Onzin, ze maken geen afspraken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou kom op, Jo- Mo- en Lauhaters, luister naar het gesprek tussen Geer en Flip. Als de meiden zo spraken zou de COS te klein zijn omdat er nominatie-afspraken gemaakt zouden worden
Ben ik voorstander vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik denk later vanavond. Want Servio zei dat hij later nóg een show had (misschien gaat hij daarom weg)
Ik heb het al aangepastquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vergeten nummer te veranderenSorry!!
quote:
Verandert automatischquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vergeten nummer te veranderenSorry!!
Hoop op Mo&Lau, ben benieuwd wie dat gaat winnen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef afca_oc het volgende:
geer voor Mo en Jo en flip voor Mo en Lau/Sjer met de nominaties
Waren we makkelijk te vinden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Keihandig... ik hoefde jullie niet op te zoeken
quote:
Had ook verwacht dat dat er zou komen te staan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Subtitel voor dit topic: Flip en Geer maken nominatie-afspraken
want?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon keurt Gerard echt geen blik meer waardig hè...
Watskebeurd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon keurt Gerard echt geen blik meer waardig hè...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
en een harde boer.....staat niet bij een "dame"
Nee, zo heet het alleen als de meiden dat doen. Als de mannen (en vooral Geer) dat doen, heet het een tactisch gesprek..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ook verwacht dat dat er zou komen te staan.
hee pop ik vroeg je watquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die had bij zijn baasje moeten liggen, Sharon, niet bij hebberige Laura.
Dat laat hij zich meestal geen tweede keer zeggenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef skunkyxxl het volgende:
Die hond vreet straks alles van tafel hehe
Als je hier 10 keer zoiets moet uileggen omdat het nog niet begrepen wordt, noemt men dat hier zuigen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, zo heet het alleen als de meiden dat doen. Als de mannen (en vooral Geer) dat doen, heet het een tactisch gesprek..
Vriendje Servio is terugquote:
Sharon zegt zelf ook de hele tijd dat het hondje van hun allemaal is..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die had bij zijn baasje moeten liggen, Sharon, niet bij hebberige Laura.
Volgens mij is hij juist degene die dat altijd zegtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laat hij zich meestal geen tweede keer zeggen
Nee ze is gewoon dikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat zie ik nu, heeft Sharon ook zo'n gevulde panty aan van Servio?
sharon heeft dat prachtige gevulde van naturequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat zie ik nu, heeft Sharon ook zo'n gevulde panty aan van Servio?
Ik ben niet zo van het zuigenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je hier 10 keer zoiets moet uileggen omdat het nog niet begrepen wordt, noemt men dat hier zuigen.
Erotisch gezet... valt wel mee dus.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ook niet hou er helemaal niet van![]()
Laura is een toppertje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze ziet alleen nog maar servio en dat is echt waar.
Van wat ik gezien heb, is ze niet meer bij Gerard, maar bij Servio en de hondquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze ziet alleen nog maar servio en dat is echt waar.
Tuurlijk mag je dat hier schrijven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
vind Servio een plaatje, mag ik dat hier openlijk zeggen, ja dat mag ik![]()
![]()
dm ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag in een topic niet over (onterechte) ban's praten, vandaar geen antwoord.
Dat is nu Bekksteken, hahah.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef skunkyxxl het volgende:
Jo ziet geloof ik water branden ,der bek blijft open staan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
gewellllllllllldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh wanneer treedt hij in amsterdam op? ik wil er ECHT naartoe............
in geen duizend jaar meer
Ze herinnert zich ineens dat haar eigen vriendje bi is en is waarschijnlijk bang dat hij dit soort fratsen ook uithaaltquote:
dus dat bedoelde ik nou...ik heb dit in het echt gezien....echt ik stelde me niet aanquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze herinnert zich ineens dat haar eigen vriendje bi is en is waarschijnlijk bang dat hij dit soort fratsen ook uithaalt
Mo vindt het geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze herinnert zich ineens dat haar eigen vriendje bi is en is waarschijnlijk bang dat hij dit soort fratsen ook uithaalt
ik zie ook vrij weinig verschil...quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze kijken hem aan als kleine kinderen die Sinterklaas zien.
Ik vind het wel om te lachen ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef skunkyxxl het volgende:
Ik denk dat dit meer tot zijn recht komt in een bomvolle zaal, maar niet echt in die hut
Beter aan zijn fiets dan aan zijn l*lquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef skunkyxxl het volgende:
Geer denkt wat heb ik nu weer aan me fiets hangen![]()
me tooquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het wel om te lachen dit
LOL.quote:
Zeker!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Candyfreak het volgende:
Servio: ik zweet namelijk als een hoer in de kerk
Zelf kennis hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
"Hoe meer jullie drinken, hoe mooier ik er uit zie en hoe meer ik drink, hoe leuker het is voor jullie!"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:00 schreef skunkyxxl het volgende:
lol die hond gaat zo zijn poot op tillen tegen windmolen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef scooby-doo het volgende:
Dacht ff dat die hond z'n poot zou opbeuren
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef mazaru het volgende:
Ik weet het geheim van Segredo!! Hij is een alco!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zeker!!
En tot nu toe geen SL!!ze beginnen het te snappen daar met die sltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb je "discussie" net gevolgd. Snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik vind dit wel leuk voor de bewoners, omdat ze Servio in zijn gewone doen kennen, maar ik ben ook geen liefhebber van die travestieten.. denk niet dat ik me zou vermaken in zo'n show...even voor de duidelijkheid, ben geen homohater, mijn motto is leven en laten levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
gewellllllllllldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh wanneer treedt hij in amsterdam op? ik wil er ECHT naartoe............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb je "discussie" net gevolgd. Snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik vind dit wel leuk voor de bewoners, omdat ze Servio in zijn gewone doen kennen, maar ik ben ook geen liefhebber van die travestieten.. denk niet dat ik me zou vermaken in zo'n show...even voor de duidelijkheid, ben geen homohater, mijn motto is leven en laten leven
Zet de bench gewoon in een van de slaapkamers. Dit is toch veel te druk voor een pup?quote:
Dit dus..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.
Kom je mss uit staphorst? zomaar een vraagjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.
eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet de bench gewoon in een van de slaapkamers. Dit is toch veel te druk voor een pup?
Kijk er dan niet naar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
Gadverdamme die eeuwige sweetplekken onder Gerards oksels... Wat een gore vent![]()
![]()
Inderdaad dat heeft hij altijd, dit is de eerste keer dat iemand er iets van durft te zeggen hier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
Gadverdamme die eeuwige sweetplekken onder Gerards oksels... Wat een gore vent![]()
![]()
quote:
ik kom uit het gooi, ben een feestbeest , ben nooit chagerijnig en verder weet je hoe ik er over denk als je terug leestquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kom je mss uit staphorst? zomaar een vraagje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tis een echte kerel hé, vrouwen benen kijken
[ link | afbeelding ]
Hij is het meest hygiënisch van allemaal daar hoor. Hij zweet gewoon snel, mss een stofwisseling probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
![]()
Als hij maar deo gebruikt en douched dan geen last van toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
![]()
Denk eerder dat ie opzoek is naar poesjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tis een echte kerel hé, vrouwen benen kijken
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook als het warm is. Erg hèquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Inderdaad dat heeft hij altijd, dit is de eerste keer dat iemand er iets van durft te zeggen hier.
ik quote mezelf nog ff , was vergeten te zeggen dat ik ook tattoos hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kom uit het gooi, ben een feestbeest , ben nooit chagerijnig en verder weet je hoe ik er over denk als je terug leest
Gezellig met een paar fokkers naar de Bingoavond van Miss Mills.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Stability het volgende:
En je zit hem zelden meer dan 1 keer per dag douchen en deodorant heb ik um ook nog nooit zien gebruiken..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Inderdaad dat heeft hij altijd, dit is de eerste keer dat iemand er iets van durft te zeggen hier.
durf je het aan met mij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gezellig met een paar fokkers naar de Bingo van Miss Mills.
Meer dan 1 keer per dag douchen. omg wat voor overdreven hygienische puber is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En je zit hem zelden meer dan 1 keer per dag douchen en deodorant heb ik um ook nog nooit zien gebruiken..![]()
![]()
en een eigen mening mag je hebben toch, net zoals de liefhebbers hun mening hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
[..]
Tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Niet een avond of optreden is hetzelfde.
Gezellig met een paar fokkers naar de Bingoavond van Miss Mills.
dat heet een verslavingquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef scooby-doo het volgende:
Ik vraag me eigelijk af waarom we hier naar kijken.
Wat is dat toch???
Ik weet het,maakt mij ook verder niks uit hoe je er over denkt. even goede vrienden hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kom uit het gooi, ben een feestbeest , ben nooit chagerijnig en verder weet je hoe ik er over denk als je terug leest
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard heeft gewoon last van Vroegtijdige Zweetlozing.
ik zeg altijd mn eigen mening...en iedereen mag dat...beter dan hypocriet met de meute meekletsen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en een eigen mening mag je hebben toch, net zoals de liefhebbers hun mening hebben
Geen idee. Mischien is je AB kapot?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:07 schreef scooby-doo het volgende:
Ik vraag me eigelijk af waarom we hier naar kijken.
Wat is dat toch???
hahaha nee ik ben ook niet oud !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ik weet het,maakt mij ook verder niks uit hoe je er over denkt. even goede vrienden hoor.
Maar kwam bij over net zoals de oude van dagen hier in het dorp.als je een beetje raar bent doet kijken ze gelijk met een lauranek aan
Bijdehandje....quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee. Mischien is je AB kapot?
Onderschrift: Owee bitch als je eerde Bingo durft te roepen dan mij...quote:
Behalve als ik mijn eigen mening geef en niet met de meute meeklets, dan toch op zijn minst.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zeg altijd mn eigen mening...en iedereen mag dat...beter dan hypocriet met de meute meekletsen toch?
Eenschquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zeg altijd mn eigen mening...en iedereen mag dat...beter dan hypocriet met de meute meekletsen toch?
LSD tripje ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Wat voor drugs moet servio gebruikt hebben toen hij dit voor het eerst bedacht te gaan doen?![]()
"Jaaa... laat ik me als een wijf verkleden en bingo gaan spelen"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Wat voor drugs moet servio gebruikt hebben toen hij dit voor het eerst bedacht te gaan doen?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef Green1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |