ahh ok, heb zelf boxspring en moet zeggen dat die echt zwaar relaxed ligtquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, "gewoon" lattenbodem met pocketveren matras
jup, neutraal wit met metaal/chroom accent+poot en wit houten hoofdbord.quote:
denk dat dat zo lijkt iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef smilez het volgende:
[..]
ahh ok, heb zelf boxspring en moet zeggen dat die echt zwaar relaxed ligt
dat bed op de foto van jou ziet er echt breed uit? of is dat een optische illusie?
I like your stylequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, neutraal wit met metaal/chroom accent+poot en wit houten hoofdbord.
nice, had bij mezelf meer zoiets van.. tja als ik dan toch een nieuw bed bestel.. dan maar gelijk goed doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
denk dat dat zo lijkt idd
heb zelf een 160x210 besteld
bed moet combineren met de vaalrode vloerbedekking, een eikenhoutenfineer kast met metalen staanders en een donkergrijze kast.... vandaar witquote:
als ik het me kon veroorloven, deed ik het ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef smilez het volgende:
[..]
nice, had bij mezelf meer zoiets van.. tja als ik dan toch een nieuw bed bestel.. dan maar gelijk goed doen180x240
Je hebt alleen maar gewenste vochtafscheiding?quote:
het nadeel bij wit is dat je vuil snel opmerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bed moet combineren met de vaalrode vloerbedekking, een eikenhoutenfineer kast met metalen staanders en een donkergrijze kast.... vandaar wit
En qua bank heb ik lang zitten denken aan een witleren bank, maar alle witleren banken die ik zag, hadden een lelijke grijze waas gekregen en daar zit ik niet op te wachten.
En een donkere bank combineert imo slecht met de donkere vloerbedekking en verder overwegend donkere meubels.
*note to self: lichte/witte salontafel overwegen*
Ai even doorsparen en volhouden meid. Over een tijdje zul je wel het geld ervoor hebben (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:58 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook een nieuw bed
Maar dan moet ik ook een nieuw huis
Nee, ik heb weer beidequote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar gewenste vochtafscheiding?
elke kleur heeft z'n voor- en nadelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:00 schreef smilez het volgende:
[..]
het nadeel bij wit is dat je vuil snel opmerkt![]()
en zwart... succes met meubels afstoffen 24/7
Bah, naar!quote:
Ja, best wel. Maar wel minder dan gisteren. Ik kon een banaan etenquote:
Dan heb ik denk ik een andere baan nodigquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai even doorsparen en volhouden meid. Over een tijdje zul je wel het geld ervoor hebben (hoop ik voor je)
true datquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
elke kleur heeft z'n voor- en nadelen
in mijn hoofdquote:
Oeh dat is minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik een andere baan nodig
Nou ja, hopende dat de stijgende lijn zich voortzet. Kun je maandag weer gewoon naar je stage.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Maar wel minder dan gisteren. Ik kon een banaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |