preciesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat de mensen in het huis zich niet meer laten manipuleren, naar huis met die hap!!!
Precies!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dat de mensen in het huis zich niet meer laten manipuleren, naar huis met die hap!!!
Jaa, ik zeg Report/spamquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
omkoperij?
lol zou het chineese import tieten zijn dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze heeft er continue last van, dus ik zou het niet doen.
Hahaha ook daar kan ik zo heerlijk om lachen. Het is me er wel eentje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef DJRetard het volgende:
@SST_Joanna SST Joanna
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van (SPAM)l en (LINK VAN DR STOMME WEBSHOP)
31 minutes ago via web Favorite Retweet Reply
Pardon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
Beste Twitters, Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is. Zonder jullie stemmen had Joanna het niet zo lang gered. 26 minutes ago via web
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl 25 minutes ago via web
omkoperij?
Gestoord in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef skunkyxxl het volgende:
omkoperij?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef 38half het volgende:
Sharina Ja, Joan heeft prothese van Natrelle zitten tussen de borstspier 385cc Groetjes Diana 19 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
mandje75
@SST_Joanna ik hoop dat je niet naar portugal komt, ze heeft al genoeg contact met het thuisfront gehad dacht ik zo
less than 5 seconds ago via web in reply to SST_Joanna
of ze zegt dat ze in istanbul is , maar daadwerkelijk in portugal ,en dat jo mamajo op bezoek krijgt ! was vanmiddag al het verhaal op fok dat jo mss een bekende op bezoek krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:27 schreef afca_oc het volgende:
He als mamajo in istanbul is kan jo niet de ontmoeting winnen in de geheime kamer tijdens de liveshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |