quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:11 schreef skunkyxxl het volgende:
die hond wil in flop zijn reet bijten
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!quote:
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
meteen de nieuwe feature uitproberen jesje?
Niet zo voorspelbaar, akveor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zal wel nauwelijks uit te houden zijn Bij Gerard Klotsoksel!![]()
voor jou gelden aparte regelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Behalve als ik mijn eigen mening geef en niet met de meute meeklets, dan toch op zijn minst.
Maar ehhh. AB doet t nog en wou niet zappen.quote:
Laat gaan, hij is een Djoonlover.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoor
2 rondes de kaart mot ook nog helemaal volquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
pfff nog een ronde.......dat kan nog lang gaan duren dus
Ja.quote:[img] Op [url= 16 april 2011 22:13[/url] schreef Mita het volgende:
Eet Jo nu alleen die bak chips op
nou, dan knal ik de tv ff aan...ik heb genoeg van die onzin gezien nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
2 rondes de kaart mot ook nog helemaal vol
Laterzzzquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dan knal ik de tv ff aan...ik heb genoeg van die onzin gezien nu
tot strakkies dan maar
Ik had, als ik op die rode bank had gezeten, spontaan buikloop gekregen en de rest van de avond met de Quote 500 op de plee gaan zitten...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef K_L het volgende:
Ben blij dat ik niet op die rode bank zit en gewoon lekker de stream uit kan zetten .. laterzz
Gerard is gewoon een stinkerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij zweet veel, dat zegt niks over hygiene hoor
Nee, goed, beetje RLS-addict, ik kijk tot het van de buis verdwijnt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maar ehhh. AB doet t nog en wou niet zappen.
Maar om de 1 of andere reden wil je nix missen, terwijl dit toch niet interessant is.
Fout????
Misschien heeft mama djoon zo'n antizweet injectie zodat ie net zo droog als djoon blijft.quote:
Straks komen de bitterballen nog voorbij,en de fles advokaatquote:
Misschien wel heel bewust vanavond.. in de hoop dat Servio bij hem vandaan blijftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Straks komen de bitterballen nog voorbij,en de fles advokaat
Latersquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef scooby-doo het volgende:
ben hier ook klaar mee. Maandagavond krijg je dit weer in de samenvatting.
Ik ben weg
jij zweet niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Darklight het volgende:
past wel bij alex, ook zo'n stinkzweterd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef 38half het volgende:
[..]
Misschien bingoot ze in kwadraat en tot de zoveelste macht.
dat is het bewijs dat ze goed met getallen is misschien...quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef scooby-doo het volgende:
ben hier ook klaar mee. Maandagavond krijg je dit weer in de samenvatting.
Ik ben weg
Komt nog wel........ hoop ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Darklight het volgende:
dit is best saai, ik zie ook maar 3 flessen drank?
Die staat z'n product daar te pluggen en geef m ongelijk. De setting is er alleen totaal niet naar. Denk dat als je dit half lam in een vuige kroeg ziet het misschien wel leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef Vultarian het volgende:
zou al een hoop schelen als die windmolen niet zo overdreven grappig probeert te doen
Wat zegt ze zoal? ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef DJRetard het volgende:
OMG joana dr moeder spamttt bij het leven op twitter
Ik mag hopen van welquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hoop ik ook toch zometeen een feestje er achter aan toch!?!?!?
Kan me helemaal voorstellen dat dit in een volle kroeg heel leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die staat z'n product daar te pluggen en geef m ongelijk. De setting is er alleen totaal niet naar. Denk dat als je dit half lam in een vuige kroeg ziet het misschien wel leuk kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |