Lezen valt tegenwoordig niet mee, hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef Equites het volgende:
Dus je wilt een trio met 2 mannen. Poeh poeh wat speciaal.

Leg uit.quote:

Sgoed. een PMmetje?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef Sport_Life het volgende:
Ik kan je zijn adres wel geven..Kun je ff langs gaan om te zwaaien ofzow..

Is de OP dan nog steeds aktueel?quote:

whoo pittig commentaar geef je.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Uiterst vermoeiend...voornamelijk in bed!!

quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:03 schreef DitBenIk91 het volgende:
whoo pittig commentaar geef je.
ik mag je wel
Leuke topic !
Haha, zie hier het illustratief bewijs dat smaken verschillen!!quote:

...hier zitten blijkbaar alleen maar eerlijke fokkers!?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Mishu het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een Dennis Storm kloon aangemaakt om mee te praten in dit topic?

Heb je nu al je vriend getemt?quote:

Ja toch wel een beetje. Althans, voorlopig dan, ben ik bang.quote:

Zei je niet: Als jij dan Dennis Storm regelt, had hij cola voor ons kunnen halen en daarna mn voeten masserenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja toch wel een beetje. Althans, voorlopig dan, ben ik bang.![]()
Hij wilde het topic niet lezen (als in; deed een beetje onverschillig...Quote: "Zucht, moet dat nu?") en toen ik m'n TS-post voorlas kwam er een boer-met-kiespijn-lachje. Hij vond het wel grappig, en hij vond Dennis Storm volgens mij ook geen stumper, maar echt enthousiast was 'ie nou ook weer niet, hehehe.
Hij heeft sindsdien in ieder geval geen oneerbiedige voorstellen gedaan...
...alhoewel hij het gister niet kon laten, toen ik geen zin had om uit m'n chill-modus op te staan om de cola te halen, om te melden dat als "we" er nou een meisje erbij uitnodigde, zij de cola had kunnen halen en ik had kunnen blijven chillen...
Haha, de grapjas!

Dat was wel een goeie geweest ja. O trouwens, hij is zeker geen boer hoor, slechts een drammertje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zei je niet: Als jij dan Dennis Storm regelt, had hij cola voor ons kunnen halen en daarna mn voeten masseren
Het is wel een drammende boer zeg

of...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[..]
Haha, zie hier het illustratief bewijs dat smaken verschillen!!

Je bedoelt dat ze op het Viva-forum óók dubbel zouden liggen van het lachen!! Echt... ik heb het hele topic net in één ruk uitgelezen en ben nog aan het nahikken! Super gevat! Kan niet wachten op het vervolg!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef drijfhout het volgende:
Ik denk dat ze op het Viva-forum wél dubbel van het lachen zouden liggen om je leuke topic, en je snedige reacties en woordspelingen.

Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:35 schreef Luna3 het volgende:
Ach ja, het is er nog steeds niet van gekomen en hij's nog steeds blij en tevreden genoeg met mij alleen, dus doe ik toch heel wat goed heh

Wat een zinloze kutkickquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
dan ga je m zeker stalken of niet dan?

Ja, weer gekeken deze week: hilarisch programma ook! Ik heb op de site van loverboys deze link geplaatst, maar niks gehoord. En om me nou op te geven vind ik weer te ver gaan...quote:

Is het topic nog steeds actueel danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, weer gekeken deze week: hilarisch programma ook! Ik heb op de site van loverboys deze link geplaatst, maar niks gehoord. En om me nou op te geven vind ik weer te ver gaan...

Niet echt. Heb het een tijdje geleden al op de loverboys site gepost. Maar ik heb de kick hier ook niet gegeven. Los daarvan mag Dennis me nog steeds wel bellen natuurlijk; hij blijft de moeite!quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |