hahaha nee ik ben ook niet oud !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik weet het,maakt mij ook verder niks uit hoe je er over denkt. even goede vrienden hoor.
Maar kwam bij over net zoals de oude van dagen hier in het dorp.als je een beetje raar bent doet kijken ze gelijk met een lauranek aan
Bijdehandje....quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee. Mischien is je AB kapot?
Onderschrift: Owee bitch als je eerde Bingo durft te roepen dan mij...quote:
Behalve als ik mijn eigen mening geef en niet met de meute meeklets, dan toch op zijn minst.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zeg altijd mn eigen mening...en iedereen mag dat...beter dan hypocriet met de meute meekletsen toch?
Eenschquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zeg altijd mn eigen mening...en iedereen mag dat...beter dan hypocriet met de meute meekletsen toch?
LSD tripje ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Wat voor drugs moet servio gebruikt hebben toen hij dit voor het eerst bedacht te gaan doen?![]()
"Jaaa... laat ik me als een wijf verkleden en bingo gaan spelen"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Wat voor drugs moet servio gebruikt hebben toen hij dit voor het eerst bedacht te gaan doen?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |