SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dennis doet het alleen met knappe vrouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Luna3 het volgende:
S.O.S; iets meer feedback dan alleenmisschien? Iemand die Dennis kent? Dennis?!!
Dat komt dan helemaal goed uit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef Swindler het volgende:
Dennis doet het alleen met knappe vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou een foto uploaden voor iemand die Dennis zelf niet is? Nah.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dat komt dan helemaal goed uit!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou een foto uploaden voor iemand die Dennis zelf niet is? Nah.
<>
Niks daarvan. Als de heer Storm zelf interesse heeft, gaan de foto's pas de ronde doen. Tot die tijd gaat het om de intentie om het verhaal!quote:
Ga je alsjeblieft diep diep schamen... wat ben jij een stomme snol zeg dat je dat soort dingen zegtquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Luna3 het volgende:
Welnu: De combinatie van zijn sterrebeeld schorpioen en het feit dat hij wat jonger is,
Heej, iemand zonder humor! Jij hebt zeker nog nooit met een schorpioen in bed gelegen?!! Wat een gemis voor je...quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ga je alsjeblieft diep diep schamen... wat ben jij een stomme snol zeg dat je dat soort dingen zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Luna3 op 16-04-2011 21:04:58 ]
Gast; het gaat mij erom dat mijn vriendje stopt met zeuren. Dit vond ik wel een rechtvaardige tegen-actie. Ik denk overigens niet dat Dennis gezien zijn werk de aanbidsters van zich af moet slaan, maar vanwegen zijn looks. (Of zou Filemon ook zoveel aanbiedsters hebben, haha, proest!) Dus in welk universum leef jij eigenlijk, dat je zo kortzichtig denkt?!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef WrineX-Joske het volgende:
In welk universum leef je als je denkt dat Storm een triootje aan wil gaan met een extra kerel erbij? Gezien zijn werk moet die jongen de aanbidsters van zich af slaan, als ie dus aan een triootje begint, is het dus wel de soort waarover je wel tegen je vrienden op kan scheppen...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
ach gos die heeft net schaamhaar , denk niet dat die een triootje aan kan
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:59 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heej, iemand zonder humor! Jij hebt zeker nog nooit met een schorpioen in bed gelegen?!! Wat een gemis voor je...Het kan inderdaad ook aan zijn testosteron-spiegel liggen. Of aan mij!! Maar wat maak het uit, daar gaat het hier toch niet om...
Jezus zeg, ik heb medelijden met je vriend want het ligt er nu al dik bovenop dat je een vermoeiend wijf bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Uiterst vermoeiend...voornamelijk in bed!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Jezus zeg, ik heb medelijden met je vriend want het ligt er nu al dik bovenop dat je een vermoeiend wijf bent.
Haha, ja, zeker weten dat mijn vriendje dan wel inbindt ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Catbert het volgende:
Zou op zich wel lachen zijn. Gewoon een enorm flaming gay type teddybear uitnodigen. "Je wou toch een trio?"
Snap ik; ik zou 'm ook lekker voor mezelf houden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Een van mijn beste vrienden is een directe collega van Dennis Storm. Maar ik ga je niet helpen.
Awwww, toe! Ik ben zo benieuwd naar zijn reactiequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Een van mijn beste vrienden is een directe collega van Dennis Storm. Maar ik ga je niet helpen.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef Isabeau het volgende:
Awwww, toe! Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie
Ik heb de link zojuist gepost op de site van de loverboys, bij de "loooove confessions"!quote:Op zondag 17 april 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Verwijs naar dit topic op fok voor hem lijkt me wel grappig
Jij bent echt alles wat ik NIET in een vrouw zoek. En dan ook nog de Prive lezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Luna3 het volgende:
Welnu: De combinatie van zijn sterrebeeld schorpioen...
Mooi, ik zoek jou ook niet: IK ZOEK DENNIS!!!quote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef VonHinten het volgende:
Jij bent echt alles wat ik NIET in een vrouw zoek. En dan ook nog de Prive lezen
[ Bericht 8% gewijzigd door Luna3 op 17-04-2011 02:25:27 ]
quote:Op zondag 17 april 2011 02:00 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jij bent echt alles wat ik NIET in een vrouw zoek. En dan ook nog de Prive lezen
En, en en?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriendje komt straks thuis; zal mij benieuwen of hij net zo enthousiast is.
Toeval of niet, maar hij belde verdorie op dat 'ie vannacht thuis ging slapen, omdat 'ie vandaag zo vroeg weer op moest.quote:
Ik zal eens vragen wat beste vriend in kwestie ervan vindt..quote:Op zondag 17 april 2011 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awwww, toe! Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie
Echt heh!quote:Op zondag 17 april 2011 09:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind hem echt zoooo lekker he. Dus dan moet je hem wel met mij delen.
quote:Op zondag 17 april 2011 09:18 schreef L-E het volgende:
Ik zal eens vragen wat beste vriend in kwestie ervan vindt..
Maar je durft met droge ogen te zeggen dat je gelooft dat de stand van de sterren op het moment van je geboorte je (seksuele) karakter bepaalt?quote:Op zondag 17 april 2011 09:15 schreef Luna3 het volgende:
En dan nu nog even voor iedere vent die géén schorpioen is van sterrebeeld en zich daardor blijkbaar nogal achtergesteld voelt in de zin "De combinatie van zijn sterrebeeld schorpioen en het feit dat hij wat jonger is..."
http://www.para-astro.be/(...)93-Zon_in_Schorpioen
Ik heb het niet verzonnen!
Onbelangrijk wat ik geloof; ondervindt het zelf zou ik zeggen. Enjoy!quote:Op zondag 17 april 2011 09:57 schreef VonHinten het volgende:
Maar je durft met droge ogen te zeggen dat je gelooft dat de stand van de sterren op het moment van je geboorte je (seksuele) karakter bepaalt?______!
Waarom zou je überhaupt een 3e persoon willen betrekken in je relatie? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zoiets nooit goed gaatquote:Op zondag 17 april 2011 10:01 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Onbelangrijk wat ik geloof; ondervindt het zelf zou ik zeggen. Enjoy!
Tja, dat wil ik ook helemaal niet, maar m'n vriendje houdt niet op met onsubtiele grapjes en opmerkingen in die richting. (3e persoon moet voor hem dan een vrouw zijn) Dit leek me wel rechtvaardig. En omdat Dennis Storm dan één van de weinige mannen is die ik woest aantrekkelijk vind, vond ik het het proberen waardquote:Op zondag 17 april 2011 10:02 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom zou je überhaupt een 3e persoon willen betrekken in je relatie? Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zoiets nooit goed gaat
Hij heeft zeker nog nooit een trio meegemaakt hé? Het idee is meestal leuker dan de uitvoering. Althans, de trio die ik heb meegemaakt, was minder dat ik had verwacht omdat het "liefde" element ontbrak.quote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Tja, dat wil ik ook helemaal niet, maar m'n vriendje houdt niet op met onsubtiele grapjes en opmerkingen in die richting. (3e persoon moet voor hem dan een vrouw zijn) Dit leek me wel rechtvaardig. En omdat Dennis Storm dan 1 van de weinige mannen is die ik woest aantrekkelijk vind, vond ik het het proberen waard
Thanks, ik laat het hem vanavond meteen lezen!quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef FireFox1 het volgende:
Hij heeft zeker nog nooit een trio meegemaakt hé? Het idee is meestal leuker dan de uitvoering. Althans, de trio die ik heb meegemaakt, was minder dat ik had verwacht omdat het "liefde" element ontbrak.
Oftwel: Hij moet niet zo zeuren en gewoon waarderen wat hij heeft
Mietje.quote:Op zondag 17 april 2011 10:10 schreef FireFox1 het volgende:
Hij heeft zeker nog nooit een trio meegemaakt hé? Het idee is meestal leuker dan de uitvoering. Althans, de trio die ik heb meegemaakt, was minder dat ik had verwacht omdat het "liefde" element ontbrak.
Nope. Het zal wel gewoon overwaaienquote:Op zondag 17 april 2011 16:56 schreef OeJ het volgende:
Is: Storm in een glas water al gepost?![]()
Eigenlijk gewoon een tvp.
Jij kent hem?quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Godshand het volgende:
Goed, TS kan wel zeuren met humor, dat waardeer ik dan wel...
Haha, ben benieuwd. Blijkt nu dat we ook een gezamelijke facebook-kennis hebben; ook een collega bij BNN. Dus mocht het nu zo niets uithalen heb ik (blijkt nu) ook zo mijn connecties.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op maandag 18 april 2011 00:06 schreef Godshand het volgende:
Dramaqueen-topic? Dat valt toch wel mee! Ik vond hem grappig en gepast. En ruim vier jaar negeren gaat op een gegeven moment toch echt behoorlijk vervelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook grappig, maar als hij ruimte heeft om 4 jaar te zeuren zegt ook wel wat natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dramaqueen-topic? Dat valt toch wel mee! Ik vond hem grappig en gepast. En ruim vier jaar negeren gaat op een gegeven moment toch echt behoorlijk vervelen...
Right! Vandaar mijn omgedraaide voorstel!!!quote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:
Ik vind hem ook grappig, maar als hij ruimte heeft om 4 jaar te zeuren zegt ook wel wat natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Right! Vandaar mijn omgedraaide voorstel!!!
En verder is 'ie zo lief, leuk en lekker dat ik het gewoon door de(vingers) zie.
Jep, voor mij is het heel duidelijk; Ik ben het gepush zat,quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef Godshand het volgende:
Je ziet het door de vingers maar je bent het eigenlijk ook zat. Snap je jezelf wel?
Nou, ben benieuwd hoe ie er op reageert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar hem nog lang niet!![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 00:33 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jep, voor mij is het heel duidelijk; Ik ben het gepush zat,Niemand zegt hier ook dat je het meteen uit moet maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar hem nog lang niet!![]()
Maar ik ga pitten, lees morgen hoe het verder loopt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Truste. Was ook niet van plan om het (ooit nog) uit te maken. Hij isquote:Op maandag 18 april 2011 00:36 schreef Godshand het volgende:
Niemand zegt hier ook dat je het meteen uit moet maken...
Maar ik ga pitten, lees morgen hoe het verder loopt
Henkie! Dat ik wat ouder ben is helaas geen garantie voor het lijken op "een oudere vrouw", want ik zie er jonger uit dan Dennis zelf. Ik denk dat Dennis niet met mij wil neuken nee. Niet om hoe ik er uit zie, maar omdat 'ie dan mijn vriendje erbij krijgt!! Haha.quote:Op maandag 18 april 2011 01:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is de vraag: wil Dennis Storm überhaupt met jou neuken? Zie je er wel lekker uit? Ik denk dat je jezelf die vraag eerst beter kan stellen. Ben je wel een van die vrouwen die boven de gemiddelde Nederlandse 35+ vrouw uitsteekt, aangezien je aangeeft dat je een oudere vrouw bent.
quote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Henkie! Dat ik wat ouder ben is helaas geen garantie voor het lijken op "een oudere vrouw", want ik zie er jonger uit dan Dennis zelf. Ik denk dat Dennis niet met mij wil neuken nee. Niet om hoe ik er uit zie, maar omdat 'ie dan mijn vriendje erbij krijgt!! Haha.![]()
Maar goed, ik weet Dennis zijn voorkeuren/interesses niet. We wachten het rustig af.
Wat heeft iemand met sterrenbeeld maagd dan aan seksuele activiteit, TS?quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Devion het volgende:
Seks en sterrenbeeld. Ok TS spoort niet![]()
Dennis is niet bang voor jou of je vriendje, maar voor je kromme beeld van seksualiteit.
Het artikel gaat niet over astrologie...quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Devion het volgende:
Seks en sterrenbeeld. Ok TS spoort niet![]()
Dennis is niet bang voor jou of je vriendje, maar voor je kromme beeld van seksualiteit.
Haha, die zijn vast lekker strak!quote:Op maandag 18 april 2011 10:37 schreef OeJ het volgende:
Wat heeft iemand met sterrenbeeld maagd dan aan seksuele activiteit, TS?
Ik kan het weerleggen. Ik ken een schorpioen die vrijwel aseksueel is.quote:En het is niet zo zeer dat ik daar heilig in geloof, maar meer dat ik het kan bevestigen... Hoop alleen niet dat Dennis ook schorpioen is, want twee schorpioenen kan ik niet aan!!![]()
Hoe was het ook al weer? Oja: Uitzondering bevestigt de regel...quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef PMK111 het volgende:
Ik kan het weerleggen. Ik ken een schorpioen die vrijwel aseksueel is.
Zo. Is dat ook weer uit de wereld.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Gast; het gaat mij erom dat mijn vriendje stopt met zeuren. Dit vond ik wel een rechtvaardige tegen-actie. Ik denk overigens niet dat Dennis gezien zijn werk de aanbidsters van zich af moet slaan, maar vanwegen zijn looks. (Of zou Filemon ook zoveel aanbiedsters hebben, haha, proest!) Dus in welk universum leef jij eigenlijk, dat je zo kortzichtig denkt?!
Daarbij zie ik good old Dennis ook niet zo zeer opscheppen over zijn nachtelijke escapades, en ho eens; wat doet iedereen denken dat het zogenaamde opscheppen over mij niet kan? ...
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, ja, zeker weten dat mijn vriendje dan wel inbindt ja.Maar aangezien ik er ook nog wat lol uit wil halen heb ik mijn pijlen toch maar op Dennis Storm gericht!
quote:Op zondag 17 april 2011 10:06 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Tja, dat wil ik ook helemaal niet, maar m'n vriendje houdt niet op met onsubtiele grapjes en opmerkingen in die richting. (3e persoon moet voor hem dan een vrouw zijn) Dit leek me wel rechtvaardig. En omdat Dennis Storm dan één van de weinige mannen is die ik woest aantrekkelijk vind, vond ik het het proberen waard
quote:Op maandag 18 april 2011 01:06 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Henkie! Dat ik wat ouder ben is helaas geen garantie voor het lijken op "een oudere vrouw", want ik zie er jonger uit dan Dennis zelf. Ik denk dat Dennis niet met mij wil neuken nee. Niet om hoe ik er uit zie, maar omdat 'ie dan mijn vriendje erbij krijgt!! Haha.![]()
Maar goed, ik weet Dennis zijn voorkeuren/interesses niet. We wachten het rustig af.
Fak jou vriendjequote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hoe was het ook al weer? Oja: Uitzondering bevestigt de regel...
edit: Vandaag een vriendin verteld over mijn revenge-topic, en zij wist mij te vertellen dat de heer Storm in de playgirl had gestaan voor 'try before you die'. Tja, in die tijd had ik nog geen zeurend vriendje, dus is het destijds waarschijnlijk aan mijn interesse voorbij gegaan...
Zojuist even Dennis' playgirl-foto's bekeken en bij deze wilde ik even zeggen dat mijn aanbod voor dat ontbijtje met butler nog steeds staat!![]()
Dude, dit topic gaaaaat over mijn vriendje. En als je je ergert aan de woorden "mijn vriendje" wil ik hem voor jou ook wel anders noemen hoor. Doe maar wat sugesties...quote:
Je Bitchquote:Op maandag 2 mei 2011 01:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dude, dit topic gaaaaat over mijn vriendje. En als je je ergert aan de woorden "mijn vriendje" wil ik hem voor jou ook wel anders noemen hoor. Doe maar wat sugesties...
Ikzelf had bedacht;
my love
my shrink
my ho
my best friend
Jij nog ideeen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens gewoon een website en emailadres, maar ik vind het zo onbeschoft om hem daar zelf mee te mailen
Ik heb zelf geen twitter-account, maar kan ik nou concluderen dat fok dit op z'n twitter heeft gepost? Ik had z'n email ook zien staan, maar vond het ook niet de bedoeling om het te hem te emailen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft trouwens gewoon een website en emailadres, maar ik vind het zo onbeschoft om hem daar zelf mee te mailen
ik heb het op zijn twitter gepost. ik kan hem ook wel mailen als je wilt. stuur effe een naaktfoto van jou in de PM dan stuur ik die wel door...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen twitter-account, maar kan ik nou concluderen dat fok dit op z'n twitter heeft gepost? Ik had z'n email ook zien staan, maar vond het ook niet de bedoeling om het te hem te emailen.Hij zal het druk genoeg hebben met belangrijke(re) zaken.
Haha.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef Maanvis het volgende:
ik heb het op zijn twitter gepost. ik kan hem ook wel mailen als je wilt. stuur effe een naaktfoto van jou in de PM dan stuur ik die wel door...
oh ik dacht dat je hem in wou huren als hoerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:28 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha.
Inderdaad ook belangrijk, maar aangezien er voor Dennis geen geld mee te verdienen valt vind ik het niet tussen zijn zakelijke mail passen...
Tja, nu je het zo stelt...als ik in natura mag betalen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:30 schreef Maanvis het volgende:
oh ik dacht dat je hem in wou huren als hoer
Het Viva-forum? Is dat een compliment? Hehe. Volgens mij zijn er op een paar haters na hier ook wel mensen die het grappig vinden. Ik heb er iig erg veel lol uit gehaald, en mijn vriendje (oftewel my love, shrink, ho & best friend) lachte als een boer met kiespijn: Doel 1 berijkt!!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef drijfhout het volgende:
Ik denk dat ze op het Viva-forum wél dubbel van het lachen zouden liggen om je leuke topic, en je snedige reacties en woordspelingen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Mishu het volgende:
Maar zonder dat zou hij je trance luisterende buurjongen zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Mishu het volgende:
Dennis Storm is niet echt knap ofzo.. Hij is gewoon bekend waardoor hij wat heeft. Maar zonder dat zou hij je trance luisterende buurjongen zijn.
Lezen valt tegenwoordig niet mee, hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Equites het volgende:
Dus je wilt een trio met 2 mannen. Poeh poeh wat speciaal.
Leg uit.quote:
Sgoed. een PMmetje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Sport_Life het volgende:
Ik kan je zijn adres wel geven..Kun je ff langs gaan om te zwaaien ofzow..
Is de OP dan nog steeds aktueel?quote:
whoo pittig commentaar geef je.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uiterst vermoeiend...voornamelijk in bed!!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef DitBenIk91 het volgende:
whoo pittig commentaar geef je.
ik mag je wel
Leuke topic !
Haha, zie hier het illustratief bewijs dat smaken verschillen!!quote:
...hier zitten blijkbaar alleen maar eerlijke fokkers!?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Mishu het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een Dennis Storm kloon aangemaakt om mee te praten in dit topic?
Heb je nu al je vriend getemt?quote:
Ja toch wel een beetje. Althans, voorlopig dan, ben ik bang.quote:
Zei je niet: Als jij dan Dennis Storm regelt, had hij cola voor ons kunnen halen en daarna mn voeten masserenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja toch wel een beetje. Althans, voorlopig dan, ben ik bang.![]()
Hij wilde het topic niet lezen (als in; deed een beetje onverschillig...Quote: "Zucht, moet dat nu?") en toen ik m'n TS-post voorlas kwam er een boer-met-kiespijn-lachje. Hij vond het wel grappig, en hij vond Dennis Storm volgens mij ook geen stumper, maar echt enthousiast was 'ie nou ook weer niet, hehehe.
Hij heeft sindsdien in ieder geval geen oneerbiedige voorstellen gedaan...
...alhoewel hij het gister niet kon laten, toen ik geen zin had om uit m'n chill-modus op te staan om de cola te halen, om te melden dat als "we" er nou een meisje erbij uitnodigde, zij de cola had kunnen halen en ik had kunnen blijven chillen...
Haha, de grapjas!
Dat was wel een goeie geweest ja. O trouwens, hij is zeker geen boer hoor, slechts een drammertje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zei je niet: Als jij dan Dennis Storm regelt, had hij cola voor ons kunnen halen en daarna mn voeten masseren
Het is wel een drammende boer zeg
of...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
Haha, zie hier het illustratief bewijs dat smaken verschillen!!
Je bedoelt dat ze op het Viva-forum óók dubbel zouden liggen van het lachen!! Echt... ik heb het hele topic net in één ruk uitgelezen en ben nog aan het nahikken! Super gevat! Kan niet wachten op het vervolg!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef drijfhout het volgende:
Ik denk dat ze op het Viva-forum wél dubbel van het lachen zouden liggen om je leuke topic, en je snedige reacties en woordspelingen.
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:35 schreef Luna3 het volgende:
Ach ja, het is er nog steeds niet van gekomen en hij's nog steeds blij en tevreden genoeg met mij alleen, dus doe ik toch heel wat goed heh
Wat een zinloze kutkickquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
dan ga je m zeker stalken of niet dan?
Ja, weer gekeken deze week: hilarisch programma ook! Ik heb op de site van loverboys deze link geplaatst, maar niks gehoord. En om me nou op te geven vind ik weer te ver gaan...quote:
Is het topic nog steeds actueel danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, weer gekeken deze week: hilarisch programma ook! Ik heb op de site van loverboys deze link geplaatst, maar niks gehoord. En om me nou op te geven vind ik weer te ver gaan...
Niet echt. Heb het een tijdje geleden al op de loverboys site gepost. Maar ik heb de kick hier ook niet gegeven. Los daarvan mag Dennis me nog steeds wel bellen natuurlijk; hij blijft de moeite!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |