Ik kan heel goed zonder fruit... je doet mij er ook lang niet altijd een plezier mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar hoe kan je nou zonder fruit?
Morgen vrij maar aanstaande moet vroeg dus we gaan zo maar naar boven.. Heerlijk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij ook. Alleen zijn ze bij ons wat meer verpakt.
Dat had ik ook!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Hoe kan deze al in mijn AT zonder dat ik hier heb gepost?
Dan heb je op het hartje of volg topic gedrukt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Nuut, die opties zitten niet in de text only. Nu moet ik jullie ongewild volgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je op het hartje of volg topic gedrukt.
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Hé, dat moet een nieuwe [maak nieuw topic]-vinding zijn. Ik had erover gedacht 'm in te dienen als RFC.
Bliekboar. Ik zie er nog niks over in FB staan, maar het is duidelijk dat Glowmouse vanalles aan het ontwikkelen is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil. Geld raakt opquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Oh Vik, ik ga me trouwens ook maar weer eens op de sollicitaties storten. Heb je een lotgenoot! Voor mij natuurlijk wel anders, want ik heb op dit moment een baan, maar er zijn wat ontwikkelingen die me niet aanstaan, dus ik ga eens verder kijken.
Je formuleert het mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil. Geld raakt op.
^^quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil moet. Geld raakt op.
Ik vroeg het me net ook al afquote:
Net hoe het je uitkomt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Merel het volgende:
Oh ik ben trouwens ongesteld (yay! niet zwanger! geen mini-collega's!), word je daar nou zwaarder of lichter van? Ik kan nooit onthouden hoe het nou zit met vocht vasthouden vooraf en tijdens en achteraf.
Is dat goed of slecht?quote:
Nee, ik heb niet de mensenhandelaren aangeschreven met de boodschap dat ik weer naar kantoor moet. Niet overredigeren; voor je het weet mis je het puntquote:
Wat lullig! En ze hadden het al echt toegezegd? Waarom zijn ze van gedachten veranderd dan? Waren er nog andere kandidaten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
![]()
In plaats van de geplande kennismaking hier thuis morgenochtend een mailtje naar mijn lief dat ze van gedachten veranderd zijn. Lekker lullig..
Lief heeft er nog dapper een mail naartoe gestuurd dat hij graag zou zien dat ze toch komen kennismaken voordat ze een definitieve beslissing nemen... maar dat haalt vast niet veel meer uit.
Lekkere domper zo in je mailbox als je thuiskomt van een dagje verjaardagvieren met de familie..
Nieuw: topicreeksenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?
Ik telde er vier. Met Vaaiz als onverwachte oldbie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie drie bekenden idd! Vaaaizor was er ook al!.
Ze willen toch op zoek naar iemand met meer en vooral specifiekere ervaring. De cliënten waar lief tot nu toe mee heeft gewerkt waren jongeren en volwassenen en het gaat hier om een jong kind. Doodzonde dat ze hem niet eerst een kans geven, ik weet zeker dat hij het kan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat lullig! En ze hadden het al echt toegezegd? Waarom zijn ze van gedachten veranderd dan? Waren er nog andere kandidaten?
En het maakte helemaal geen verschil dat hij zelf ook kinderen heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ze willen toch op zoek naar iemand met meer en vooral specifiekere ervaring. De cliënten waar lief tot nu toe mee heeft gewerkt waren jongeren en volwassenen en het gaat hier om een jong kind. Doodzonde dat ze hem niet eerst een kans geven, ik weet zeker dat hij het kan.
En als ze straks niemand vinden met meer ervaring binnen hun budget, tsjah.. dat zit er wel dik in.
Gister is afgesproken dat ze morgenochtend tijdends de koffie hier thuis kennis zouden komen maken, ze waren erg enthousiast.
Ik vind het zo sneu voor m'n kerel!
Happy shoesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 2 van die Zalando bonnen
Wat zal ik eens gaan bestellen....
Schoenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 2 van die Zalando bonnen
Wat zal ik eens gaan bestellen....
Ja ik ook! Raak ik jullie niet zo makkelijk kwijt en kan ik gewoon even aanhakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een domper Mar!
De nieuwe auto-volg feature vind ik wel handig!
Lol ik wilde net gaan uitvaren: "Heb je dat als D gegeten? Doe ff normaal!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Swietje het volgende:
Perruche, klinkt echt onwijs heerlijk jouw D
Mijn nieuwe zijn onderwegquote:
Wat XM zegt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een domper Mar!
De nieuwe auto-volg feature vind ik wel handig!
Alweer een meeting met XM? Ben je ook nog lesbisch geworden van je sprong over het tuinhekje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat XM zegt!
De brownies zijn overigens wederom goedgekeurd!
Nee, niet met XM vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alweer een meeting met XM? Ben je ook nog lesbisch geworden van je sprong over het tuinhekje?.
Gister was dat zelfs wat gezegd werd.. Dat je juist veel leert van zelf kinderen hebben.. Mijn man was zo blij met die uitspraak van hun kant en ik denk ook dat het zeker waar is. Tsjah..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het maakte helemaal geen verschil dat hij zelf ook kinderen heeft?
Is niet hetzelfde natuurlijk als werkervaring met kinderen, maar tochZe kunnen op zn minst kennis komen maken als ze eigenlijk al toegezegd hadden ja.
Bij de tweedequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Perruche het volgende:
Vik, je had bij Zalando gesolliciteerd? of bij Groupon? Hoe kom je trouwens aan die "premium" link?
Groot voordeel van de drukte: het was onmogelijk om te verdwalen! We zijn daar normaal gesproken erg bedreven inquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was het leuk lopen Anna? Ondanks de belachelijke drukte?
Wat dan wel weer een goede voorbereiding is voor Nijmegen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Groot voordeel van de drukte: het was onmogelijk om te verdwalen! We zijn daar normaal gesproken erg bedreven inMaar van die mensenmassa werden we allemaal behoorlijk intolerant!
Gips gaat er op 3 mei af. Ga komende week even met het ziekenhuis bellen of ik dan gelijk voor dezelfde dag al fysio ofzo moet gaan regelen, want ik heb dan weer 3 weken om weer normaal (en graag zonder al te veel pijn) te leren lopen. Lijkt me wel fijn voor mn vakantie.quote:Wanneer kan jij de hardloopschoenen weer aantrekken?
Ja, ik had jouw alter ego al gespot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Merel het volgende:
Oh en over oldbies in dit topic, jullie weten toch dat ik een tijdje onder een andere naam heb gepost?
wow, 30 km. Daar vallen mijn 18 bij in het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef anna82 het volgende:
Mijn dag vandaag stond in het teken van brood:
O: kwark met havermout en banaan
S: 30 km wandelen
T: bolletje met komkommer en kaas
L: bruin bolletje met pindakaas, bruin bolletje met stroop
T: bruin bolletje met kruidnagel kaas
T: paar aardbeitjes
T: paar dropjes
T: paar pepermuntjes
T: stokbroodje met een wijntje
D: zelfgemaakte pizza-broodje, wel lekker!
Vandaag 30 k gelopen op redelijk nieuwe wandelschoenen: Ik weet weer dat ik benen heb! En tenen! Au.
Noes, ik kan hem niet zien, er staat dat het een privé video is!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor iedereen die wel wat cuteness kan gebruiken:
aangeraden door de Duutser.
Uitgeslapen tot 7 uur. Inmiddels Hond uitgelaten, koeien en varkens gevoerd, kippen uit de ren gelaten. Zal ik nou nog gaan hardlopen? Zou wel beter zijn..quote:Op zondag 17 april 2011 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Woei, ik ben eerder dan sigme, maar die zal dadelijk vast posten dat ze allang wakker is.
Ontzettend cute! Net even gekeken met mijn kidsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor iedereen die wel wat cuteness kan gebruiken:
aangeraden door de Duutser.
Nu al brood smeren voor morgen?quote:Op zondag 17 april 2011 07:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ontzettend klote Mamar!
Anna, 30 km!! Wow, jaloers!
Ben al een uur wakker, op mijn vrije dag...
Zo maar even vaatwasser uitruimen, was ophangen, 12 stuks brood smeren voor morgen, eten voorbereiden en dan ook maar 2 of 3 uur wandelen.
En, is hij nog teruggekomen op 'voor kusjes moet ik te veel bewegen'?quote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..De duutser ligt nog te slapen, even alleen wakker worden. Straks wafels voor ontbijt!![]()
![]()
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
En, is hij nog teruggekomen op 'voor kusjes moet ik te veel bewegen'?
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...
nou, vanmiddag moet hij weer weg...Maar het was fijn, inderdaad..quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef anna82 het volgende:
[..]fijn dat jullie weer even samen zijn!
Oh mijn ontbijtverstrekker roept! Fijne dag vandaag allemaal!!
quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
En, is hij nog teruggekomen op 'voor kusjes moet ik te veel bewegen'?
Idem hier.quote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn wat is het mooi weer! En wat fijn dat ik weer de hele week binnen mag zitten:
[ afbeelding ]
Mannen hebben ook hormonen. Alleen niet volgens een maandelijks patroon. Zet een groep heteroseksuele mannen bij elkaar, voeg 1 mooie vrouw toe en zie hoe de hormonen oorlog gaan voeren.quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Soms Vaak is het zo vermoeiend om een vrouw te zijn, al die hormonen. In een volgend leven kom ik terug als man!
.
Lastig idd, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind temperaturen van boven de 20 graden altijd een beetje lastig. Ik vind dan eigenlijk dat ik een rokje of jurkje aan moet, maar dat durf / wil ik niet vanwege m'n benen. En ik kan ook maar niet slagen voor leuke zomerbroeken, want broeken zitten bij mij zelden tot nooit goed door die maffe bouw.
/klaag
Hier ook ja. Gelukkig is het vrijdag goede vrijdag, dan is de uni gesloten.quote:
Hoe is het met Chico's benen tegenwoordig?quote:Op zondag 17 april 2011 11:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier ook ja. Gelukkig is het vrijdag goede vrijdag, dan is de uni gesloten.
Jouw bouw is niet maf, maar voldoet niet aan het gemiddelde waar industrie zich op richt.quote:Op zondag 17 april 2011 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik kan ook maar niet slagen voor leuke zomerbroeken, want broeken zitten bij mij zelden tot nooit goed door die maffe bouw.
/klaag
Dat zal best, maar daar schiet ik kledingtechnisch niet zo veel mee opquote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw bouw is niet maf, maar voldoet niet aan het gemiddelde waar industrie zich op richt.
Ik denk dat als je ons gemiddelde neemt, we best een lekker wijf zijn.
Note the 'en'quote:Op zondag 17 april 2011 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, het borstloze gedeelte klopt nog welvandaar dat topjes / shirtjes ook nooit een probleem zijn
Vol met paarse littekens en alles groeit nog steeds naar binnen ondanks niet epileren, maar geen ontstekingen meerquote:Op zondag 17 april 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe is het met Chico's benen tegenwoordig?.
Ik ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar schiet ik kledingtechnisch niet zo veel mee op.
Jeetje, wat heftigquote:Op zondag 17 april 2011 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vol met paarse littekens en alles groeit nog steeds naar binnen ondanks niet epileren, maar geen ontstekingen meer. Iemand zei laatst 'zo dat zijn flinke blauwe plekken'
dus dat kan ik ook nog als excuus gebruiken. En besloten om me op vakantie niets meer van anderen aan te trekken. Op lab is het toch te koud voor korte broek of shirtjes dus dat is mooi makkelijk.
QFT.quote:Op zondag 17 april 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat als je ons gemiddelde neemt, we best een lekker wijf zijn.
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 april 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daar schiet ik kledingtechnisch niet zo veel mee op.
Yep. Haren groeien in, dat leidt tot ontstekingen, je moet ze eruit pulken waardoor je wondjes krijgt en die genezen ook weer niet goed, omdat er weer een nieuwe haar doorheen komtquote:Op zondag 17 april 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
ontstekingen van epileren?
Ik ga de boel binnenkort laten waxen. Heb liever dat andere mensen me pijn doen dan dat ik het zelf moet doen![]()
tot straks!
Meer zonnen zodat het blond wordt.quote:Op zondag 17 april 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb echt rothaar op m'n benen. Donker, groeit snel, waardoor ik elke dag moet scheren als ik glad wil blijven. Had ik maar net zulk zacht haar als op m'n armen. Maar goed, beter zacht haar op m'n armen en stug haar op m'n benen dan andersom, dunkt me
.
Dan ben ik nog steeds een harige aapquote:
Same here.quote:Op zondag 17 april 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb echt rothaar op m'n benen. Donker, groeit snel, waardoor ik elke dag moet scheren als ik glad wil blijven.
Lol. Als je ergens feedback op wilt, mag je me mailen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 12:22 schreef Merel het volgende:
Hey Vik, zin om de typfouten uit m'n CV te halen?
Psst.. Geld voor vragen en referentie!quote:Op zondag 17 april 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol. Als je ergens feedback op wilt, mag je me mailen hoor(je hebt m'n adres als het goed is: voornaam+achternaam @gmail.com)
Net even naar de bieb gefietst om boeken te halen en om de temperatuur te peilen. Jurkje is goed te doen, maar in de wind moet er nog wel een jasje overheen.
Dan kan ik Tink beter als referentie op gevenquote:Op zondag 17 april 2011 12:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Psst.. Geld voor vragen en referentie!
Dan pulkt ze die er maar uit.quote:Op zondag 17 april 2011 12:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn brownies zijn net trouwens afgekeurd door een tweejarige. Er zaten nootjes in. Die lust ze niet.
Ook bij HPKW gehad?quote:Op zondag 17 april 2011 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan pulkt ze die er maar uit.Die brownies zijn echt
En de combinatie vanilleijs, aardbeien en balsamico ook.![]()
Ja, het was het toetjequote:Op zondag 17 april 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook bij HPKW gehad?.
Ik lees dat ik ook maar even langs moet gaan?.
Oh, ik wist het niet van te voren. Het eten was een prettige bijkomstigheid.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Merel het volgende:
HPKW zit zielig thuis met zere enkels en lokt bezoek gewoon met eten!
Goed ingeschat.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Merel het volgende:
HPKW zit zielig thuis met zere enkels en lokt bezoek gewoon met eten!
Dus volgende donderdag kan het nog net?quote:Op zondag 17 april 2011 13:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed ingeschat.
Kom vooral langs, nog 16 dagen gips, dus nog 16 dagen vooral thuis.
En dan kun je morgen weer, omdat het bezoek het hele huis viesstamptquote:Op zondag 17 april 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
vloer 'dweilen' met een schuurspons, ken best
Owja, dinsdag en donderdagmiddag werk ik.quote:Op zondag 17 april 2011 13:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Pizza:![]()
[..]
Dus volgende donderdag kan het nog net?
Werk je dinsdag en donderdagmiddag of dinsdag- en donderdagmiddag?quote:Op zondag 17 april 2011 13:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, dinsdag en donderdagmiddag werk ik.
Maar je bent van harte welkom.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Werk je dinsdag en donderdagmiddag of dinsdag- en donderdagmiddag?.
Jaja, daar zijn de levensgenieters weer! Wees lief voor jezelf en maak een fatsoenlijke en lekkere D. Dit kan beter!!quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo dat was fijn fietsen! Lege zaal. En aansluitend 10 minuutjes sauna.
Even zien:
T: rode grapefruit
O: 2 bth: 1x kaas, 1x pindakaas
S: RPM
L: 250 gr magere kwark met beetje muesli
D: ? Niks in huis. Denk 2 bth.
Even compenseren voor de 3 etentjes afgelopen week.
Doe ik nu al weken, gaat prima! Nu niet met iPod gefietst, maar met Evert van Club Virtualquote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:
Was je trouwens alleen RPM'en? Is dat niet een beetje saai?
Eens!quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jaja, daar zijn de levensgenieters weer! Wees lief voor jezelf en maak een fatsoenlijke en lekkere D. Dit kan beter!!
Hij was wel heel slankverantwoord! Vis, zeevruchten, mosselen, ui, tomaat, heel veel sperziebonen en doperwten.quote:Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens!
In de categorie restjes opmaken kan ik je adviseren om niet de paella te maken die ik gister heb gemaakt. Echt vies was het niet, maar ik had niet de behoefte om het restje te bewaren.
Hoe moeilijk is het nou om gewoon een paar potjes groente mee te brengen de volgende keer dat je in de supermarkt bent? Want dit is nu al de zoveelste keer dat je met dit probleem komt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe ik nu al weken, gaat prima! Nu niet met iPod gefietst, maar met Evert van Club Virtual. Maar behoorlijk intensief! Ik vind het niet vervelend, alleen fietsen.
En we hebben echt niks in huis, zelfs geen slappe bosuitjes of gare paprika's.
Ik had dinsdag, woensdag en gisteravond een etentje, dus ik vind het echt wel ff best. Gisteravond tapas, dus vrij vet allemaal.
Ik heb nog 2 stukjes liggen!quote:
Eens. En anders is diepvriesgroente ook een goed idee, als je blik- of potgroente niet lekker vindt.quote:Op zondag 17 april 2011 14:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nou om gewoon een paar potjes groente mee te brengen de volgende keer dat je in de supermarkt bent? Want dit is nu al de zoveelste keer dat je met dit probleem komt.
Aangezien wat jij de vorige keer als "schranslijstjes" postte ook behoorlijk meeviel, twijfel ik er een beetje aan of die etentjes echt wel zo slecht waren. En al waren ze dat wel, op deze manier eet je na aftrek van je RPM misschien nog 600 kcal vandaag, als je dat al haalt, en helemaal geen groente. Dat is gewoon vragen om ziek te worden.
Sorry voor de tough love, ik formuleer het misschien niet zo vriendelijk maar het komt uit een goed hart...
Goed af laten koelen en dan voorzichtig omdraaien?quote:Op zondag 17 april 2011 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
ja
en dit is de taart geworden:
[ afbeelding ]
iemand nog een idee om hem in zijn geheel uit de vorm te krijgen?
Een zak pasta en een pot kant en klare saus kun je anders ook prima op voorraad hebben. Of desnoods bak je er een omeletje bij en eet je dat met rijst of brood. Het is gewoon te makkelijk om te zeggen "ik eet liever". Ik eet ook véél liever ongezonde dingen, maar het is gewoon belangrijker dat je goed voor je lichaam zorgt. Hoe kan het toch dat dat jou zo weinig uitmaakt?quote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb dat wel eens geprobeerd, met die potjes groente, maar ik eet liever dan 2 boterhammen dan dat ik zo'n potje groente zonder verder iets erbij zit leeg te lepelen. Het werkt gewoon niet voor ons geloof ik.
Dat, en anders maak je met wat diepvriesgroenten een groenteomelet.quote:Op zondag 17 april 2011 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een zak pasta en een pot kant en klare saus kun je anders ook prima op voorraad hebben. Of desnoods bak je er een omeletje bij en eet je dat met rijst of brood. Het is gewoon te makkelijk om te zeggen "ik eet liever". Ik eet ook véél liever ongezonde dingen, maar het is gewoon belangrijker dat je goed voor je lichaam zorgt. Hoe kan het toch dat dat jou zo weinig uitmaakt?
Oh en trouwens, dat potje groente en die 2 boterhammen sluiten elkaar niet uit hè...
Afgezien van het gemiste ontbijt en de aardappelkroketjes vind ik dit best een goed lijstje. Vooral ook lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 15:11 schreef Swietje het volgende:
Mijn lijst
O:![]()
![]()
T: boterham kiprollade, halfvolle melk
L: mueslibol met filet americain, vruchtensapje
T: kwart meloen met rauwe ham
D: pittige spareribs uit de oven, aardappelkroketjes, blikje doperwtjes, rauwkostsalade
T: vers geperst sinaasappelsap
Zonnetje gaat hier steeds weg.quote:Op zondag 17 april 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
succes met studeren! kan je wel een beetje van het zonnetje genieten?
Klopt. We hebben nog twee eieren, we maken er wel wat van.quote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb dat wel eens geprobeerd, met die potjes groente, maar ik eet liever dan 2 boterhammen dan dat ik zo'n potje groente zonder verder iets erbij zit leeg te lepelen. Het werkt gewoon niet voor ons geloof ik.
Laat je hem dan ook een keer een verhaaltje typen hier?quote:Op zondag 17 april 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje is Nederlands aan het leren. Stoere vent.
Ik ga even inkopen doen voor chinees eten
quote:Op zondag 17 april 2011 15:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt. We hebben nog twee eieren, we maken er wel wat van.
En gisteravond was echt veel tapas, niet twee dingetjes of zo.
Is het wat? Die 3DS lijkt me echt nutteloos.quote:Op zondag 17 april 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat je hem dan ook een keer een verhaaltje typen hier?
Mark had z'n Nintendo DS 3D mee naar het strand, alleen maar omdat 'ie daarmee andere NDS3D-bezitters kan opsporen en hij had op iig 3 nieuwe vriendjes gerekend. Ik: "Max 2". Heeft 'ie er 0.
Mark vindt van welquote:Op zondag 17 april 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is het wat? Die 3DS lijkt me echt nutteloos.
Planning is nu ovenfriet, spinazie en een gekookt eitje.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Planning is nu ovenfriet, spinazie en een gekookt eitje.
volgens mij valt het wel mee...de snoepjes enzo..Denk dat ik vast wel rond de 1800 kcal uitkom.quote:Op zondag 17 april 2011 18:21 schreef Perruche het volgende:
Jagar wat weinig heb je gegeten vandaag!
XMvoor je D
En ikquote:Op zondag 17 april 2011 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens mij valt het wel mee...de snoepjes enzo..Denk dat ik vast wel rond de 1800 kcal uitkom.
Vanaf morgen ga ik weer echt netjes eten...
ik voel m'n kuiten. Heb vanmorgen even overwogen om te gaan hardlopen, maar dat hadden m'n benen niet leuk gevonden. Morgen weer!quote:Op zondag 17 april 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik.
Beetje zonde van de buikspieroefeningen, anders.
Ik heb nu wel licht spierpijn trouwens. Als ik lig en omhoog wil komen.
Een hele pizza, of een punt?quote:Op zondag 17 april 2011 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mijn lijstje
O: 2 croissantjes met hagelslag
T: wandelen
L: pizza met champignons, olijven, salami en mozarella
T: handje m&m's
S: Evy 10
T: snee paasbrood
D: gehaktballetjes in groene currysaus met aubergine en zilvervliesrijst, heet! Maar lekker.
T: griekse yoghurt met aardbeien
Wow, en dan 's avonds ook nog weer avondetenquote:Op zondag 17 april 2011 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een hele pizza. Vriend één, ik één
Mij ook nietquote:Op zondag 17 april 2011 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wow, en dan 's avonds ook nog weer avondeten. Dat zou mij echt niet lukken geloof ik
.
Letterlijk vertaald: Hoi lieverd! Ik mis je...:-(((( maar het goede nieuws is...ik kom in bijna 5 dagen daarnaartoe. Ik hou van je!!!!! heel heel heel veel.quote:Hej Älskling! Jag saknar dig.....:-(((( Men bra nyheterna är...jag kommer i bara 5 dagar! woehoe! Jag älskar dig!!!!! Jatte, jatte, jattemycket!!!
Ach, 100 gram bloem, een lepel olijfolie, tomatensaus, wat groentes, ong 50 gram salami en een half bolletje mozarella.quote:Op zondag 17 april 2011 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zou het ook niet wíllen. Pizza en dan ook nog normaal avondeten erbij.
Jag älskar dig!quote:Op zondag 17 april 2011 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
oh oh oh. Volwassen mensen die dit bij elkaar op facebook posten:
[..]
Letterlijk vertaald: Hoi lieverd! Ik mis je...:-(((( maar het goede nieuws is...ik kom in bijna 5 dagen daarnaartoe. Ik hou van je!!!!! heel heel heel veel.
Beetje sneu.
Met een beetje pech wel jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ach, 100 gram bloem, een lepel olijfolie, tomatensaus, wat groentes, ong 50 gram salami en een half bolletje mozarella.
Eet maar eens een broodje in de stad, dan zit je daar ook al snel op.
stuur een mailtje of smsje ofzo. Op facebook, waar iedereen het kan lezen? Ik zou het heel verveledn vinden. Maar goed, dit is sowieso een vreemd koppel. Laatst was ik met ze lunchen, en terwijl we stonden te praten stonden ze hand in hand. Geen enkel probleem. Maar, op het moment dat hij z'n hand omhoog deed om wat te gebaren, moest zij haar hand ook omhoog doen.quote:
Dat klinkt wel ernstig jaquote:Op zondag 17 april 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
stuur een mailtje of smsje ofzo. Op facebook, waar iedereen het kan lezen? Ik zou het heel verveledn vinden. Maar goed, dit is sowieso een vreemd koppel. Laatst was ik met ze lunchen, en terwijl we stonden te praten stonden ze hand in hand. Geen enkel probleem. Maar, op het moment dat hij z'n hand omhoog deed om wat te gebaren, moest zij haar hand ook omhoog doen.
En tijdens het eten kon hij maar met 1 hand eten, want de andere hand lag echt de hele tijd op haar schoot.
Ik kan daar heel slecht tegen. Klef gedrag, okay. maar niet als er andere mensen bij zijn.
Inderdaad vind het niet erg hoor als mensen aanhankelijk doenquote:Op zondag 17 april 2011 19:36 schreef Laureline het volgende:
Klef doen vind ik ook niet zo'n punt. Ik ken ook mensen die hun ouders nooit hebben zien kussen, of elkaars hand vasthouden. Dat lijkt me erger.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:37 schreef Laureline het volgende:
En had je Never Let Me Go nog uit de biep gehaald, Vik? Ik heb 'm teruggebracht deze week!
Nee, ik ook niet. Eventjes. Als je met z'n drieen lunchen bent en ze kunnen niet van elkaar afblijven vind ik het toch storend. Natuurlijk mag je elkaar best eens zoenen ofzo. Doe ik ook. Maar als de duutser en ik en nog iemand ergens zijn, zitten we niet de hele tijd aan elkaar. LIjkt me ook logisch..quote:Op zondag 17 april 2011 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaad vind het niet erg hoor als mensen aanhankelijk doen
Oja, Magnetronman! De mensen die ik door dit topic allemaal leer kennenquote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
maar goed, ik kan het sowieso niet zo goed met deze jongen vinden. Het is m'n oude huisgenoot, die me vroeger altijd wakker maakte met de magnetron, omdat hij het vertikte z'n pap op het fornuis klaar te maken...Kan ik nog boos om worden!
Ik zou alleen dingen met zn tweeen doen dan, kan je tenminste maximaal kleffenquote:Op zondag 17 april 2011 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Eventjes. Als je met z'n drieen lunchen bent en ze kunnen niet van elkaar afblijven vind ik het toch storend. Natuurlijk mag je elkaar best eens zoenen ofzo. Doe ik ook. Maar als de duutser en ik en nog iemand ergens zijn, zitten we niet de hele tijd aan elkaar. LIjkt me ook logisch..
Dan zijn er nog steeds omstanders die zich kunnen storen aan jullie geklefquote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zou alleen dingen met zn tweeen doen dan, kan je tenminste maximaal kleffen
oh, ja. Dat deden ze ook altijd. Samen naar de wc. Toen ik nog met hem woonde, in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 19:40 schreef Laureline het volgende:
Er is zo'n leuk stripje van Hein de Kort over een stel dat helemaal aan elkaar vastgeplakt zit, en dan ook samen naar de wc moet ("Ga jij maar eerst, schat") bij elkaar op schoot. Tot er één een Grote Boodschap moet, dan oppert er eentje of ze het toch niet even uit zullen maken. En de ander direct: "Er is een ander! Ik wist het!!!"
Srslyquote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ja. Dat deden ze ook altijd. Samen naar de wc. Toen ik nog met hem woonde, in ieder geval.
in publiek klef ik ook niet zo. Soms een kusje, ofzo. Maar, that's it.quote:Op zondag 17 april 2011 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zou alleen dingen met zn tweeen doen dan, kan je tenminste maximaal kleffen
Dat is echt een waaaaaaaaaaaaaaazige film! Al gezien dusquote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Laureline het volgende:
Oja, Mulholland Drive kan ook nog op jouw lijstje, Vik! Moet je je alleen niet storen aan het totale gebrek aan afgemaakte plotlines, het was bedoeld als pilot voor een nieuwe serie die niet doorging
Ja und?quote:Op zondag 17 april 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zijn er nog steeds omstanders die zich kunnen storen aan jullie geklef.
Vind het altijd wel grappig om te zien dat van die pasnieuwe stelletjes nog zo helemaal into elkaar zijn en dat de complete wereld om ze heen kan vergaan (plus de jaloezie van sommige ingekakte stellen er omheen).quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in publiek klef ik ook niet zo. Soms een kusje, ofzo. Maar, that's it.
Je weet zeker dat het geen siamese tweeling is?quote:Op zondag 17 april 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, ja. Dat deden ze ook altijd. Samen naar de wc. Toen ik nog met hem woonde, in ieder geval.
In het openbaar kleffen moet verboden worden. Boete van 150 euro lijkt me wel passend.quote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja und?
[..]
Vind het altijd wel grappig om te zien dat van die pasnieuwe stelletjes nog zo helemaal into elkaar zijn en dat de complete wereld om ze heen kan vergaan (plus de jaloezie van sommige ingekakte stellen er omheen).
Handinhand vind ik overrated, maar soms een knuffel vind ik toch wel heel fijn!quote:Op zondag 17 april 2011 19:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in publiek klef ik ook niet zo. Soms een kusje, ofzo. Maar, that's it.
Ik zoen vriendje wel in het openbaar, maar nooit met tongquote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het openbaar kleffen moet verboden worden. Boete van 150 euro lijkt me wel passend.
quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In het openbaar kleffen moet verboden worden. Boete van 150 euro lijkt me wel passend.
Nee, dat inderdaad. En we lopen ook rustig hand in hand. En een knuffel soms ook wel. Maar niet altijd. En als er direct mensen (dus een omgevingsmensen) bij zijn, dan veel en veel minder.quote:Op zondag 17 april 2011 19:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zoen vriendje wel in het openbaar, maar nooit met tong
Haha, tenzij ze echt goor zoenen. 'Als je honger hebt, we hebben tosti'squote:Op zondag 17 april 2011 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja und?
[..]
Vind het altijd wel grappig om te zien dat van die pasnieuwe stelletjes nog zo helemaal into elkaar zijn en dat de complete wereld om ze heen kan vergaan (plus de jaloezie van sommige ingekakte stellen er omheen).
Ik hoef twee niet zo aantrekkelijke (en dat vind ik een man sowieso al snelquote:
Gniffel, die zal ik onthouden. Al is het maar om te plagen.quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, tenzij ze echt goor zoenen. 'Als je honger hebt, we hebben tosti's!'
Lol. Of: hoe smaakt haar huig?quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, tenzij ze echt goor zoenen. 'Als je honger hebt, we hebben tosti's!'
Zou ze de volgende keer op de schouder tikken, "joh jullie zijn niet zo aantrekkelijk dus ik wil er niet naar kijken" .quote:Op zondag 17 april 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef twee niet zo aantrekkelijke (en dat vind ik een man sowieso al snel) mensen gewoon niet uitgebreid met elkaar te zien zoenen. Als ik zoenende mensen wil zien, zet ik wel een kwaliteitspornofilm op
.
Maar als ik zin heb, zoen ik zelf wel lekker in het openbaar hoor #hypocriet.
Ongenuanceerd as ever!quote:Op zondag 17 april 2011 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou ze de volgende keer op de schouder tikken, "joh jullie zijn niet zo aantrekkelijk dus ik wil er niet naar kijken" .
Ben het met je eens dat uitgebreidde lebbergedoetjes thuis kunnen maar je bent wel heel stellig
Pfoe zelfkennisquote:
ik ben ook doodop, maar wil eigenlijk niet voor 10 uur naar bed. En ook niet voor 11 uur, want dan kan ik nog ff met de duutser bellen...quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik ben echt loom vd zon. Ga lekker vroeg pitten vanavond, denk ik.
Niet kleffen hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ook doodop, maar wil eigenlijk niet voor 10 uur naar bed. En ook niet voor 11 uur, want dan kan ik nog ff met de duutser bellen...
dat was ik hoor niet Annaquote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Hi!
Lekker weer
Anna, ja vriendje heeft het een stuk beter nu hij ook werktlief dat je er naar vraagt!!
Ghehehe. Was het te storten mengsel met of zonder kiezels erdoor?quote:Op zondag 17 april 2011 19:48 schreef anna82 het volgende:
Beetje gek lijstje vandaag:
O: kwark met havermout en baan plus een halve pistolet met jam en thee
T: plakje volkoren ontbijtkoek
S: zakken sjouwen, cement of het kan ook beton zijn maken, vloertje leggen in onze pied-a-terre in de achtertuin
T: cracker met philadelphia, tomaatjes en basilicum
T: cornetto aardbei
S: takken van de boom in stukken zagen tbv vuurkorf
D: home made pizza met tomatensaus, champies, ham, olijven en mozzarella
T: bakje yoghurt met aardbeitjes
Ik voel me een beetje Sigme-esk door mijn S's.
Oh, denk volkorenpannekoek, ongezoete appelmoes met zure rabarber en een lutje kaneelriccota.quote:
Dan was het cement! En ik ga altijd down and dirty, egaliseren ging het beste met de blote handjes! Inmiddels gedoucht en tig keer handcreme gesmeerd, moet azijn dan alsnog?quote:Op zondag 17 april 2011 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghehehe. Was het te storten mengsel met of zonder kiezels erdoor?
Met = beton, zonder = cement.
Niet teveel met blote handen aan het cement gezeten hoop ik? Anders even spoelen met azijn!
Ik hou dr ook niet van als mensen voor mn neus uitgebreid gaan zoenen. Geen sprake van jaloerzie hierquote:
Nou niet meer..quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan was het cement! En ik ga altijd down and dirty, egaliseren ging het beste met de blote handjes! Inmiddels gedoucht en tig keer handcreme gesmeerd, moet azijn dan alsnog?
Gelukkig is het maar een klein stukjequote:Op maandag 18 april 2011 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik mag staan, trein komt een groot deel tekort. Goed begin van de week.
Zal ff zwaaien straksquote:Op maandag 18 april 2011 07:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel zitplek in de tram.
Succes met hollen Vik.
Is dat wicklow way/Glendalough?quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef Blurred86 het volgende:
hi! ouders op bezoek gehad dit weekend, leukmaar ook een beetje vermoeiend af en toe
geen tijd/zin/energie om bij te lezen maar vanaf morgen vast weer wel. Heb ik iets gemist hier?
Lijstje:
O: havermout met banaan en volle melk, klein sneetje brood met geitenkaas, pruim, koffie met melk
T: scone met boter en jam + cappuccino
B: km of 10 gewandeled
T: oat cakes, ik denk 5 of 6
D: zalm in bladerdeeg, beetje pasta met tomatengroentesaus, beetje ratatouille, 2 aardappelkroketjes, tiramisu en wijn
morgen weer een dag
we zijn vandaag de stad uitgegaan om te wandelen:
[ afbeelding ]
![]()
en nu ga ik slapen, welterusten slankies![]()
*kwijl*quote:Op zondag 17 april 2011 23:48 schreef Blurred86 het volgende:
hi! ouders op bezoek gehad dit weekend, leukmaar ook een beetje vermoeiend af en toe
geen tijd/zin/energie om bij te lezen maar vanaf morgen vast weer wel. Heb ik iets gemist hier?
Lijstje:
O: havermout met banaan en volle melk, klein sneetje brood met geitenkaas, pruim, koffie met melk
T: scone met boter en jam + cappuccino
B: km of 10 gewandeled
T: oat cakes, ik denk 5 of 6
D: zalm in bladerdeeg, beetje pasta met tomatengroentesaus, beetje ratatouille, 2 aardappelkroketjes, tiramisu en wijn
morgen weer een dag
we zijn vandaag de stad uitgegaan om te wandelen:
[ afbeelding ]
![]()
en nu ga ik slapen, welterusten slankies![]()
Woei!!quote:Op maandag 18 april 2011 08:41 schreef MarMar het volgende:
Oeh wat mooi Blurred!
En goedemorgen! Wat heb ik zin in deze week, met dit temperatuurtje voel ik me gelijk meer mensIk verhuis dan van de bank in de woonkamer naar de bank in de tuin en er hangen de hele dag mensen over de (halfhoge) schutting praatjes te maken
*kras*quote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Argh, zo irritant. Ik probeer een elastiekje in m'n haar te krijgen en die moet drie keer om het knotje heen, want als ik hem twee keer doe zit 'ie te los en gaat m'n haar losser zitten tijdens he tlopen, maar hem er drie keer omheen krijgen is bijna onmogelijk
.
De drama's des levens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |