Echt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatsteJe was best aanwezig op die meet.
Ik ben 12 en wat doe jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:40 schreef clevy het volgende:
[..]
graag gedaan.. en euh.. die aai over je achterwerk was per ongeluk hoor
Ja graag of niet hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou hoeft het dus niet meer he
bij deze een medelevend schouderklopje en sympatieke blik met knipoog..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Nou en ofquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef clevy het volgende:
[..]
bij deze een medelevend schouderklopje en sympatieke blik met knipoog..
het valt allemaal niet mee he?
Oke dan nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Minder drinken volgende keerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt?Ik kan me der niet meer zoveel van herinneren, was dat de meet waarop ik flash een klap had gegeven? Ik was overigens doodnerveus in het begin.
stof opwaaien, discussies provoceren en dan stiekem wegsluipenquote:
Ik had niet veel gedronken, ik haal gewoon de meets door elkaar. Moeten ze maar niet telkens allemaal in de stairway zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet
[..]
Minder drinken volgende keerNerveus voor wat?
Aww.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef clevy het volgende:
[..]
stof opwaaien, discussies provoceren en dan stiekem wegsluipen
Meets in de stairway zijn leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had niet veel gedronken, ik haal gewoon de meets door elkaar. Moeten ze maar niet telkens allemaal in de stairway zijn.Ik zal minder aanwezig zijn de volgende keer.
Echt niet!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meets in de stairway zijn leukLaatste meet is al een half jaar geleden. Wordt weer eens tijd voor een meet
heb hem ook hierquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef Yuki het volgende:
Kwart voor 2, Cup a Soup!
Dat zouden meer mensen moeten doen!
Er is vanavond een ONZradio meet bij huppelmuts waar ik heen zou gaan, maar in Emmen. 60 euro voor het OV gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meets in de stairway zijn leukLaatste meet is al een half jaar geleden. Wordt weer eens tijd voor een meet
bezig mee.. maar dat geeft me nog geen antwoordquote:
Utrechtquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef clevy het volgende:
[..]
bezig mee.. maar dat geeft me nog geen antwoord
prima.. das bereisbaar.. wanneer ?quote:
Dan was het vast gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet!
Laatste meet was in januari, daar was je alleen niet bij
Dat is inderdaad vrij ver voor een meetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is vanavond een ONZradio meet bij huppelmuts waar ik heen zou gaan, maar in Emmen. 60 euro voor het OV gaat me iets te ver.
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt niet!
Laatste meet was in januari, daar was je alleen niet bij
ben je bang van echte mensen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een Single-meet geweest. Wie weet ooit nog een keer in de toekomst. Maar waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |