quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet in
ik zie bruine bonen met een vlammetje ofzo
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewierokenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ow we sporen niet??? Omdat we Laura niet leuk genoeg vinden..![]()
ook bruine en witte bonen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Stability het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, maar zelfs de maan en de zonnestralen zie ik er niet in
ik zie bruine bonen met een vlammetje ofzo
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
nee ik spoor niet, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou bijna willen vragen of jij wel spoort?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:34 schreef akveor het volgende:
Gerard: Ik heb altijd wel het idee dat Joannahet vaak als eerste weet...
Ik las aflikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura speelt gewoon het spel, net als ieder ander. Maar het punt is dat de forumbewoners gewoon niet sporen en de mensen in een RLS graag idealiseren. Wie niet aan dat beeld beantwoordt en/of de euvele moed heeft ook nog eens over bovengemiddelde looks te beschikken krijgt dan onder uit de zak
quote:
Ze speelt ook het spel, en is popi ij de medebewonersquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies! Als ik dat geluid hoor dat ze prduceert, dan denk ik dat ze die tsunami zelf veroorzaakt heeft
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
PB heeft wel een beetje gelijk, als je hier niet met de meute mee gaat krijg je veel over je heen
ik vind het wel grappig.. behalve dan dat ie zichzelf zo interessant vindt..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef akveor het volgende:
Nou rot op met die Servio op dat UPC kanaal....
Ik vond dat we vrij mild waren over Liekequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, omdat we in plaats van een leven hebben onze tijd verdoen met het affikken van een paar spelers in een RLS. En dat daarbij een groot aantal mensen een toch wel merkwaardige kijk op zaken blijkt te hebben. Denk maar aan de Gouden Kooi, met al die beppies die door roeien en ruiten gingen om de grootste galbak te idealiseren en bewieroken
soms zou ik willen dat er een plopperdeplop inzat hoor PB want ze zijn echt saaiquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ah duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
omdat het plaatje wel duidelijk is
D'r oren steken wel verder uit dan bij de 'gemiddelde' mens..quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Stranger1977 het volgende:
...
[..]
Dus,... en Laura heeft bovengemiddelde looks ofzo?
Dat is jou menquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik onzin ligt aan jezelf, ben geen fan van Gerard of Karim dus val ik dan ook buiten de boot??? oh Keetje T Beppie en flapgeval vind ik ook niks aan, en Flip mag van mij 300 baantjes gaan zwemmen vind ik ook een flapdrol
Baas In Opleiding van mij partquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Flip in eens een baas?? heb ik iets gemist??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |