Oxo, dat zijn boullionblokjes in veel landenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken een kleine die Oxo heet. Dat vonden de ouders namelijk symmetrisch_
De afkeer van bepaalde namen ligt bij jou wat meer in de relationele sfeer waarin je met die namen te maken hebt gehad, of nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ergerlijk.
Meisjes:
Bianca, Melissa, Suzanne, Lotte, Sanne, Monica, Michelle, Marjolein, Maaike(- alle ke's eigenlijk), Astrid, Kimberley
Jongens:
Kevin, familie sneijder, Tim,
.. Schiet me zo te binnen.
Wat is mis met de naam Naomi?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Het is hier geen GSquote:
Benthe is ook best een normale naam. Er zijn ook genoeg namen waarbij ik denk: wat doe je je kind aan!! maar Benthe hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En Benthe lijkt me overigens een vrij normale naam.
Wat een held.quote:
Ik vind Kimberley en 'familie Sneijder' de enige k*tnamen die je hier hebt staan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ergerlijk.
Meisjes:
Bianca, Melissa, Suzanne, Lotte, Sanne, Monica, Michelle, Marjolein, Maaike(- alle ke's eigenlijk), Astrid, Kimberley
Jongens:
Kevin, familie sneijder, Tim,
.. Schiet me zo te binnen.
Marten Speksnijderquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie wel mooie namen dan?
Royco! Eeeeeten!quote:Op zondag 17 april 2011 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oxo, dat zijn boullionblokjes in veel landen
Hoe heet je? Maggi
Ik wilde alleen de voornaamquote:
Dat bord zag ik daar van de week ook in de tuin staat, langs de voormalige snelwegquote:Op zondag 17 april 2011 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Kom je uit Lent? Of zijn er meer van die gekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |