Je wil klopkoek meeten?quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
In dat R&P meettopic zingt nu ook 28 mei rond? Dan moet ik uit gaan kijken.
Dat doen ze uit voorzorg me dunkt.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
Mocht ik willen.quote:
Bedoel je deze? Dan kunnen we tussendoor een excursie naar het park plannen en onderhand letterlijk 'aapjes' gaan kijken.quote:Op zondag 17 april 2011 17:08 schreef eriksd het volgende:
Ik ben nog te jong om te sterven.quote:
Kijk maar uit. Ik kreeg wat minder frisse termen naar mijn hoofd via dm na mijn post daarquote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Dan kunnen we tussendoor een excursie naar het park plannen en onderhand letterlijk 'aapjes' gaan kijken.
I like your style.quote:Op zondag 17 april 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bedoel je deze? Dan kunnen we tussendoor een excursie naar het park plannen en onderhand letterlijk 'aapjes' gaan kijken.
IRLquote:
Sneu. Nee, serieus.quote:Op zondag 17 april 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om te sterven.
[..]
Kijk maar uit. Ik kreeg wat minder frisse termen naar mijn hoofd via dm na mijn post daar
Stel kleuters
quote:Op zondag 17 april 2011 17:20 schreef Cerbie het volgende:
Internet
[..]
IRL
*stamelstotter* s-s-sorry erik *naar grond staart*
Van mij bedoel je?quote:
Ja.quote:
John Mayer Trioquote:Op zondag 17 april 2011 18:32 schreef eriksd het volgende:
Jammer dat de meeste mensen hem alleen kennen van No Parlez. Alhoewel, goed album.
Mensen van internet ontmoeten is ook wel eng hè?quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef dotCommunism het volgende:
Afwezig, want ik doe niet aan mensen van internet ontmoeten.
Op wie moeten we dan met zn allen geilen tijdens de meet?quote:Op zondag 17 april 2011 23:17 schreef dotCommunism het volgende:
Afwezig, want ik doe niet aan mensen van internet ontmoeten.
Note to self: drink niet teveel tijdens de meet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |