Kut? Waarom is dat kut?quote:
Ja, heel lief. Maar niet de hele dagquote:
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.
Alhoewel ik het wel erg fijn vind om te knuffen. Lekker op de bank tegen elkaar aanliggen. Lekker in bed ff lepel lepel.
Ik ben een knuffelsletje
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gewoon samen bankhangen kan wel lekker zijn. Maar dat is dan al snel op een non-erotische gewoon luie manierNiet altijd natuurlijk, maar je bent ook gewoon wat minder geneigd om meteen elkaar te bespringen als je elkaar wat langer kent, en wat vaker ziet.
Over de bank gesproken....
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ken weinig stellen die het na 6 jaar het nog steeds 7x per dag als konijnen doen
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?quote:
Beidequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag je geen drankje? Of geen bakkie pleuâh?
Ja, die pleisters maken mij emoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
OUD!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die pleisters maken mij emo![]()
Tijd voor een topic in het kras-subforum!
Scherpquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet de bijwerking waar je het toen over had.
Want voor emo is er WEL een smiley
Ook nog iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En je hoeft geen man te zijn om emo te kunnen zijn.
Ik snapte er ook al niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Linda de Mol een afgrijselijk giletje aan
Daar ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit bij de Beste zangers... en ze doen allemaal een rap van Lange Frans
Ëcht heel slecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |