Welke kijkcijfers?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Als je in een tv-programma meedoet mag je best iets voor de kijkcijfers doen hoor
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make upquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoor
ze is gewoon saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
laura wordt neergezet als lui
als je afgelopen week bekijkt is iedereen lui
laura wordt neergezet als iemand die vroeg naar bed wil
Ook gerard wil zijn rust.. maar dat mag hier niet gezegd worden
Laura is nooit zat en gaat niet wippen met alex..
eindelijk iemand die dat niet doet voor de kijkcijfers
Jah echt! en het ziet er toch ook niet echt heel mooi uit als het er op zit... (vindt ik)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uit
Dit is natuurlijk ook geen gezellig dag make-upjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd, make up te gebruiken wat er natuurlijk uit ziet..nooit overdadig...dit is gewoon smerig, zo wil ik echt never nooit opgemaakt worden hoor
ja, daarom hou ik er denk ik niet zo vanquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make up
kanttekenig: laura ligt overdag veel veker te slapen en nooit zat of niet wippen is niet ivm kijkcijfers maar met het thuishonk (niet dat met dat laatste wat mis is )quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:57 schreef waterkant het volgende:
[..]
toch klopt het niet,,,
laura wordt neergezet als lui
als je afgelopen week bekijkt is iedereen lui
laura wordt neergezet als iemand die vroeg naar bed wil
Ook gerard wil zijn rust.. maar dat mag hier niet gezegd worden
Laura is nooit zat en gaat niet wippen met alex..
eindelijk iemand die dat niet doet voor de kijkcijfers
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Segredo schrikt zich straks een hoedje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja maar het is toch ook een overdreven act? dus ook overdreven make up
juist was wel zwaarder opgemaakt dan normaal maar stond echt mooi zelf krijg je het niet voor elkaar en hun gebruiken hele dure merken meestal..............degene die het bij mij deed YstL dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze weten vaak beter wat je pluspunten zijn, dan jezelf!
Dat is hetzelfde met die opgevulde bh's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat een partner zoiets mooi vindt...het moet er tenslotte ook weer vanaf...dan komt er gelijk een ander mens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |