Onzin, ze maken geen afspraken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Nou kom op, Jo- Mo- en Lauhaters, luister naar het gesprek tussen Geer en Flip. Als de meiden zo spraken zou de COS te klein zijn omdat er nominatie-afspraken gemaakt zouden worden
Ben ik voorstander vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik denk later vanavond. Want Servio zei dat hij later nóg een show had (misschien gaat hij daarom weg)
Ik heb het al aangepastquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vergeten nummer te veranderenSorry!!
quote:
Verandert automatischquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vergeten nummer te veranderenSorry!!
Hoop op Mo&Lau, ben benieuwd wie dat gaat winnen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef afca_oc het volgende:
geer voor Mo en Jo en flip voor Mo en Lau/Sjer met de nominaties
Waren we makkelijk te vinden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
Keihandig... ik hoefde jullie niet op te zoeken
quote:
Had ook verwacht dat dat er zou komen te staan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Subtitel voor dit topic: Flip en Geer maken nominatie-afspraken
want?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon keurt Gerard echt geen blik meer waardig hè...
Watskebeurd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon keurt Gerard echt geen blik meer waardig hè...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
en een harde boer.....staat niet bij een "dame"
Nee, zo heet het alleen als de meiden dat doen. Als de mannen (en vooral Geer) dat doen, heet het een tactisch gesprek..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ook verwacht dat dat er zou komen te staan.
hee pop ik vroeg je watquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die had bij zijn baasje moeten liggen, Sharon, niet bij hebberige Laura.
Dat laat hij zich meestal geen tweede keer zeggenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef skunkyxxl het volgende:
Die hond vreet straks alles van tafel hehe
Als je hier 10 keer zoiets moet uileggen omdat het nog niet begrepen wordt, noemt men dat hier zuigen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, zo heet het alleen als de meiden dat doen. Als de mannen (en vooral Geer) dat doen, heet het een tactisch gesprek..
Vriendje Servio is terugquote:
Sharon zegt zelf ook de hele tijd dat het hondje van hun allemaal is..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die had bij zijn baasje moeten liggen, Sharon, niet bij hebberige Laura.
Volgens mij is hij juist degene die dat altijd zegtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laat hij zich meestal geen tweede keer zeggen
Nee ze is gewoon dikquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat zie ik nu, heeft Sharon ook zo'n gevulde panty aan van Servio?
sharon heeft dat prachtige gevulde van naturequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat zie ik nu, heeft Sharon ook zo'n gevulde panty aan van Servio?
Ik ben niet zo van het zuigenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als je hier 10 keer zoiets moet uileggen omdat het nog niet begrepen wordt, noemt men dat hier zuigen.
Erotisch gezet... valt wel mee dus.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ook niet hou er helemaal niet van![]()
Laura is een toppertje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze ziet alleen nog maar servio en dat is echt waar.
Van wat ik gezien heb, is ze niet meer bij Gerard, maar bij Servio en de hondquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze ziet alleen nog maar servio en dat is echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |