Dat slaan we er wel uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang he, ik ben nog onbedorven en onschuldig.
Je hebt je bril!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, vandaag doe ik niets meer.Behalve zo eens met de bril op door de wijk fietsen en kijken of er nog meer dingen zijn die ik nog nooit heb gezien.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw bril. Er al aan gewend? Of moet je hem alleen soms op?quote:
Het is heel erg wennen. En ik heb 'm in het weekend weinig op, dus maandag wordt het weer even scheel kijken. Maar bevalt goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw bril. Er al aan gewend? Of moet je hem alleen soms op?
Ik weet nog wel toen ik een keer van -4 naar -7 ging ofzo. Moest ik van de opticien af en toe nog door mijn oude bril kijken. Zat ik daar tijdens een tentamen met 1 bril op mijn hoofd en 1 op tafel
Whatsapp me maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet er eerst even zelf nog aan wennen.
Deceptiequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ik me eerst maar even aan gaan kleden voor ik foto's ga maken.
Top. Ja ik weet inmiddels niet beter. Ik heb al iets van een kwart eeuw een brilquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is heel erg wennen. En ik heb 'm in het weekend weinig op, dus maandag wordt het weer even scheel kijken. Maar bevalt goed
Ik 9 dagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top. Ja ik weet inmiddels niet beter. Ik heb al iets van een kwart eeuw een bril
en zie je er nu slimmer uit?quote:
Heeft echt heel lang geduurd voor ik aan de bril gewend was.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja mevrouw!quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
Van de week had ik mijn haar opgestoken en mijn bril op. Toen werd ik vergeleken met dit:Ze konden je BH zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
Van de week had ik mijn haar opgestoken en mijn bril op. Toen werd ik vergeleken met dit:Die kan er heel streng uitzien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergelekenquote:
O zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergeleken
Ik had overigens ook wel een witte blouse aan enzo. Dus in dat opzicht klopte het ook nog wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |