Jij!quote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Oh daarom lig ik nog in bed, het is weekend
Maar wel geheel ontopic alleenquote:
Dag maisje! Wil je een snoepje?quote:
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.
Ik weet het niet, dat zei ze er niet bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?
2x vreemd maakt het niet goed hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?
Twee keer negatief is positief toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2x vreemd maakt het niet goed hoor.
in dit geval niet, zeg ik dusquote:
Ik ben geen man maar wel vreemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens lief
Ik leg alleen de algemene regel uit
Dan was 't vast niet heel belangrijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het niet, dat zei ze er niet bij.
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was 't vast niet heel belangrijk.
de kleur op je wangen zegt wat andersquote:
Jezus je UIquote:
Lijkt mij ook. Terug naar de snoepjes...quote:
Ik ben boosquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de kleur op je wangen zegt wat anders
wat schattigquote:
Ohja. Heb je iets met chocolade?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Terug naar de snoepjes...
chocolade paashazen.. van serieuze callebaut chocoladequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef clevy het volgende:
[..]
chocolade paashazen.. van serieuze callebaut chocolade
Jazeker, nog voorkeur voor melk of puur?quote:
Melk gaarne.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, nog voorkeur voor melk of puur?
Zie hier, een snoezig paashaasje van melkchocola. Bijt jij z'n kop er maar es af.quote:
goede keusquote:
Te fout, Air. Te fout.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie hier, een snoezig paashaasje van melkchocola. Bijt jij z'n kop er maar es af.
Ik vind hem echt ontzettend lelijk. Hij past overingens wel in dat rijtje UI'squote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Paas-UI.Voor bij mijn collectie UI's
Dat zegt vooral iets over jouw hoofd. Misschien ben jij wel de vreemde van ons twee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
Te fout, Air. Te fout. [ afbeelding ] In mijn hoofd klinkt het tenminste heel fout.
Dit gaat niet over een baby neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, op kraamvisite
Eens zien wat we op de keuring gaan afleveren straks.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over jouw hoofd. Misschien ben jij wel de vreemde van ons twee.
/care. Hij is tof voor pasen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ontzettend lelijk. Hij past overingens wel in dat rijtje UI's
zolang je maar niet op je UI lijkt.. das trouwens ook een rare zin om tegen een groenteboer te zegggenquote:
Zonder de oren en de tanden is het anders wel een verdomd lekker wijf.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang je maar niet op je UI lijkt.. das trouwens ook een rare zin om tegen een groenteboer te zegggen
wie zit er onder dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder de oren en de tanden is het anders wel een verdomd lekker wijf.
Mijn moeder heeft mij overigens nooit gewaarschuwd voor vreemde vrouwen. Is het nu wel of niet veilig om met je mee naar huis te gaan?quote:
Niet. Maar dat heeft niet zoveel met mij (alsin, vreemde vrouw) te maken. Maar mijn mama zou je slaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij overigens nooit gewaarschuwd voor vreemde vrouwen. Is het nu wel of niet veilig om met je mee naar huis te gaan?
beetje vreemd maar best leuk speelgoed zo te zienquote:
Niet echt een turn on.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
Niet. Maar dat heeft niet zoveel met mij (alsin, vreemde vrouw) te maken. Maar mijn mama zou je slaan.
Ik vind haar leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje vreemd maar best leuk speelgoed zo te zien
Ik geef hem gelijkquote:
Mietjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijkdaar word tijntje niet echt vrolijk van
ligt er aan.. sla je hard of valt t onder sm?quote:
Ik sla gewoon terugquote:
wat is het verschil tussen slaan en corrigerende tik?quote:
Dan is ze een meisjequote:
Klinkt al beter, maar ik sla liever zelf.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt al beter, maar ik sla liever zelf.
quote:
Trouwen?quote:
Neuken?quote:
Exclusief elkaar kapot neuken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen.Dat zijn dan weer minpunten hoor Peu.
Ik ga inpakken en kom jouw kant op. Ga maar alvast klaarliggen. Naakt, face down, ass up!quote:
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
Wat is een zoenmevrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
En terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Wat is een zoenmevrouw?
En exclusiviteit geld alleen voor Peu toch, het was zijn idee, ik doe niet aan dat soort dingen.
'middag dorpsgenootquote:
dat is wel te waarderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef clevy het volgende:
[..]
'middag dorpsgenootja het gaat al lomp tegen hard..
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusantquote:
Ik lig al helemaal klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
hahaha zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusant
geen woorden! maar daden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef smilez het volgende:
[..]
hahaha zeker!
dalijk om 3 uur alsnog tijd besteden aan mijn werk ipv mijn weekend!!
en ik ben alles behalve workaholic
Top! Ik heb er zin in.quote:
pics or it didnt happen..quote:
ja ik woon het dichtste bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..
goed plan! smakelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef smilez het volgende:
[..]
ja ik woon het dichtste bijdus ik ben altijd de dupe..
geeft niks zit nog een mooie ijsco winkel in nuenen waar ik een mooie pitstop kan maken
neenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten luktquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
"t dooske"quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
heb je het liever dat je het de dag vantevoren te horen krijgt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef Yuki het volgende:
Oioioi... Uitnodiging familiereünie van mijn oma's (moeder van moeder) familie.
Nu de uitnodiging, reünie is eind augustus
haha volgens mij was AirwiN ermee bezig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
haha die gekke brabo's!quote:
euh ja.. pic in fobo lijkt me een redelijk onschuldig klein meisje.. hier is het een berg grootspraak wat er uitkomt.. dus beetje verbaal tegenaan schoppen om wat reactie los te krijgen he.. provoceren -> laten happen -> beetje karakter analyse doenquote:
dat ook jaquote:
Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.quote:
Ik ben gewoon een internet-held.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef clevy het volgende:
[..]
euh ja.. pic in fobo lijkt me een redelijk onschuldig klein meisje.. hier is het een berg grootspraak wat er uitkomt.. dus beetje verbaal tegenaan schoppen om wat reactie los te krijgen he.. provoceren -> laten happen -> beetje karakter analyse doen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.
bent nooit te oud om te leren en je bent vast wel een lief ding hoor.. niet meteen zo zielig doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook een geboren brabo. Gelukkig heb ik die rare woorden niet meegekregen.
[..]
Ik ben gewoon een internet-held. [ afbeelding ]
Ik ben er wel trots op.quote:
das t zelfde maar dan wa' platterquote:
Ik doe niet zielig hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef clevy het volgende:
[..]
bent nooit te oud om te leren en je bent vast wel een lief ding hoor.. niet meteen zo zielig doen
nou.. er stond een smiley met een pruillip achter een anders erg trots statement.. alsof je de titel wel hebt maar er niet hard in geloofd.. dat vraagt om een troostende knuffelquote:
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef clevy het volgende:
[..]
nou.. er stond een smiley met een pruillip achter een anders erg trots statement.. alsof je de titel wel hebt maar er niet hard in geloofd.. dat vraagt om een troostende knuffel
Jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.
dan krijg je bij deze een heeeeeeeeeeele grote knuffel gekkie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die knuffel wil ik wel. Maar zo was de smiley niet bedoeld. Gewoon een internetheld, grote bek online, in het echt absoluut niet.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef clevy het volgende:
[..]
dan krijg je bij deze een heeeeeeeeeeele grote knuffel gekkie!
lekker zacht
Aahh arme jij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
Ik vroeg gisteravond potverdomme om een knuffel en toen kreeg ik 'm niet
ik was gisteravond niet 'hier'quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
graag gedaan.. en euh.. die aai over je achterwerk was per ongeluk hoorquote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met welk gedeelte ben je het niet eens? Grote bek hier, of kleine bek irl?
Wil je nu wel eentje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ja, nou hoeft het dus niet meer hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ook een knuffel voor jou dan hoor.
Echt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatsteJe was best aanwezig op die meet.
Ik ben 12 en wat doe jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef clevy het volgende:
[..]
graag gedaan.. en euh.. die aai over je achterwerk was per ongeluk hoor
Ja graag of niet hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou hoeft het dus niet meer he
bij deze een medelevend schouderklopje en sympatieke blik met knipoog..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Nou en ofquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef clevy het volgende:
[..]
bij deze een medelevend schouderklopje en sympatieke blik met knipoog..
het valt allemaal niet mee he?
Oke dan nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Minder drinken volgende keerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Ik kan me der niet meer zoveel van herinneren, was dat de meet waarop ik flash een klap had gegeven? Ik was overigens doodnerveus in het begin.
stof opwaaien, discussies provoceren en dan stiekem wegsluipenquote:
Ik had niet veel gedronken, ik haal gewoon de meets door elkaar. Moeten ze maar niet telkens allemaal in de stairway zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet
[..]
Minder drinken volgende keerNerveus voor wat?
Aww.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef clevy het volgende:
[..]
stof opwaaien, discussies provoceren en dan stiekem wegsluipen
Meets in de stairway zijn leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had niet veel gedronken, ik haal gewoon de meets door elkaar. Moeten ze maar niet telkens allemaal in de stairway zijn.Ik zal minder aanwezig zijn de volgende keer.
Echt niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meets in de stairway zijn leukLaatste meet is al een half jaar geleden. Wordt weer eens tijd voor een meet
heb hem ook hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef Yuki het volgende:
Kwart voor 2, Cup a Soup!
Dat zouden meer mensen moeten doen!
Er is vanavond een ONZradio meet bij huppelmuts waar ik heen zou gaan, maar in Emmen. 60 euro voor het OV gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meets in de stairway zijn leukLaatste meet is al een half jaar geleden. Wordt weer eens tijd voor een meet
bezig mee.. maar dat geeft me nog geen antwoordquote:
Utrechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef clevy het volgende:
[..]
bezig mee.. maar dat geeft me nog geen antwoord
prima.. das bereisbaar.. wanneer ?quote:
Dan was het vast gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet!
Laatste meet was in januari, daar was je alleen niet bij
Dat is inderdaad vrij ver voor een meetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is vanavond een ONZradio meet bij huppelmuts waar ik heen zou gaan, maar in Emmen. 60 euro voor het OV gaat me iets te ver.
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet!
Laatste meet was in januari, daar was je alleen niet bij
ben je bang van echte mensen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk niet
Zijn ze zo eng?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk niet
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..quote:
Nee, dat niet. Gewoon, wil sommige zoals Yuki best wel een keer irl zien, maar dat heb ik niet bij iedereen hierquote:
op een naaktstrand zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef clevy het volgende:
[..]
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..
whahahaha.. nee.. das niet echt mijn plek om rond te hangen.. morgen gaan we weer elfjes kijkenquote:
Efteling?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
[..]
whahahaha.. nee.. das niet echt mijn plek om rond te hangen.. morgen gaan we weer elfjes kijken
nee.. haarzuilensquote:
Voor mij 10 jaar geleden alweer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Efteling is leuk![]()
Lang geleden dat ik daar geweest ben
vorig jaar gigantisch genotenquote:
Fotografie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef clevy het volgende:
[..]
kan toch bijna niet.. ik ga met enige regelmaat met engere mensen op pad.. nerds die fotograferen..
Wat voor soort fotografie?quote:
ik kan nog wel een model gebruiken hoor..quote:
Niet doen als je het durft. Gewoon naar kleine meets gaan. Onze "meet" was leuk vond ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb jou al gemeet met TAL.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon, wil sommige zoals Yuki best wel een keer irl zien, maar dat heb ik niet bij iedereen hier
Ja. Ik ben wel eens naar VBL-meets geweest hoor en naar een TAL-meet. Vooral de laatste VBL-meet was erg druk, maar toch gezellig. Maar toen waren mijn psychische klachten lang niet zo erg als nu.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet doen als je het durft. Gewoon naar kleine meets gaan. Onze "meet" was leuk vond ik
Dat ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef clevy het volgende:
[..]
vorig jaar gigantisch genoten
[ afbeelding ]
onder ander van deze dame.. Diana.
Klopt en tijn heb ik een keer apart gemeet. Samen naar een optreden geweest hier in Eindhoven.quote:
geweldig is dat.. heb wel honderden foto's gemaakt.. en m'n ogen uit gekeken.. niet alleen naar mooi vrouwvolk maar de tijd en moeite die mensen in kostuums steken is inmensquote:
Ja. Zullen Peuter en ik anders binnenkort de trein naar Utrecht pakken? Hij is dol op de trein.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
oh
Dan moet ik het maar eens in het echt bewonderen!
Da's leuk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Zullen Peuter en ik anders binnenkort de trein naar Utrecht pakken? Hij is dol op de trein.
Ik woon ook in Utrecht!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Zullen Peuter en ik anders binnenkort de trein naar Utrecht pakken? Hij is dol op de trein.
klinkt als een vrijwillige babysitquote:
ow? bedoelde je dat niet?? wat dan? wilde je meer met de milf spelen dan met de koter? ow wacht.. wat zeg ik nuquote:
Ik kom hier nog niet zo lang he, ik ben nog onbedorven en onschuldig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt wel mee.Dit is Singles, ik ben erger gewend.
Neuh, vandaag doe ik niets meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's goed. Maar niet nu, want het is een tyfuszooi hier
Dat slaan we er wel uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang he, ik ben nog onbedorven en onschuldig.
Je hebt je bril!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, vandaag doe ik niets meer.Behalve zo eens met de bril op door de wijk fietsen en kijken of er nog meer dingen zijn die ik nog nooit heb gezien.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw bril. Er al aan gewend? Of moet je hem alleen soms op?quote:
Het is heel erg wennen. En ik heb 'm in het weekend weinig op, dus maandag wordt het weer even scheel kijken. Maar bevalt goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw bril. Er al aan gewend? Of moet je hem alleen soms op?
Ik weet nog wel toen ik een keer van -4 naar -7 ging ofzo. Moest ik van de opticien af en toe nog door mijn oude bril kijken. Zat ik daar tijdens een tentamen met 1 bril op mijn hoofd en 1 op tafel
Whatsapp me maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet er eerst even zelf nog aan wennen.
Deceptiequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ik me eerst maar even aan gaan kleden voor ik foto's ga maken.
Top. Ja ik weet inmiddels niet beter. Ik heb al iets van een kwart eeuw een brilquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is heel erg wennen. En ik heb 'm in het weekend weinig op, dus maandag wordt het weer even scheel kijken. Maar bevalt goed
Ik 9 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top. Ja ik weet inmiddels niet beter. Ik heb al iets van een kwart eeuw een bril
en zie je er nu slimmer uit?quote:
Heeft echt heel lang geduurd voor ik aan de bril gewend was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja mevrouw!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
Van de week had ik mijn haar opgestoken en mijn bril op. Toen werd ik vergeleken met dit:Ze konden je BH zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
Van de week had ik mijn haar opgestoken en mijn bril op. Toen werd ik vergeleken met dit:Die kan er heel streng uitzien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelekenquote:
O zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergeleken
Ik had overigens ook wel een witte blouse aan enzo. Dus in dat opzicht klopte het ook nog wel een beetje
verkoopsters die meubels kunnen tillen zijn ook niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
Godver, ben de weg kwijt qua bank, weet niet meer wat ik wil
En te weinig leuke verkoopsters in meubelzaken
Awesome!quote:
Hoi hoiquote:
Moet jij niet naar Huppel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik ga m'n kamer maar eens stofzuigen
Heb hier ook nog wel wat klusjes als je je verveeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik ga m'n kamer maar eens stofzuigen
ohh geen lenzen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is heel erg wennen. En ik heb 'm in het weekend weinig op, dus maandag wordt het weer even scheel kijken. Maar bevalt goed
Nee, en die ga ik ook niet pakkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:03 schreef smilez het volgende:
[..]
heb je die zetpil nu nog niet gepakt?
Leg eens uit wat ik in godsnaam met een zetpil moet.quote:
Hiquote:
ACh kan gebeuren tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
En paradoxaal dat IK nu de volgende pagina open (bij 50 posts pp)
Hai!quote:
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je kan ook gewoon stellen dat er zonder jouw aanwezigheid blijkbaar niet veel aan isquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
Man, ik heb bijna 3 uur geslapen en dit topic is niet eens een pagina verder!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoi![]()
bank en bed gekocht
Wat voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
tja waar die dingen wel niet goed voor zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik in godsnaam met een zetpil moet.
Duidelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stellen dat er zonder jouw aanwezigheid blijkbaar niet veel aan is
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoi![]()
bank en bed gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics
♥ || Baby catcher in training || ♥
Hey babe! Hoe is het met je ongewenste vochtafscheiding uit allerlei gaten?quote:
bank:quote:
Precies, Yuki isquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stellen dat er zonder jouw aanwezigheid blijkbaar niet veel aan is
ik kan ook zeggen (wat mij altijd verteld wordt..) zalf met een pleister hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:44 schreef smilez het volgende:
[..]
tja waar die dingen wel niet goed voor zijn![]()
eindelijk weer thuis.. persoon waar ik een afspraak mee had is niet eens komen opdagen.... argh dat ik daarvoor speciaal naar mijn werk ben gereden
Boxspring toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef JoeBravo het volgende:
bed:
iets wat hier op lijkt:
[ afbeelding ]
precieze model staat niet op de site.
Erg gaafquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bank:
[ afbeelding ]
dit model, maar dan een drie-zits in een wit/beige gemeleerde stof
bed:
iets wat hier op lijkt:
[ afbeelding ]
precieze model staat niet op de site.
Niet best en goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey babe! Hoe is het met je ongewenste vochtafscheiding uit allerlei gaten?
nee, "gewoon" lattenbodem met pocketveren matrasquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:49 schreef smilez het volgende:
[..]
ik kan ook zeggen (wat mij altijd verteld wordt..) zalf met een pleister haha
[..]
Boxspring toch?
ahh ok, heb zelf boxspring en moet zeggen dat die echt zwaar relaxed ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, "gewoon" lattenbodem met pocketveren matras
jup, neutraal wit met metaal/chroom accent+poot en wit houten hoofdbord.quote:
denk dat dat zo lijkt iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef smilez het volgende:
[..]
ahh ok, heb zelf boxspring en moet zeggen dat die echt zwaar relaxed ligt
dat bed op de foto van jou ziet er echt breed uit? of is dat een optische illusie?
I like your stylequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, neutraal wit met metaal/chroom accent+poot en wit houten hoofdbord.
nice, had bij mezelf meer zoiets van.. tja als ik dan toch een nieuw bed bestel.. dan maar gelijk goed doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
denk dat dat zo lijkt idd
heb zelf een 160x210 besteld
bed moet combineren met de vaalrode vloerbedekking, een eikenhoutenfineer kast met metalen staanders en een donkergrijze kast.... vandaar witquote:
als ik het me kon veroorloven, deed ik het ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef smilez het volgende:
[..]
nice, had bij mezelf meer zoiets van.. tja als ik dan toch een nieuw bed bestel.. dan maar gelijk goed doen180x240
Je hebt alleen maar gewenste vochtafscheiding?quote:
het nadeel bij wit is dat je vuil snel opmerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bed moet combineren met de vaalrode vloerbedekking, een eikenhoutenfineer kast met metalen staanders en een donkergrijze kast.... vandaar wit
En qua bank heb ik lang zitten denken aan een witleren bank, maar alle witleren banken die ik zag, hadden een lelijke grijze waas gekregen en daar zit ik niet op te wachten.
En een donkere bank combineert imo slecht met de donkere vloerbedekking en verder overwegend donkere meubels.
*note to self: lichte/witte salontafel overwegen*
Ai even doorsparen en volhouden meid. Over een tijdje zul je wel het geld ervoor hebben (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook een nieuw bed
Maar dan moet ik ook een nieuw huis
Nee, ik heb weer beidequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar gewenste vochtafscheiding?
elke kleur heeft z'n voor- en nadelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef smilez het volgende:
[..]
het nadeel bij wit is dat je vuil snel opmerkt![]()
en zwart... succes met meubels afstoffen 24/7
Bah, naar!quote:
Ja, best wel. Maar wel minder dan gisteren. Ik kon een banaan etenquote:
Dan heb ik denk ik een andere baan nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai even doorsparen en volhouden meid. Over een tijdje zul je wel het geld ervoor hebben (hoop ik voor je)
true datquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
elke kleur heeft z'n voor- en nadelen
in mijn hoofdquote:
Oeh dat is minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik een andere baan nodig
Nou ja, hopende dat de stijgende lijn zich voortzet. Kun je maandag weer gewoon naar je stage.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Maar wel minder dan gisteren. Ik kon een banaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |