Jij!quote:
Heel goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:22 schreef ArTiC het volgende:
Oh daarom lig ik nog in bed, het is weekend
Maar wel geheel ontopic alleenquote:
Dag maisje! Wil je een snoepje?quote:
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.
Ik weet het niet, dat zei ze er niet bij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?
2x vreemd maakt het niet goed hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemd als in onbekend of vreemd als in raar?
Twee keer negatief is positief toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
2x vreemd maakt het niet goed hoor.
in dit geval niet, zeg ik dusquote:
Ik ben geen man maar wel vreemdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens lief
Ik leg alleen de algemene regel uit
Dan was 't vast niet heel belangrijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:30 schreef Myraela het volgende:
Ik weet het niet, dat zei ze er niet bij.
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan was 't vast niet heel belangrijk.
de kleur op je wangen zegt wat andersquote:
Jezus je UIquote:
Lijkt mij ook. Terug naar de snoepjes...quote:
Ik ben boosquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de kleur op je wangen zegt wat anders
wat schattigquote:
Ohja. Heb je iets met chocolade?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Terug naar de snoepjes...
chocolade paashazen.. van serieuze callebaut chocoladequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:43 schreef clevy het volgende:
[..]
chocolade paashazen.. van serieuze callebaut chocolade
Jazeker, nog voorkeur voor melk of puur?quote:
Melk gaarne.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, nog voorkeur voor melk of puur?
Zie hier, een snoezig paashaasje van melkchocola. Bijt jij z'n kop er maar es af.quote:
goede keusquote:
Te fout, Air. Te fout.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie hier, een snoezig paashaasje van melkchocola. Bijt jij z'n kop er maar es af.
Ik vind hem echt ontzettend lelijk. Hij past overingens wel in dat rijtje UI'squote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Paas-UI.Voor bij mijn collectie UI's
Dat zegt vooral iets over jouw hoofd. Misschien ben jij wel de vreemde van ons twee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
Te fout, Air. Te fout. [ afbeelding ] In mijn hoofd klinkt het tenminste heel fout.
Dit gaat niet over een baby neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, op kraamvisite
Eens zien wat we op de keuring gaan afleveren straks.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over jouw hoofd. Misschien ben jij wel de vreemde van ons twee.
/care. Hij is tof voor pasen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ontzettend lelijk. Hij past overingens wel in dat rijtje UI's
zolang je maar niet op je UI lijkt.. das trouwens ook een rare zin om tegen een groenteboer te zegggenquote:
Zonder de oren en de tanden is het anders wel een verdomd lekker wijf.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:50 schreef clevy het volgende:
[..]
zolang je maar niet op je UI lijkt.. das trouwens ook een rare zin om tegen een groenteboer te zegggen
wie zit er onder dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zonder de oren en de tanden is het anders wel een verdomd lekker wijf.
Mijn moeder heeft mij overigens nooit gewaarschuwd voor vreemde vrouwen. Is het nu wel of niet veilig om met je mee naar huis te gaan?quote:
Niet. Maar dat heeft niet zoveel met mij (alsin, vreemde vrouw) te maken. Maar mijn mama zou je slaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft mij overigens nooit gewaarschuwd voor vreemde vrouwen. Is het nu wel of niet veilig om met je mee naar huis te gaan?
beetje vreemd maar best leuk speelgoed zo te zienquote:
Niet echt een turn on.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
Niet. Maar dat heeft niet zoveel met mij (alsin, vreemde vrouw) te maken. Maar mijn mama zou je slaan.
Ik vind haar leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:56 schreef clevy het volgende:
[..]
beetje vreemd maar best leuk speelgoed zo te zien
Ik geef hem gelijkquote:
Mietjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijkdaar word tijntje niet echt vrolijk van
ligt er aan.. sla je hard of valt t onder sm?quote:
Ik sla gewoon terugquote:
wat is het verschil tussen slaan en corrigerende tik?quote:
Dan is ze een meisjequote:
Klinkt al beter, maar ik sla liever zelf.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt al beter, maar ik sla liever zelf.
quote:
Trouwen?quote:
Neuken?quote:
Exclusief elkaar kapot neuken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Trouwen.Dat zijn dan weer minpunten hoor Peu.
Ik ga inpakken en kom jouw kant op. Ga maar alvast klaarliggen. Naakt, face down, ass up!quote:
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
Wat is een zoenmevrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij zoenmevrouw? Of geldt de exclusiviteit alleen voor jou?
En terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Wat is een zoenmevrouw?
En exclusiviteit geld alleen voor Peu toch, het was zijn idee, ik doe niet aan dat soort dingen.
'middag dorpsgenootquote:
dat is wel te waarderenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef clevy het volgende:
[..]
'middag dorpsgenootja het gaat al lomp tegen hard..
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusantquote:
Ik lig al helemaal klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
hahaha zeker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach, tis altijd weer even schakelen van tere-zieltjes mode naar dit soort verbaal geweld.. maar wel amusant
geen woorden! maar daden!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht.Ben je al nakende, want ik ga nu echt vertrekken.
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef smilez het volgende:
[..]
hahaha zeker!
dalijk om 3 uur alsnog tijd besteden aan mijn werk ipv mijn weekend!!
en ik ben alles behalve workaholic
Top! Ik heb er zin in.quote:
pics or it didnt happen..quote:
ja ik woon het dichtste bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:20 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. ik ben nog fut aan t verzamelen om wat boodschaps en klusjes te gaan doen..
goed plan! smakelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:23 schreef smilez het volgende:
[..]
ja ik woon het dichtste bijdus ik ben altijd de dupe..
geeft niks zit nog een mooie ijsco winkel in nuenen waar ik een mooie pitstop kan maken
neenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef clevy het volgende:
[..]
pics or it didnt happen..
(dat schijnt de gepaste response te zijn)
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten luktquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef smilez het volgende:
[..]
neende gepaste response is 15 minuten later op haar deur te kloppen
"t dooske"quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
heb je het liever dat je het de dag vantevoren te horen krijgt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:21 schreef Yuki het volgende:
Oioioi... Uitnodiging familiereünie van mijn oma's (moeder van moeder) familie.
Nu de uitnodiging, reünie is eind augustus
haha volgens mij was AirwiN ermee bezig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:25 schreef clevy het volgende:
[..]
kheb geen idee waar t dooske woont.. dus das wat lastig te bepalen of het in 15 minuten lukt
haha die gekke brabo's!quote:
euh ja.. pic in fobo lijkt me een redelijk onschuldig klein meisje.. hier is het een berg grootspraak wat er uitkomt.. dus beetje verbaal tegenaan schoppen om wat reactie los te krijgen he.. provoceren -> laten happen -> beetje karakter analyse doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |