Ik kan heel goed zonder fruit... je doet mij er ook lang niet altijd een plezier mee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar hoe kan je nou zonder fruit?
Morgen vrij maar aanstaande moet vroeg dus we gaan zo maar naar boven.. Heerlijk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij ook. Alleen zijn ze bij ons wat meer verpakt.
Dat had ik ook!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Hoe kan deze al in mijn AT zonder dat ik hier heb gepost?
Dan heb je op het hartje of volg topic gedrukt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Nuut, die opties zitten niet in de text only. Nu moet ik jullie ongewild volgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je op het hartje of volg topic gedrukt.
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Hé, dat moet een nieuwe [maak nieuw topic]-vinding zijn. Ik had erover gedacht 'm in te dienen als RFC.
Bliekboar. Ik zie er nog niks over in FB staan, maar het is duidelijk dat Glowmouse vanalles aan het ontwikkelen is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil. Geld raakt opquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Merel het volgende:
Oh Vik, ik ga me trouwens ook maar weer eens op de sollicitaties storten. Heb je een lotgenoot! Voor mij natuurlijk wel anders, want ik heb op dit moment een baan, maar er zijn wat ontwikkelingen die me niet aanstaan, dus ik ga eens verder kijken.
Je formuleert het mooiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil. Geld raakt op.
^^quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Merel het volgende:
Fixedquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar een paar mensenhandelaren aangeschreven, dat ik wel weer naar kantoor wil moet. Geld raakt op.
Ik vroeg het me net ook al afquote:
Net hoe het je uitkomt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Merel het volgende:
Oh ik ben trouwens ongesteld (yay! niet zwanger! geen mini-collega's!), word je daar nou zwaarder of lichter van? Ik kan nooit onthouden hoe het nou zit met vocht vasthouden vooraf en tijdens en achteraf.
Is dat goed of slecht?quote:
Nee, ik heb niet de mensenhandelaren aangeschreven met de boodschap dat ik weer naar kantoor moet. Niet overredigeren; voor je het weet mis je het puntquote:
Wat lullig! En ze hadden het al echt toegezegd? Waarom zijn ze van gedachten veranderd dan? Waren er nog andere kandidaten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef MarMar het volgende:
![]()
In plaats van de geplande kennismaking hier thuis morgenochtend een mailtje naar mijn lief dat ze van gedachten veranderd zijn. Lekker lullig..
Lief heeft er nog dapper een mail naartoe gestuurd dat hij graag zou zien dat ze toch komen kennismaken voordat ze een definitieve beslissing nemen... maar dat haalt vast niet veel meer uit.
Lekkere domper zo in je mailbox als je thuiskomt van een dagje verjaardagvieren met de familie..
Nieuw: topicreeksenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Dacht ik idd ook al aan. Blijkbaar volgen de mensen die het laatste topic van een reeks hebben gevolgd dus automatisch ook de nieuwe?
Ik telde er vier. Met Vaaiz als onverwachte oldbie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie drie bekenden idd! Vaaaizor was er ook al!.
Ze willen toch op zoek naar iemand met meer en vooral specifiekere ervaring. De cliënten waar lief tot nu toe mee heeft gewerkt waren jongeren en volwassenen en het gaat hier om een jong kind. Doodzonde dat ze hem niet eerst een kans geven, ik weet zeker dat hij het kan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat lullig! En ze hadden het al echt toegezegd? Waarom zijn ze van gedachten veranderd dan? Waren er nog andere kandidaten?
En het maakte helemaal geen verschil dat hij zelf ook kinderen heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ze willen toch op zoek naar iemand met meer en vooral specifiekere ervaring. De cliënten waar lief tot nu toe mee heeft gewerkt waren jongeren en volwassenen en het gaat hier om een jong kind. Doodzonde dat ze hem niet eerst een kans geven, ik weet zeker dat hij het kan.
En als ze straks niemand vinden met meer ervaring binnen hun budget, tsjah.. dat zit er wel dik in.
Gister is afgesproken dat ze morgenochtend tijdends de koffie hier thuis kennis zouden komen maken, ze waren erg enthousiast.
Ik vind het zo sneu voor m'n kerel!
Happy shoesquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 2 van die Zalando bonnen
Wat zal ik eens gaan bestellen....
Schoenen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb 2 van die Zalando bonnen
Wat zal ik eens gaan bestellen....
Ja ik ook! Raak ik jullie niet zo makkelijk kwijt en kan ik gewoon even aanhakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een domper Mar!
De nieuwe auto-volg feature vind ik wel handig!
Lol ik wilde net gaan uitvaren: "Heb je dat als D gegeten? Doe ff normaal!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Swietje het volgende:
Perruche, klinkt echt onwijs heerlijk jouw D
Mijn nieuwe zijn onderwegquote:
Wat XM zegt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een domper Mar!
De nieuwe auto-volg feature vind ik wel handig!
Alweer een meeting met XM? Ben je ook nog lesbisch geworden van je sprong over het tuinhekje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat XM zegt!
De brownies zijn overigens wederom goedgekeurd!
Nee, niet met XM vandaag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alweer een meeting met XM? Ben je ook nog lesbisch geworden van je sprong over het tuinhekje?.
Gister was dat zelfs wat gezegd werd.. Dat je juist veel leert van zelf kinderen hebben.. Mijn man was zo blij met die uitspraak van hun kant en ik denk ook dat het zeker waar is. Tsjah..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En het maakte helemaal geen verschil dat hij zelf ook kinderen heeft?
Is niet hetzelfde natuurlijk als werkervaring met kinderen, maar tochZe kunnen op zn minst kennis komen maken als ze eigenlijk al toegezegd hadden ja.
Bij de tweedequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Perruche het volgende:
Vik, je had bij Zalando gesolliciteerd? of bij Groupon? Hoe kom je trouwens aan die "premium" link?
Groot voordeel van de drukte: het was onmogelijk om te verdwalen! We zijn daar normaal gesproken erg bedreven inquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Was het leuk lopen Anna? Ondanks de belachelijke drukte?
Wat dan wel weer een goede voorbereiding is voor Nijmegen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Groot voordeel van de drukte: het was onmogelijk om te verdwalen! We zijn daar normaal gesproken erg bedreven inMaar van die mensenmassa werden we allemaal behoorlijk intolerant!
Gips gaat er op 3 mei af. Ga komende week even met het ziekenhuis bellen of ik dan gelijk voor dezelfde dag al fysio ofzo moet gaan regelen, want ik heb dan weer 3 weken om weer normaal (en graag zonder al te veel pijn) te leren lopen. Lijkt me wel fijn voor mn vakantie.quote:Wanneer kan jij de hardloopschoenen weer aantrekken?
Ja, ik had jouw alter ego al gespot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:09 schreef Merel het volgende:
Oh en over oldbies in dit topic, jullie weten toch dat ik een tijdje onder een andere naam heb gepost?
wow, 30 km. Daar vallen mijn 18 bij in het niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:06 schreef anna82 het volgende:
Mijn dag vandaag stond in het teken van brood:
O: kwark met havermout en banaan
S: 30 km wandelen
T: bolletje met komkommer en kaas
L: bruin bolletje met pindakaas, bruin bolletje met stroop
T: bruin bolletje met kruidnagel kaas
T: paar aardbeitjes
T: paar dropjes
T: paar pepermuntjes
T: stokbroodje met een wijntje
D: zelfgemaakte pizza-broodje, wel lekker!
Vandaag 30 k gelopen op redelijk nieuwe wandelschoenen: Ik weet weer dat ik benen heb! En tenen! Au.
Noes, ik kan hem niet zien, er staat dat het een privé video is!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor iedereen die wel wat cuteness kan gebruiken:
aangeraden door de Duutser.
Uitgeslapen tot 7 uur. Inmiddels Hond uitgelaten, koeien en varkens gevoerd, kippen uit de ren gelaten. Zal ik nou nog gaan hardlopen? Zou wel beter zijn..quote:Op zondag 17 april 2011 07:22 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Woei, ik ben eerder dan sigme, maar die zal dadelijk vast posten dat ze allang wakker is.
Ontzettend cute! Net even gekeken met mijn kidsquote:Op zaterdag 16 april 2011 23:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor iedereen die wel wat cuteness kan gebruiken:
aangeraden door de Duutser.
Nu al brood smeren voor morgen?quote:Op zondag 17 april 2011 07:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ontzettend klote Mamar!
Anna, 30 km!! Wow, jaloers!
Ben al een uur wakker, op mijn vrije dag...
Zo maar even vaatwasser uitruimen, was ophangen, 12 stuks brood smeren voor morgen, eten voorbereiden en dan ook maar 2 of 3 uur wandelen.
En, is hij nog teruggekomen op 'voor kusjes moet ik te veel bewegen'?quote:Op zondag 17 april 2011 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen..De duutser ligt nog te slapen, even alleen wakker worden. Straks wafels voor ontbijt!![]()
![]()
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
En, is hij nog teruggekomen op 'voor kusjes moet ik te veel bewegen'?
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...
quote:Op zondag 17 april 2011 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig wel! En zometeen ga ik hem ook een kusje brengen en wakker maken...
nou, vanmiddag moet hij weer weg...Maar het was fijn, inderdaad..quote:Op zondag 17 april 2011 09:29 schreef anna82 het volgende:
[..]fijn dat jullie weer even samen zijn!
Oh mijn ontbijtverstrekker roept! Fijne dag vandaag allemaal!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |