quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Candyfreak het volgende:
Servio: ik zweet namelijk als een hoer in de kerk
Zelf kennis hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
"Hoe meer jullie drinken, hoe mooier ik er uit zie en hoe meer ik drink, hoe leuker het is voor jullie!"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef skunkyxxl het volgende:
lol die hond gaat zo zijn poot op tillen tegen windmolen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef scooby-doo het volgende:
Dacht ff dat die hond z'n poot zou opbeuren
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het geheim van Segredo!! Hij is een alco!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker!!
En tot nu toe geen SL!!ze beginnen het te snappen daar met die sltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb je "discussie" net gevolgd. Snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik vind dit wel leuk voor de bewoners, omdat ze Servio in zijn gewone doen kennen, maar ik ben ook geen liefhebber van die travestieten.. denk niet dat ik me zou vermaken in zo'n show...even voor de duidelijkheid, ben geen homohater, mijn motto is leven en laten levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
gewellllllllllldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh wanneer treedt hij in amsterdam op? ik wil er ECHT naartoe............
in geen duizend jaar meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je "discussie" net gevolgd. Snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik vind dit wel leuk voor de bewoners, omdat ze Servio in zijn gewone doen kennen, maar ik ben ook geen liefhebber van die travestieten.. denk niet dat ik me zou vermaken in zo'n show...even voor de duidelijkheid, ben geen homohater, mijn motto is leven en laten leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |