Zet de bench gewoon in een van de slaapkamers. Dit is toch veel te druk voor een pup?quote:
Dit dus..quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.
Kom je mss uit staphorst? zomaar een vraagjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:03 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je ! nee ik ben zeker weten ook geen homo hater, maar zolang ze normaal doen waar ik bij ben heb ik er totaal geen problemen mee. dit wat ik nu zie valt voor mij niet onder normaal gedrag, maar belachelijk gedrag, maar dat is mijn mening gewoon.
eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zet de bench gewoon in een van de slaapkamers. Dit is toch veel te druk voor een pup?
Kijk er dan niet naar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
Gadverdamme die eeuwige sweetplekken onder Gerards oksels... Wat een gore vent![]()
![]()
Inderdaad dat heeft hij altijd, dit is de eerste keer dat iemand er iets van durft te zeggen hier.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
Gadverdamme die eeuwige sweetplekken onder Gerards oksels... Wat een gore vent![]()
![]()
quote:
ik kom uit het gooi, ben een feestbeest , ben nooit chagerijnig en verder weet je hoe ik er over denk als je terug leestquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Kom je mss uit staphorst? zomaar een vraagje
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tis een echte kerel hé, vrouwen benen kijken
[ link | afbeelding ]
Hij is het meest hygiënisch van allemaal daar hoor. Hij zweet gewoon snel, mss een stofwisseling probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
![]()
Als hij maar deo gebruikt en douched dan geen last van toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef akveor het volgende:
![]()
Denk eerder dat ie opzoek is naar poesjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tis een echte kerel hé, vrouwen benen kijken
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook als het warm is. Erg hèquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Inderdaad dat heeft hij altijd, dit is de eerste keer dat iemand er iets van durft te zeggen hier.
ik quote mezelf nog ff , was vergeten te zeggen dat ik ook tattoos hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kom uit het gooi, ben een feestbeest , ben nooit chagerijnig en verder weet je hoe ik er over denk als je terug leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |