?quote:
iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het schijnt dat een nieuw deel automatisch in je myat komt zonder te posten, wat wel handig is
klinkt goedquote:
quote:
Oké. Wie biedt zich aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
klinkt goed
Laten we allemaal een partner uitzoeken en dansen.
Hihiquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ik dans met Cosmo en hij weet al welk dansje ook
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil hakkûh! Ik wil hardcore en anders niets!
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef dockx het volgende:
Dus de laatste regel van de OP kan ook weg.
Nou..... ondanks de nieuwe functie is er niks mis mee om het de laatste te laten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef dockx het volgende:
Dus de laatste regel van de OP kan ook weg.
Omdat er geen dubbel vervolgtopic kan komen. Dus wie het snelste is mag een nieuw deel openen..quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou..... ondanks de nieuwe functie is er niks mis mee om het de laatste te laten doen.
o rly?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]ik denk niet dat je dan snel een danspartner vindt hier.
Ik heb geen zin in dat dan iedereen probeert om als eerste te openen. Dat lijkt me een hele logische gedachtequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef dockx het volgende:
[..]
Omdat er geen dubbel vervolgtopic kan komen. Dus wie het snelste is mag een nieuw deel openen..
[..]
Dat is waar
Maar ik ben bang dat het wel gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat dan iedereen probeert om als eerste te openen. Dat lijkt me een hele logische gedachte
Dat kan wel, maar dan valt die niet in de reeks. Er kunnen nogsteeds 20 topics gemaakt worden, daarom gewoon beter dat de lapo een nieuw topic maaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:49 schreef dockx het volgende:
[..]
Omdat er geen dubbel vervolgtopic kan komen. Dus wie het snelste is mag een nieuw deel openen..
[..]
Dat is waar
pinda in je neusgatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een pinda.
quote:
KLINKERTJE IS DRONKEN!!!!@!!@@#!!111!!EINZ!!111!!quote:
Dronken van verliefdheid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
KLINKERTJE IS DRONKEN!!!!@!!@@#!!111!!EINZ!!111!!
Vrouwen zijn ingewikkeld. Bier niet.quote:
Dus pomp vrouwen vol met bier en ze zijn niet meer ingewikkeld?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ingewikkeld. Bier niet.
Ik prefereer beiden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ingewikkeld. Bier niet.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik begrijp niks van jullie op dit moment. Wie gaat met wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik ga met niemand foreveralone.pngquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga met jou tochh.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:02 schreef Ragboer het volgende:
quote:
Klinkyyyyyyquote:
Hallo? Spreek ik met de verzekering?quote:
Dat klopt. Waarmee kan ik u helpen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..].
[..]
Klinkyyyyyy.
[..]
Hallo? Spreek ik met de verzekering?
Ik heb een gat in mijn neus. Kunt u mij helpen?quote:
SPOILER: Foto van het gat in mijn neus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn neus. Kunt u mij helpen?SPOILER: Foto van het gat in mijn neus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zuipsequote:
Eindelijkquote:
Nu ingeschakeld. Sport 1quote:
Nope. Zender van de maand. Deze maand gratis bij UPC. Maar ik heb nog 68 euro aan codes op internetquote:
Ooh ja heb ik ook bij Caiway, maar dan is het maar 2/3 van het beeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope. Zender van de maand. Deze maand gratis bij UPC. Maar ik heb nog 68 euro aan codes op internet.
Waren een tijd terug te vinden op internet, 11 euro per code ofzo. Als je ooit een wedstrijd wil zien moet je me maar PMen dan geef ik je wel de loginquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh ja heb ik ook bij Caiway, maar dan is het maar 2/3 van het beeld
Hoe codeshoe kom je daaraan??
Mja ik kijk via Sopcastquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waren een tijd terug te vinden op internet, 11 euro per code ofzo. Als je ooit een wedstrijd wil zien moet je me maar PMen dan geef ik je wel de login.
Ja, dat is ook de reden dat ik ze nog steeds niet gebruikt hebquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja ik kijk via Sopcastdus in principe kan ik alles zien al
AZ. Real, AZ, Real DE KEUZE GAST DE KEUZE.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Mja ik kijk via Sopcastdus in principe kan ik alles zien al
Ja dat keek ik ook Flipsje! Maar iedereen ging opeens Real - Barça kijken dus dan moet ik wel. Groepsdrukquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ. Real, AZ, Real DE KEUZE GAST DE KEUZE.
Is gratis tochquote:
Ja, laten we lekker gaan sporten om 22:17quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef dralion13 het volgende:
Waarom zou je überhaupt naar sport op tv willen kijken? Zelf sporten is toch veel leuker?
Nu voel ik hem ook, heb geluid Real aan staan, maar kijk AZquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja dat keek ik ook Flipsje! Maar iedereen ging opeens Real - Barça kijken dus dan moet ik wel. Groepsdruk
En wat als je in een Formule1 auto wilt rijdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:16 schreef dralion13 het volgende:
Waarom zou je überhaupt naar sport op tv willen kijken? Zelf sporten is toch veel leuker?
Goed plan ik ga even hardlopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, laten we lekker gaan sporten om 22:17.
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
En wat als je in een Formule1 auto wilt rijden
Okee maar voetballen met een groepje lijkt me eerder haalbaarquote:
Beach ouwe hosselaarquote:
Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullen we samen water gaan drinken?
Hahaquote:
Zie edit. Ik miste een oortjequote:
Oh dan is het niet origineel meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die heeft hyman ook in zn sig
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dan is het niet origineel meerdan laat ik het maar
En om eerlijk te zijn ben ik nu te lui om het aan te passenquote:
Nee, net gewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kan Beachieee
Ga je uit zero?
Werk in de keuken van een restaurant.quote:
'Hulp'kok. Help met voor- en nagerechten en als het nodig is was ik af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
Nice
Chef kok in een 5 sterren restaurant?
Of afwashulp?
Leuk bijbaantje tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Hulp'kok. Help met voor- en nagerechten en als het nodig is was ik af.
Hoax 5 sterren restaurants bestaan niet hoogstens 3quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
Nice
Chef kok in een 5 sterren restaurant?
Of afwashulp?
Jawel. Gelukkig niet een overdreven groot restaurant. Werken momenteel met drie man in de keuken en is wel leuk. Tegen het einde aan altijd geouwehoerquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Leuk bijbaantje tochwerk je met gezellige mensen?
Ik dacht dat je me Ragbroer...quote:
Ja wat wil je jij hosselt Appel onder mn neus vandaanquote:
Nadeel is dat je ieder topic automatisch in je MyAt krijgt. Als je dan een dag er niet bent is heel je MyAt vervuild met topics waar je niks aan hebtquote:
sstquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hoax 5 sterren restaurants bestaan niet hoogstens 3
Haiquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oe Bijtje ook hierHoi
En Michhas ook hallo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wat wil je jij hosselt Appel onder mn neus vandaan
Voor deze reeks is dat ook best overbodig. Alsof iemand oude topics gaat doorlezen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nadeel is dat je ieder topic automatisch in je MyAt krijgt. Als je dan een dag er niet bent is heel je MyAt vervuild met topics waar je niks aan hebt.
In TAL was er wel iemand die iedere SC door ging lezen als hij online kwamquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor deze reeks is dat ook best overbodig. Alsof iemand oude topics gaat doorlezen.
Tjaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nadeel is dat je ieder topic automatisch in je MyAt krijgt. Als je dan een dag er niet bent is heel je MyAt vervuild met topics waar je niks aan hebt.
Hoe gaatie?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In TAL was er wel iemand die iedere SC door ging lezen als hij online kwam.
Geen idee. Zou best kunnenquote:
Zero is altijd anoniemquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laatste voyeur(s)
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Dat is best eng.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In TAL was er wel iemand die iedere SC door ging lezen als hij online kwam.
Ben moe en verveel mequote:
Dat jaquote:
Oke dat valt wel mee jah.quote:
Aww, kusje op je knie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben moe en verveel meEn last van mijn knie
En met jou?
huh. ik heb een piemeltje hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen ik ben homo nu
Geen idee wie het is maar wel telkens nutteloze dingen erbij jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Beach. Is bij jou ook Sierd de Vos commentator. Met z'n zwaar nutteloze anekdotes en randzaken?
ja maar je blijft vrouwtjequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh. ik heb een piemeltje hoor.
Jammer dat je niet tussen commentatoren kunt switchenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee wie het is maar wel telkens nutteloze dingen erbij ja
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja ew ik ging nieuwsgierig plaatjes zoeken en ik werd spontaan aseksueel
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is geen muis johhhhh zoek je ruszie ofzoo
hamster danquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is geen muis johhhhh zoek je ruszie ofzoo
f5 en het is weer normaal, nadeel van autoupdatequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
Hoe doe je dat? Je UI van 1 post veranderen?
Heb je hulp voor nodig van hogere machten binnen de FOK!-rangorde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
Dat kan niet denk ik?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef dralion13 het volgende:
Jawel. Gisteren stond hij op z'n kop.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
jouw ui is anders, klein beetje en dat valt me op omdat die nooit anders is
Neequote:
kleur strikje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oe dat zou wel gaaf zijn![]()
mag dat?
Gewoon doen dan tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo goedIk vraag altijd in die UI-maak-topic, Rucky ziet me al aankomen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
hallo ik wil ook gequote worden ik heb ook gevoelens ja
vooruitquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
goeie ui welquote:
SPOILER: deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hallo met klinkerbotsing ik word ook wel klinkie, klinker, klinks, klibo, kb, klinkercrash en nog een paar die ik kwijt ben, genoemd aangenaam jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
Kies rozequote:
jij ook bedankt hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hallo met klinkerbotsing ik word ook wel klinkie, klinker, klinks, klibo, kb, klinkercrash genoemd aangenaam ja
hannie hossel toch en victoria vaaggggquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hallo met klinkerbotsing ik word ook wel klinkie, klinker, klinks, klibo, kb, klinkercrash en nog een paar die ik kwijt ben, genoemd aangenaam ja
Door de auto-update.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
Maar hoe doe je dat nou?
voor 1 post je ui veranderen?
Ik hou wel van jequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat dusen blinkerkotsing enzo enz
en lydia lurker toch ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hannie hossel toch en victoria vaagggg![]()
weet ik niet??quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
Maar hoe doe je dat nou?
voor 1 post je ui veranderen?
oowja lydia niet te vergetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en lydia lurker toch ook
[..]
weet ik niet??
Yayyquote:
Jij met je clown obsessie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:52 schreef Michhas het volgende:
Mijn eerste UI: [ afbeelding ]
Daarna: [ afbeelding ]
Daarna: [ afbeelding ]
Mijn huidige is toch wel het vetst
oowwwwquote:
Zo leerde ik je kennenquote:
Hahaquote:
Ik kende je pas vanaf de 3e... maarja dat is scheepsrecht toch dus dat kon ook niet andersquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Konijntje mn derde en katje mn vierde.![]()
![]()
Ja echt?quote:
Gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is geen obsessie, ik doe het alleen omdat heel veel mensen clowns eng vinden![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
met kerst had ik kerst kiwi
daarna piraatkiwi en daarna piraatkiwi met houten poot
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kende je pas vanaf de 3e... maarja dat is scheepsrecht toch dus dat kon ook niet anders
Ja, toen met je eucalyptus topic weet je nogquote:
gewoonquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja, toen met je eucalyptus topic weet je nog
Ja daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind je Hello Kitty leuker![]()
Wanneer gaan we trouwens naar die eucalyptuskwekerij in zeelandquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon
[..]hou op hehehehehe
![]()
Moet kunnenquote:
Ik weet niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we trouwens naar die eucalyptuskwekerij in zeeland
Oh echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef dralion13 het volgende:
Klopt, volgens mij is er ook 1 in friesland
Haha dat hartjequote:
Hoi Ragbroer. Delen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |