieso Jo fan. Anders koop je die hobbezakken toch niet?
moest van mo jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef shomila het volgende:
Gerard dacht wat een saai zooitje ik roep ff valse bingo en vrolijk zelf de boel maar op.
Alsof travestiet door Okselklots besprongen wil worden...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Berenjenafok het volgende:
Denk dat Gerard&Philip geen Bingo durven te roepen omdat ze dan bang zijn dat die vieze travestiet hen bespringt
Valse bingoquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
ben er weer....is de bingo afgelopen? khoor spitney weer
oh dus het gaat zo weer vrolijk verder? leuk he? NOUW!quote:
Ik ook niet, mijn laptop trekt het niet en ik ook niet. Valse bingo met valse nichten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Kwaliteit het volgende:
ik durf de streams niet aan te zetten
off-tquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
Kan iemand de douane waarschuwen zodat ze die idioot niet weer het land binnen laten.
de kaarten gaan tot nr. 75. het ballenapparaatje tot nr. 90. Is om te kienen. blijkt dus iets anders te zijn dan bingo?quote:
Heet dat niet Kienen????quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de kaarten gaan tot nr. 75. het ballenapparaatje tot nr. 90. Is om te kienen. blijkt dus iets anders te zijn dan bingo?
Jezus... die hondjes gaan wel heel snel op het baasje lijken..quote:
Bijna overal!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
dit is vast een hollands spel of spelen ze dit in het buitenland ook wel
Okeequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
nou ik ben weer weg.....roepen jullie ff als die bingo afgelopen is?
Dat dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:39 schreef skunkyxxl het volgende:
Fuck het zal joon weer niet zijn die bingo heeft
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |