Ik vind haar ook niet lelijk maar het wordt wel een begrip: "ik ga een Lauraatje doen"quote:
dat gaat hij absoluut dit jaar nog doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef waterkant het volgende:
[..]
ook geer heeft minpuntjes..
niemand wil horen dat je rijk bent
niemand wil horen dat je voor koopjes gaat
toch beloofd hij mensen dingen
zeilen aan alex
zeilen aan karim
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
Idd hij kan ook teminste 3 maanden in die hut zitten,ik persoonlijk kan het niet,de schoorsteen moet toch blijven roken zeg maar! Vind het een beetje jammer dat er steeds word gezegt hij is miljoennair ,als hij het zo heeft verdient als ie ook het spel speelt? gun ik het hem bestquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij kan het zich veroorloven, ik ken genoeg mensen die ver boven hun stand leven en die dingen dan nog dubbel hebben!
ja indd...hij hoeft van niemand geld te lenen...je zou gek zijn als je het niet kochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,
zo.... favorietje van jequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
moet hij toch weten, hij vraagt jou toch niet om hem geld te lenen of te geven,
Je moeten in de slaapkamer zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Darklight het volgende:
waarom ligt de helft in bed? ;')
Waar blijft de drank
verleden jaar een laptop, een nieuwe pc en een groot plat tv scherm van 112 cm gekocht, ben ik dan materal. nee ik had het geld liggen en wilde het erg graag hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef suksan het volgende:
geer is toch niet zo materialistisch....... hij heeft de nieuwste ipad.. heeft pas nog een hele goede droger gekocht........... echt niet materialistisch
85% ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Darklight het volgende:
waarom ligt de helft in bed? ;')
Waar blijft de drank
nou als we het dan over gezond denken hebben, kan je ook comentaar op andere bewoners hebben, met kisten maken en dat soort ongein... maar je mag hier toch zeggen wat je wil??quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heeft niets met favoriet te maken, met gezond denken!
Oefff the Joker ook in het huis brrrrrrquote:
ik nog veel en veel ergerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef Day het volgende:
Goh, ik heb vorig jaar een ipad gekocht, ik ben dus materialistisch.
Ja, ik ook. En hij hoeft van mij dat prijzengeld niet te delen of weg te geven, verdienen is verdienen. Heb dat namelijk al een paar keer voorbij zien komen namelijk, maar dat vind ik hetzelfde als Alex die vraagt of Geer em ergens mee wil helpen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:49 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Idd hij kan ook teminste 3 maanden in die hut zitten,ik persoonlijk kan het niet,de schoorsteen moet toch blijven roken zeg maar! Vind het een beetje jammer dat er steeds word gezegt hij is miljoennair ,als hij het zo heeft verdient als ie ook het spel speelt? gun ik het hem best
Ik vind het best tof om te zien hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef Day het volgende:
Juist! Daar was ik dus al bang voor, we mogen kijken hoe servio zich opmaakt.
dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:52 schreef suksan het volgende:
[..]
nou als we het dan over gezond denken hebben, kan je ook comentaar op andere bewoners hebben, met kisten maken en dat soort ongein... maar je mag hier toch zeggen wat je wil??
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dan lag je nou de hele dag met laura in bed te kriebelen zeker?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef liqrich het volgende:
laura zingend in je nek word je gek van
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat soort opmerkingen heb ik niet gemaakt over kisten etc. Beschuldig me niet van dingen, die ik niet heb gedaan,
Nou een "beetje"quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
denk dat straks Servio heel mooi is en dat jullie ook denken huh wat een beetje make up al niet kan doen
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om te beginnen zou Jo in de eerste week al een dumpbrief naar die Dennix hebben geschreven.
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .quote:[b]Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef Darklight het volgende:[/b}]
daar zit toch niemand op te wachten, zo'n verkleednicht
Zeg, in het algemeen spreken doen we ergens anders hequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
Lievvvquote:
maar je richtte het aan mij en meldde dat niet. Draaikonterij 1e klas om je handen schoon te wassen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef suksan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat jij dat heb gedaan, ik sprak in het algemeen
hoop dat die idd gaat rellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het toch een hele leuke avond gaat worden,die relnicht komt in zijn rol. kan verrassend worden .
hij wordt prachtig let maar opquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou een "beetje"
Hij heeft er nu al meer opzitten dan ik in 2 jaar gebruik
Ja, ik vind het ook knap, heb al moeite met eyeliner. Maar dit gaat 2 uur duren!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het best tof om te zien hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
ja hoor.........laura zit weer te kriebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |