Willem-Alexander is ook al zijn hele leven voorbereid op deze taak. Een rijksambtenaar niet. Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Een rijksambtenaar doet ook echt iets nuttigs en heeft zich bij een sollicitatie ook moeten bewijzen. Ook moet een rijksambtenaar zich blijven bewijzen.
Willem-Alexander is door geboorte aan deze status gekomen en daardoor krijgt hij ook belachelijk veel geld. Daarom mag iedereen ook wel enig fatsoen verwachten van hem, maar dat schijnt hij zelf nog niet te snappen.
Vergeleken met immigranten die ongeveer even lang in Nederland wonen spreekt ze uitstekend Nederlands. Alhoewel ze van mij best Spaans mag praten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spreekt nog steeds beroerd Nederlands.
Welke taak? Het ondertekenen van wetten?quote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Willem-Alexander is ook al zijn hele leven voorbereid op deze taak. Een rijksambtenaar niet. Zo ken ik er nog wel een paar.
Welnee. Als aankomend koningin heeft ze natuurlijk veel betere privé Nederlands-cursussen gehad dan een willekeurige immigrant.quote:Op zondag 17 april 2011 17:09 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met immigranten die ongeveer even lang in Nederland wonen spreekt ze uitstekend Nederlands. Alhoewel ze van mij best Spaans mag praten.
Zo'n accent leer je niet zo snel af hoor. Een Duitser die al 10 jaar in Nederland woont pik je er ook met gemak uit.quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Welnee. Als aankomend koningin heeft ze natuurlijk veel betere privé Nederlands-cursussen gehad dan een willekeurige immigrant.
Het is belachelijk dat ze nog steeds zo slecht Nederlands spreekt.
duh. Ze eten, poepen en neuken ook nog.quote:Op zondag 17 april 2011 13:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Leden van het koningshuis doen wel meer dingen dan alleen handtekeningen zetten.
quote:ma 29 aug 2011, 18:50
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Villa Mozambique prins en prinses voltooid
DEN HAAG - De vakantievilla die prins Willem-Alexander en prinses Máxima aan de kust van Mozambique lieten bouwen, is voltooid. Het huis is echter nog niet verkocht. Dat heeft premier Mark Rutte maandag aan de Tweede Kamer geschreven.
De prins en prinses besloten de villa eind 2009 in de verkoop te gooien. Om de verkoop makkelijker te maken, zijn de aandelen in het project begin augustus ondergebracht bij een rechtspersoon in Mozambique. Willem-Alexander had zijn belang eerder
Jawel maar hij heeft er al drie en dan tussen de arme zwarte kindertjes is ook niet zo fris, laten ze maar eens belasting gaan betalenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:14 schreef BasEnAad het volgende:
Die mensen allemaal geld toeschuiven en vervolgens boos worden als ze een vakantiehuis kopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |