Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
D'r oren steken wel verder uit dan bij de 'gemiddelde' mens..
daarom ieder zijn meningquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is jou mening en die respecteer ik. En ik heb ook een mening en die gooi ik hier op Fok! als ik daar zin in heb
Nee, mij valt ze oop niet op in positieve zin.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker niet
lelijk is ze niet maar saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Hangbillen, te lang, lange nek, kop om op te schieten, vol moedervlekken,... als je het dat over bovengemiddeld (goed) uiterlijk hebt heeft zij het zeker niet
wil ik dat wel weten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat steekt daar net boven zijn broek uit??
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
kan toch niet gezond zijn wat die op zijn smoel smeert
[ afbeelding ]
Jeetje het lijkt Hollow Man wel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk zit ik even vol bewondering te kijken! maar dat komt ook even door mijn eigen situatiequote:
6 plankies van dat vlot en ze kunnen hem zo begraven. Niemand die merkt dat ie niet echt dood is.quote:
dat doet hij om zichzelf te promoten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef StephanL het volgende:
Gaat een laag makeup op bij Servio, dat moet er ook weer allemaal afMaar vind het wel tof wat hij doet voor de groep
is speciaal spul eerst smeert ie zich in met creme en de make up wat hij gebruikt kost niet 5 euro hoor maar echt wel duur dat spulquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
6 plankies van dat vlot en ze kunnen hem zo begraven. Niemand die merkt dat ie niet echt dood is.
Kan Karim er weer in.
Maakt niks uit, vind het tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dat doet hij om zichzelf te promoten.
Jij schminkt je als man?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eigenlijk zit ik even vol bewondering te kijken! maar dat komt ook even door mijn eigen situatie
Idd om "BN er "te worden lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
dat doet hij om zichzelf te promoten.
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lelijk is ze niet maar saaien ach die oren kan ze wat aan doen maar denk dat laura er zelf niet zo mee zit anders had ze allang ze recht laten zetten
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat er een plopperdeplop inzat hoor PB want ze zijn echt saai
ik zit tijdelijk zonder passie, ben zoekende zeg maar.. heb wel bewondering voor mensen die ergens zo voor kunnen gaan!quote:
als je indd van travestieten make up houdt wel...ik vind het vreselijk lelijk , maar gelukkig mag iedereen zn eigen smaak hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Toverheks het volgende:
denk dat we toch met zijn allen raar staan te kijken straks, dat hij heel mooi opgemaakt is
als zij het niet erg vind zei moet er mee lopenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef suksan het volgende:
[..]
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..![]()
![]()
Ze heeft een paar keer gezegd dat ze wel met dr oren zit. Maar draagt wel haar strak naar achter dus het zal wel meevallen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lelijk is ze niet maar saaien ach die oren kan ze wat aan doen maar denk dat laura er zelf niet zo mee zit anders had ze allang ze recht laten zetten
Nee, wat een vertekend beeld heeft zij!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef suksan het volgende:
[..]
laura zei laatst nog over haar oren.... eerst dacht ik dat ik ook giga flaporen had maar ........... ach het valt eigenlijk reuze mee..![]()
![]()
Lui wichtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
ja hoor ze ligt weer onder de dekens..........
dan lag je nou de hele dag met laura in bed te kriebelen zeker?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ik had gewoon wat meer ballen moeten tonen naar m'n vriendin en er zelf ingegaan zijn!!!
huh wat voor passie zoek je dan jij hebt toch een man of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zit tijdelijk zonder passie, ben zoekende zeg maar.. heb wel bewondering voor mensen die ergens zo voor kunnen gaan!
quote:
en nooit bovenop het bed, maar er gewoon echt in , met kleding en alquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Geen commentaar![]()
[ afbeelding ]
Hoewel... Eigenlijk wel dus! Gewoon! Omdat het kan!
LUI ZWIJN!!!!
Inmiddels ipad 2 al uit ,die heeft geer nog niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
De vuilpit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
[..]
en nooit bovenop het bed, maar er gewoon echt in , met kleding en al
klopt, maar passie hoeft toch niet altijd liefde te zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh wat voor passie zoek je dan jij hebt toch een man of vergis ik me nu
Ze kan zo in de nieuwe film van Avatar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Geen commentaar![]()
[ afbeelding ]
LUI ZWIJN!!!!
echt he? wat een ransgriet is het ookquote:
Lui krengquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef mazaru het volgende:
Geen commentaar![]()
[ afbeelding ]
LUI ZWIJN!!!!
weet je niet, misschien heeft zijn vrouw hem al gekocht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Inmiddels ipad 2 al uit ,die heeft geer nog niet hoor
Yuk krijg de term mona toetje ineens een rare bijsmaak!quote:
Waar we wachten op de laatste sacramenten..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
[..]
en nooit bovenop het bed, maar er gewoon echt in , met kleding en al
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
Precies, zo lang je het allemaal zonder extra te financieren kan kopen.Lekker boeiendquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!
ook geer heeft minpuntjes..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
ja vooral op de manier hoe ze in dat stink nest ligt met dr handen gevouwen op haar buikquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar we wachten op de laatste sacramenten..
Ik vind haar ook niet lelijk maar het wordt wel een begrip: "ik ga een Lauraatje doen"quote:
dat gaat hij absoluut dit jaar nog doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef waterkant het volgende:
[..]
ook geer heeft minpuntjes..
niemand wil horen dat je rijk bent
niemand wil horen dat je voor koopjes gaat
toch beloofd hij mensen dingen
zeilen aan alex
zeilen aan karim
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
Idd hij kan ook teminste 3 maanden in die hut zitten,ik persoonlijk kan het niet,de schoorsteen moet toch blijven roken zeg maar! Vind het een beetje jammer dat er steeds word gezegt hij is miljoennair ,als hij het zo heeft verdient als ie ook het spel speelt? gun ik het hem bestquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!
ja indd...hij hoeft van niemand geld te lenen...je zou gek zijn als je het niet kochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,
zo.... favorietje van jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,
Je moeten in de slaapkamer zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Darklight het volgende:
waarom ligt de helft in bed? ;')
Waar blijft de drank
verleden jaar een laptop, een nieuwe pc en een groot plat tv scherm van 112 cm gekocht, ben ik dan materal. nee ik had het geld liggen en wilde het erg graag hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
85% ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Darklight het volgende:
waarom ligt de helft in bed? ;')
Waar blijft de drank
nou als we het dan over gezond denken hebben, kan je ook comentaar op andere bewoners hebben, met kisten maken en dat soort ongein... maar je mag hier toch zeggen wat je wil??quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft niets met favoriet te maken, met gezond denken!
Oefff the Joker ook in het huis brrrrrrquote:
ik nog veel en veel ergerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef Day het volgende:
Goh, ik heb vorig jaar een ipad gekocht, ik ben dus materialistisch.
Ja, ik ook. En hij hoeft van mij dat prijzengeld niet te delen of weg te geven, verdienen is verdienen. Heb dat namelijk al een paar keer voorbij zien komen namelijk, maar dat vind ik hetzelfde als Alex die vraagt of Geer em ergens mee wil helpen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd hij kan ook teminste 3 maanden in die hut zitten,ik persoonlijk kan het niet,de schoorsteen moet toch blijven roken zeg maar! Vind het een beetje jammer dat er steeds word gezegt hij is miljoennair ,als hij het zo heeft verdient als ie ook het spel speelt? gun ik het hem best
Ik vind het best tof om te zien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
Juist! Daar was ik dus al bang voor, we mogen kijken hoe servio zich opmaakt.
dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef suksan het volgende:
[..]
nou als we het dan over gezond denken hebben, kan je ook comentaar op andere bewoners hebben, met kisten maken en dat soort ongein... maar je mag hier toch zeggen wat je wil??
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dan lag je nou de hele dag met laura in bed te kriebelen zeker?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef liqrich het volgende:
laura zingend in je nek word je gek van
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,
Nou een "beetje"quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
denk dat straks Servio heel mooi is en dat jullie ook denken huh wat een beetje make up al niet kan doen
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .quote:[b]Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Darklight het volgende:[/b}]
daar zit toch niemand op te wachten, zo'n verkleednicht
Zeg, in het algemeen spreken doen we ergens anders hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
Lievvvquote:
maar je richtte het aan mij en meldde dat niet. Draaikonterij 1e klas om je handen schoon te wassen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
hoop dat die idd gaat rellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .
hij wordt prachtig let maar opquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou een "beetje"
Hij heeft er nu al meer opzitten dan ik in 2 jaar gebruik
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het best tof om te zien hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
ja hoor.........laura zit weer te kriebelen
ik ben eens opgemaakt door iemand ( ook een travo) en mooi je wilt niet weten vond mezelf een lekker ding toen, dat kunnen ze goed hoor dat make-uppenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!
Ik zit al te denken "Hij weet meer van makeup en hoe die het moet gebruiken dan de meeste vrouwen".quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!
Ik hoop van harte dat het flink mag gaan ontsteken zodat beide kleppen een week dicht zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Stability het volgende:
is toch niet normaal meer zoveel troep boven zn ogen?
toch klopt het niet,,,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet lelijk maar het wordt wel een begrip: "ik ga een Lauraatje doen"
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Was je bang dat je niet meer kon posten?
Sluit me hier volledig bij aan!!!!! eerlijk is eerlijk,hij had een doel dat was miljoenair worden,hij heeft het verwezenlijkt. ik heb ook een doel maar nog steeds niet berijkt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En hij hoeft van mij dat prijzengeld niet te delen of weg te geven, verdienen is verdienen. Heb dat namelijk al een paar keer voorbij zien komen namelijk, maar dat vind ik hetzelfde als Alex die vraagt of Geer em ergens mee wil helpen.
Stel je voor dat ie wel al zijn geld weg gaat geven, dan moeten wij hem straks alles weer geven omdat ie blut is.
Heb ook al voorbijzien komen dat ie recht is omdat ie zelfredzaamheid hoog heeft. Mensen hoeven van hem niet aan het werk, als ze zich maar kunnen veroorloven om niet aan het werk te zijn. Ik vind dat een gezonde gedachte (en ik ben toch wel links)
Maar heb ook al gelezen dat ie een motje van de dood redde, dus hij zal vast wel PvdD stemmen
ze weten vaak beter wat je pluspunten zijn, dan jezelf!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben eens opgemaakt door iemand ( ook een travo) en mooi je wilt niet weten vond mezelf een lekker ding toen, dat kunnen ze goed hoor dat make-uppen
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat het flink mag gaan ontsteken zodat beide kleppen een week dicht zitten
Als je in een tv-programma meedoet mag je best iets voor de kijkcijfers doen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
laura wordt neergezet als lui
als je afgelopen week bekijkt is iedereen lui
laura wordt neergezet als iemand die vroeg naar bed wil
Ook gerard wil zijn rust.. maar dat mag hier niet gezegd worden
Laura is nooit zat en gaat niet wippen met alex..
eindelijk iemand die dat niet doet voor de kijkcijfers
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoor
quote:
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uitquote:
Welke kijkcijfers?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je in een tv-programma meedoet mag je best iets voor de kijkcijfers doen hoor
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make upquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoor
ze is gewoon saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
Jah echt! en het ziet er toch ook niet echt heel mooi uit als het er op zit... (vindt ik)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uit
Dit is natuurlijk ook geen gezellig dag make-upjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, daarom hou ik er denk ik niet zo vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make up
kanttekenig: laura ligt overdag veel veker te slapen en nooit zat of niet wippen is niet ivm kijkcijfers maar met het thuishonk (niet dat met dat laatste wat mis is )quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Segredo schrikt zich straks een hoedje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make up
juist was wel zwaarder opgemaakt dan normaal maar stond echt mooi zelf krijg je het niet voor elkaar en hun gebruiken hele dure merken meestal..............degene die het bij mij deed YstL dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze weten vaak beter wat je pluspunten zijn, dan jezelf!
Dat is hetzelfde met die opgevulde bh's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uit
ja ook zoiets inddquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde met die opgevulde bh's.
Op het moment supreme ziet manlief ineens de borsten op de grond liggen en blijven er twee erwten op een plankje over.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, daarom hou ik er denk ik niet zo van
ik heb er tenminste niets mee om er van te kunnen genieten. ik vind het eerder zielige figuren die zoiets doen. mensen die zwaar tekort komen/ tekort gekomen zijn
Meer een transgender. Iemand die zich verkleedt als een andere geslacht. Drag Queen zou ook nog kunnen. Travestie, is mij uitgelegt, is meer iemand die ook leeft als vrouw.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef skunkyxxl het volgende:
Maar ik ben niet zo thuis in dat wereldje, hij is toch een crossdresser en geen travastiet of zoiets?
Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maarquote:
En Miss Marple hoort het weer!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft dus de brief van Dennis ontvangen maar dat mag nog niet niemand weten. Daarom is ze zo sjaggo.
Echt? Vertel, ik heb alleen upc hier, moet het met ser doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft dus de brief van Dennis ontvangen maar dat mag nog niet niemand weten. Daarom is ze zo sjaggo.
gewoon een travestie hij doet dit voor zijn boterham te verdienen en in het dagelijkse leven gewoon een manquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef skunkyxxl het volgende:
Maar ik ben niet zo thuis in dat wereldje, hij is toch een crossdresser en geen travastiet of zoiets?
Als ze nou eerst eens hun huidige doelgroep tevreden proberen te stellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maar
Ze proberen nu de bakvis-doelgroep aan te spreken en binnen te hengelen
Ja, jij zal het wetenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
5 minuten geleden hoorde ik ze nog flink smakken, raar figuur is die Jo ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:02 schreef beequeen het volgende:
Denk dat ze die hoop al hebben laten varenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze nou eerst eens hun huidige doelgroep tevreden proberen te stellen
een transgender wordt zo geboren, wat servio doet valt onder travestiequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer een transgender. Iemand die zich verkleedt als een andere geslacht. Drag Queen zou ook nog kunnen. Travestie, is mij uitgelegt, is meer iemand die ook leeft als vrouw.
Da's bullshitquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Als het een beetje goed begrijp krjigt ze te weinig aandacht van flipje![]()
Oke , durf eigenlijks niet te googlen , bang dat mijn vrouw vreemde dingen gaat denken (***rolt gauw een zwaar shaggie***)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer een transgender. Iemand die zich verkleedt als een andere geslacht. Drag Queen zou ook nog kunnen. Travestie, is mij uitgelegt, is meer iemand die ook leeft als vrouw.
Ze ligt op bed te huilen Flip is lief voor haar aan het zijn ze praten zachtjes en met die muziek is het niet goed te verstaan iets over dat ze haar tijd hier niet moet laten verpesten en dat hij op haar let... (Flip praat duidelijker dan Jo)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Day het volgende:
[..]
Echt? Vertel, ik heb alleen upc hier, moet het met ser doen.
Ik heb 'm ook nog...quote:
Ja sorry, ik vang zo het een en ander op. Dan is 1 +1 gewoon2.quote:
Zeg maar de flugelmeisjes lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Tja, alles voor de kijkcijfers zeg maar
Ze proberen nu de bakvis-doelgroep aan te spreken en binnen te hengelen
Na week 1 alquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Denk dat ze die hoop al hebben laten varen
ik zie het toch liever zo, dan zoals bij stervio...sorryquote:
Ik ben blij met je hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vang zo het een en ander op. Dan is 1 +1 gewoon2.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
2e poging:
[ afbeelding ]
Hahaha ok. Gebruik deze veel bij posten van plaatjes etc. Dus komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog...
Maar ze zijn op dit moment bezig met allerlei dingen voor in het forum, dus zou best kunnen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
2e poging:
[ afbeelding ]
Wtf zomaar een soort verslagje van de streamsquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze ligt op bed te huilen Flip is lief voor haar aan het zijn ze praten zachtjes en met die muziek is het niet goed te verstaan iets over dat ze haar tijd hier niet moet laten verpesten en dat hij op haar let... (Flip praat duidelijker dan Jo)
Jo was boos omdat flip weg liep toen ze wou kroelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze ligt op bed te huilen Flip is lief voor haar aan het zijn ze praten zachtjes en met die muziek is het niet goed te verstaan iets over dat ze haar tijd hier niet moet laten verpesten en dat hij op haar let... (Flip praat duidelijker dan Jo)
Transgender is volgens mij echt als je in het verkeerde lichaam bent geboren dus als je bent geboren in het lichaam man maar je een vrouw voelt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik weet niet prezies wat jij ziet maar hij heeft z\ijn eigen wenkbrauwen weggewerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hallo luitjes![]()
dat bij z'n rechteroog wat is dat ? is dat plastic ? in de buitenhoek zeg maar
Veel mensen die niet voor Gerard zijn blijven meestal maar even hier posten na een tijdje blijven ze weg, dat is wat ik zie, enkelen met een brede rug daargelaten zoals ik en een paar anderen. Dan hebben je nog de mensen die lezen en dan zien dat iedere bewoner afgebrand wordt behalve Gerard en dan weg blijven. Laura is niet Gerard en wordt dus afgebrand. Ik heb zelf geen last van tunnelvisie en ben fan van iedere bewoner. Dit is mijn verklaring voor jou constatering, maw je bent niet alleen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
hij doet het nog ff dunnetjes overquote:
Ha noem je dat dunnetjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef Stability het volgende:
[..]
hij doet het nog ff dunnetjes over
Voor de info zonder google. Had het trouwens ook niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Oke , durf eigenlijks niet te googlen , bang dat mijn vrouw vreemde dingen gaat denken (***rolt gauw een zwaar shaggie***)
quote:Transgenderisme is een gedragspatroon van een persoon die door het leven gaat als iemand van het andere dan het biologische geslacht of tussen man en vrouw in balanceert. De transgenderist in enge zin heeft echter geen geslachtsveranderende, operatieve ingreep gehad of vindt deze achteraf niet bepalend voor het gendergevoel; de meesten zijn de ingreep ook niet van plan, doch soms kan een gedeeltelijke verandering al plaatsvinden door hormoongebruik. Dit kan komen door het zich bewust niet willen laten opereren of wanneer dit, door medische, emotionele, psychologische, maatschappelijke of financiële redenen, niet mogelijk of niet gewenst is.
Nieuwe inzichten over de sociale rol van man en vrouw en betogen die hun sociale constructie aantoonden werden begin jaren negentig van de 20e eeuw, als radicale gevolgtrekking uit het cyberfeminisme dat weer stoelde op feministische theorieën als die van Simone de Beauvoir, door Judith Butler gepubliceerd in onder andere Gender Trouble.
De term transgender wordt steeds vaker gebruikt als een overkoepelende parapluterm voor iedereen die zichzelf op welke manier dan ook, als lid van de andere sekse laat zien of zich zo voelt, dan hoe hij of zij geboren is: transseksueel, androgyn, travestiet, en andere manieren van genderbeleving die niet overeenkomen met het traditionele beeld van de indeling in één der twee geslachten.
Het begrip transgenderist dient niet gelijkgesteld te worden aan de deelterm travestiet. De travestiet gaat doorgaans alleen incidenteel door het leven als iemand van het andere geslacht. Een transgenderist doet dit altijd, en wenst dan ook aangesproken te worden als iemand van het geslacht, waarin hij of zij zich toont naar de buitenwereld, zelfs als dat niet man of vrouw heet; een kenmerk van transgenderisme is dat het de tweedeling van mensen in slechts twee geslachten ter discussie stelt.
De meeste transseksuele personen zijn voor hun geslachtsverandering een tijdlang door het leven gegaan als transgenderist of kiezen er juist voor om dit na hun transformatie te doen in verband met nieuwe inzichten over de eigen identiteit. Het sterk tweeledige denken over de geslachten en wat zij wel of niet geacht zijn te doen wordt door een deel van de transgenders kritisch bekeken. Het begrip 'man/vrouw' wordt dan als puur politieke en sociale constructie gezien (dit juist weer in tegenstelling tot het merendeel van de transseksuelen die de tweedeling vaker prefereren en daarin legitimatie kunnen vinden voor transformatie).
het lijkt mij ook wel wat hoor.. gewoon voor een keertjequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist was wel zwaarder opgemaakt dan normaal maar stond echt mooi zelf krijg je het niet voor elkaar en hun gebruiken hele dure merken meestal..............degene die het bij mij deed YstL dus dan weet je het wel
Die pakt vande week uit wanhoop,secreet de hondquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:05 schreef Chuckster het volgende:
En Mo ligt in haar 1tje op bed te droog-krikken met zichzelf, triestheid
Thanks, zit nu een broodje te etenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die pakt vande week uit wanhoop,secreet de hond
neequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het lijkt mij ook wel wat hoor.. gewoon voor een keertje
heb je ook foto's??
Ze muten Flip en Djoon constant. Heel af en toe krijg je iets mee. COSsen wordt dan moeilijk. Dansen, muziek en Servio, that's it.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:06 schreef mootie het volgende:
Wtf zomaar een soort verslagje van de streams
Dit is totaal niet van toepassing op Servio, hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de info zonder google. Had het trouwens ook niet helemaal goed.
[..]
Volgens mij willen we gewoon commentaar leverenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag alle cosjes gevolgd
Ook ben ik een spelletjesmens
Hebben jullie zin in een spelletje?
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Een topic openen en dan proberen ook iets goeds van iemand te zien???
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Of is dat een stom idee en willen we alleen maar baschen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Chuckster het volgende:
Gerard is de dansköning van SST
[ afbeelding ]
Tnkx !!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor de info zonder google. Had het trouwens ook niet helemaal goed.
[..]
Inderdaad knal die eeuwige langspeelplaat nu maar uit, nu even de langspeler van joanna graag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Heb de streams maar op mute gezet, tyfusherrie
Ik wil het liefste alleen positiefs zien, vrolijkheid en blijheid.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Zou het niet leuk zijn om allemaal 2 personen op te geven waar je van baalt en daar dan goede dingen van te zoeken? Gewoon.. in de week van de verbroedering..
Ik betrap me er zelf namelijk op dat bepaalde posten mij wel weer begrip brengen voor iemand!
Omdat het nog al ingewikkeld isquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is totaal niet van toepassing op Servio, hoe kom je erbij?
ok duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij willen we gewoon commentaar leveren
als jij dat wilt gewoon openen meidquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef waterkant het volgende:
Hoi allemaal!
Ze gingen allemaal de boxers van Maik aantrekken als afscheid, Laura vond hem lekker zitten en wou hem houdenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Lau vanmiddag een boxershirt wilde?
Voor Lex?
nee glitters zijn hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
ik zou er nog een beetje oogschaduw opdoen , stervio
en nog wat lippenstiftquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Stability het volgende:
ik zou er nog een beetje oogschaduw opdoen , stervio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |