SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Haha, ik zie je al rage quittend de stalling uitlopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Fasoenlijke 2e hands fiets kopen: 120e
Goed slot kopen zodat hij niet wordt gejat: 25e
Reparatie na 13 weken laten uitvoeren omdat hij net buiten de garantie stuk is: 25e
1 dag na de reparatie de 'beveiligde' fietsenstalling rage-quitten omdat je fiets gejat is:
Iemand een barrel te koop? Laatste keer dat ik een fatsoenlijke fiets heb gekocht iig.
Ik heb nog een barrel staan maar dat is een extra groot frame dus waarschijnlijk te groot voor je lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Fasoenlijke 2e hands fiets kopen: 120e
Goed slot kopen zodat hij niet wordt gejat: 25e
Reparatie na 13 weken laten uitvoeren omdat hij net buiten de garantie stuk is: 25e
1 dag na de reparatie de 'beveiligde' fietsenstalling rage-quitten omdat je fiets gejat is:
Iemand een barrel te koop? Laatste keer dat ik een fatsoenlijke fiets heb gekocht iig.
ik zeg doen!quote:
Jammer genoeg werd ie vandaag al verkocht op sommige plekken, nja dan maar weer wachten tot dinsdagquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik zie je al rage quittend de stalling uitlopen.
Ik wil Mortal Kombat..
Nú!
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb nog een barrel staan maar dat is een extra groot frame dus waarschijnlijk te groot voor je lul
Hij ligt al in de schappen bij Dimplus.nl!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ik zie je al rage quittend de stalling uitlopen.
Ik wil Mortal Kombat..
Nú!
Ik ga nu in Utrecht naar een prima sportschool vlak bij het station. Meteen na het werk door werkt bij mij beter dan op vrije momenten. Heb jij geen sportschool bij je werk in de buurt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Misan het volgende:
Vandaag trouwens op zoek geweest naar een degelijke sportschool in Amersfoort noord. Resultaat: één crappy sportschool, één heel erg dure sportschool en twee sportscholen die op zaterdagmiddag dicht zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Misan het volgende:
Vandaag trouwens op zoek geweest naar een degelijke sportschool in Amersfoort noord. Resultaat: één crappy sportschool, één heel erg dure sportschool en twee sportscholen die op zaterdagmiddag dicht zijn
Wel een goeie om eens te checken jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga nu in Utrecht naar een prima sportschool vlak bij het station. Meteen na het werk door werkt bij mij beter dan op vrije momenten. Heb jij geen sportschool bij je werk in de buurt?
Daar waar we het over alles behalve games hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:13 schreef Gamer_V het volgende:
Sporten, bah, weten jullie wel dat dit de GAMes SC is?
maar games zijn zo tofquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Daar waar we het over alles behalve games hebben
Gespierde/gezonde mensen zijn veel tofferquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gespierde/gezonde mensen zijn veel toffer
Gespierde vrouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gespierde/gezonde mensen zijn veel toffer
Mammiequote:
Nee, vandaag feestje van mijn neefje gehad en we waren daar al kapot van eigenlijkquote:
Is ook vermoeiend dat koekhappen, ezelprikken en spijkerpoepen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, vandaag feestje van mijn neefje gehad en we waren daar al kapot van eigenlijk
Coolquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef GameBabe het volgende:
Heeft iemand nog een goed idee voor een verjaardagscadeau om aan mijn paps en mams te vragen?
Ik overweeg nu een doos lego
http://mindstorms.lego.com/en-us/history/default.aspx
Komt zodra een nieuw topic geopend wordt en dat is hier nog nietquote:Op zondag 17 april 2011 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Hé, de R&P SC heeft zo'n sjiek tagje van een reeks. Woarom is dè hier nie?
quote:Op zondag 17 april 2011 08:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Komt zodra een nieuw topic geopend wordt en dat is hier nog niet
quote:
HANDIG! Die multi-kwik-kwoot.quote:
Werkt niet op mobielquote:Op zondag 17 april 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
[..]
HANDIG! Die multi-kwik-kwoot.
On itquote:Op zondag 17 april 2011 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we dan het getal niet uit de tags moeten halen. Post eens door Mis..
Dacht dat we het al hadden hierquote:Op zondag 17 april 2011 08:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Komt zodra een nieuw topic geopend wordt en dat is hier nog niet
dit topic is van gistermorgenquote:Op zondag 17 april 2011 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat we het al hadden hier. Morguh btw
Ohhh, nja dan zal ik wel verkeerd gekeken hebbenquote:
Net water dan iddquote:Op zondag 17 april 2011 09:44 schreef Morthill het volgende:
zo, gisteren genoten op het Bierfestival. Paar lekkere biertjes geproefd en veel stomdronken mensen gezien.
Beste naam: Black Damnation 666
Zwaarste bier: Black Damnation 666 (14%)
Niet geproefde bier: Black Damnation 666. Het was op toen wij er kwamen
Vervolgens wezen afpilzen in de kroeg, wat is gewoon bier dan plots licht
maar goed, het was wel echt een mannenfestival, bijna geen aantrekkelijke vrouw gezien. Een klein jaargroepje die barely legal waren en de bardame van de Pintelier, de overige duizend man waren of lelijk of man. En geen hoeveelheid bier is daar tegen bestand.quote:
Klinkt als een goed feestje met zoveel mannenquote:Op zondag 17 april 2011 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
maar goed, het was wel echt een mannenfestival, bijna geen aantrekkelijke vrouw gezien. Een klein jaargroepje die barely legal waren en de bardame van de Pintelier, de overige duizend man waren of lelijk of man. En geen hoeveelheid bier is daar tegen bestand.
Totdat je het gemiddelde soort man zietquote:Op zondag 17 april 2011 10:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feestje met zoveel mannen
Iiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww...quote:Op zondag 17 april 2011 10:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Totdat je het gemiddelde soort man ziet
[ afbeelding ]
zoiets denk ik zo
was hasst du gemacht?quote:
quote:
quote:
Was jij gister eigenlijk ook mee?quote:Op zondag 17 april 2011 13:12 schreef Poit het volgende:
http://vids.wwe.com/11765/wwecom-exclusive-wwe-superstars
ich hab mit basketball ein grösse "SCHMAK!!" gemacht und jetzt hab ik wehquote:
Tsja, ik wilde je toch even van een mooie ideaal beroven. Mannen op een bierfestival zijn niet de meest aantrekkelijke.quote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Iiiiieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww...
Het is ontbijt tijd, doe eens niet
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
Gister in de pan gehakt door een paar kleine meisjes/jongetjes met lasergamen
Geniaal
quote:
Sharana smileyquote:
true that ! Rayman heb ik niet meer aangeraaktquote:Op zondag 17 april 2011 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Pilotwings wordt best moeilijk! Vooral als je alles op 3 sterren wilt
Niet? Ik moet er nog mee verder maar heb 3 van de 4 dingen die je moet verzamelen al. Ik speel nu meer pilotwingsquote:Op zondag 17 april 2011 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true that ! Rayman heb ik niet meer aangeraakt
schmakken ist ganz nicht gut!quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ich hab mit basketball ein grösse "SCHMAK!!" gemacht und jetzt hab ik weh
Waar heb je op gefilterd?quote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topicchain/286
Ik ook.. Net de eerste area uitgespeeld.quote:Op zondag 17 april 2011 19:58 schreef Misan het volgende:
[..]
welke doe je nu?
ik ben nu met Might & Magic bezig
Die laadtijden zijn idd echt absurdquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook.. Net de eerste area uitgespeeld.
Was vrijdagavond met een maat de demo aan het spelen. Was wel tof, besloten te kopen, nog korting door PNS+ ook![]()
Alleen wat een uber dikke faal van Ubisoft ()
Fucking laadtijden en een shitload aan grafische bugs..
Ik zat op Edward te wachten. Maar het is een andere filmquote:Op zondag 17 april 2011 22:20 schreef Morthill het volgende:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1630575897/
The Bourne Identity moest gay worden of zo
Om een of andere bizarre reden heb ik laatst (gisteren of zo) gedroomd over die filmquote:Op maandag 18 april 2011 01:07 schreef koei het volgende:
Mocht er iemand nog naar de bios willen binnenkort, de film Paul is echt heel tof! Die is een bioscoopkaartje waard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |