Wat is mis met de naam Naomi?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef miepvanhier het volgende:
Ouders die hun kinderen namen geven in de Aziatrische trant. Ik ken serieus iemand die Naomi en iemand die Latoya heet.
Het is hier geen GSquote:
Benthe is ook best een normale naam. Er zijn ook genoeg namen waarbij ik denk: wat doe je je kind aan!! maar Benthe hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
En Benthe lijkt me overigens een vrij normale naam.
Wat een held.quote:
Ik vind Kimberley en 'familie Sneijder' de enige k*tnamen die je hier hebt staan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ergerlijk.
Meisjes:
Bianca, Melissa, Suzanne, Lotte, Sanne, Monica, Michelle, Marjolein, Maaike(- alle ke's eigenlijk), Astrid, Kimberley
Jongens:
Kevin, familie sneijder, Tim,
.. Schiet me zo te binnen.
Marten Speksnijderquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden jullie wel mooie namen dan?
Royco! Eeeeeten!quote:Op zondag 17 april 2011 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oxo, dat zijn boullionblokjes in veel landen
Hoe heet je? Maggi
Ik wilde alleen de voornaamquote:
Dat bord zag ik daar van de week ook in de tuin staat, langs de voormalige snelwegquote:Op zondag 17 april 2011 11:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Kom je uit Lent? Of zijn er meer van die gekken?
Het boek is geschreven tussen 1937 en 1949 en er werden meer dan 150 miljoen exemplaren van verkocht.quote:Op zondag 17 april 2011 11:43 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik ken iemand die Frodo heet(geboren voordat de LODR films uitkwamen).
Dan heb je het oprecht kut getroffen.
boekenquote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het boek is geschreven tussen 1937 en 1949 en er werden meer dan 150 miljoen exemplaren van verkocht.
Modieuze crapnaam als je niet Naomi Campbell bentquote:
Dat klopt, de Frodo die ik ken is nu 30. Pas sinds de films uitgekomen zijn spreken mensen hem (overigens zeer terecht) op zijn naam aan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het boek is geschreven tussen 1937 en 1949 en er werden meer dan 150 miljoen exemplaren van verkocht.
Laat wel weer zien dat er een flink verschil zit tussen het aantal verkochte exemplaren en het daadwerkelijk gelezen exemplaren.quote:Op zondag 17 april 2011 12:05 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dat klopt, de Frodo die ik ken is nu 30. Pas sinds de films uitgekomen zijn spreken mensen hem (overigens zeer terecht) op zijn naam aan.
Ik ken al 20 jaar een @win.quote:Op zondag 17 april 2011 12:06 schreef bonke het volgende:
er is een jappanner die zijn zoon @ heeft genoemt
quote:Waarom Wolf Wolf heet? Vernoemd naar het boek van Gerard Reve: Wolf. Gaat over een lief jongetje Wolf, die van dansen houdt. En....er zit een lage toon in zijn naam. Dat straalt (voor mij) rust en stabiliteit uit. En dat wens ik hem toe. Stabiliteit.
Bovendien heeft Wolf een prachtige beginletter (W), daar let je als grafisch ontwerper op.
Er staat ook een meisje in die "Avontura Pink Tijger" heetquote:Zonder dat we het wisten, wisten we dat het een jongen zou worden. Toen we de naam 'Jagger' hoorden, waren we verkocht. Een unieke en krachtige naam die een achternaam overbodig maakt.
Zo heet ik toevallig...quote:Op zondag 17 april 2011 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Of al die foute kampernamen in deze richting:
- Delano
Dat speelt zeker mee, maar er zijn gewoon ook bepaalde categorieën namen die het standaard slecht doen (bij de mensen die je spreekt althans; er zijn ook genoeg mensen die hun kinderen juist zo noemen, anders hadden wij niks te zeiken):quote:Op zondag 17 april 2011 12:04 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ach, mensen koppelen namen natuurlijk ook aan mensen die ze kennen.
Ken jij een Sjors die ontzettend vervelend is dan vind je Sjors een kut naam.
Ken jij toevallig 2 Davids die gay zijn dan is David een gay naam.
Ik denk dat dit een hele grote invloed heeft over hoe 'wij' over namen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |