Gek genoeg vind ik dat slootwater goed te drinken.quote:Op zondag 17 april 2011 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarlijk een bijzonder betreurenswaardige uitspraak.
Nou, ik wil ook wel gaan zuipen. Maar ik heb geen zin om een dag later allerlei vage foto´s van mij hier of over de pm te zienquote:Op zondag 17 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wat denk jij?
Ben geen geheelonthouder.
Daarmee ben ik het eens, je biervoorkeur nietquote:Op zondag 17 april 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
En voor 20 man flessen wijn open te trekken vind ik ook alweer wat. Dat kan je doen wanneer je met een groepje van 4 bent, maar anders is het onrendabel.
De rechtse tafel gaat aan de champagne.quote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, ik wil ook wel gaan zuipen. Maar ik heb geen zin om een dag later allerlei vage foto´s van mij hier of over de pm te zien
Dat is vrijwel iedereen?quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rechtse tafel gaat aan de champagne.
quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rechtse tafel gaat aan de champagne.
Valt mee, volgens mij is het politieke spectrum wel evenredig verdeeld.quote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is vrijwel iedereen?
Dan zit Koos met een stel senioren opgescheept
Ik ken het establishment niet, geen idee wat ze serveren.quote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Wordt erook nog kaviaar of delecatesses geserveerd?
Beweerde jij niet dat je in Zuid-Afrika woonde? of haal ik je nu door de war met een andere userquote:
Qua leeftijd niet; betyar en remlof trekken het gemiddelde omhoog, php aan de rechter kant omlaag.quote:Op zondag 17 april 2011 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, volgens mij is het politieke spectrum wel evenredig verdeeld.
Nee dat klopt, ben sinds kort terug in Nederland.quote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beweerde jij niet dat je in Zuid-Afrika woonde? of haal ik je nu door de war met een andere user
Erik, Koos en ik zijn begin - midden twintig.quote:
Kut, ik zit qua leeftijd dus wel aan de onderkant.quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik, Koos en ik zijn begin - midden twintig.
Klopt, het is wel POL he?quote:Op zondag 17 april 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut, ik zit qua leeftijd dus wel aan de onderkant.
quote:Op zondag 17 april 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Qua leeftijd niet; betyar en remlof trekken het gemiddelde omhoog, php aan de rechter kant omlaag.
Maar jij bent al papaquote:
Boks ouwe!quote:
Val ik dan niet beetje buiten de bootquote:Op zondag 17 april 2011 14:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, het is wel POL he?
Het actief stemrecht moet op z'n minst verkregen zijn voor deelname aan de meet.
Een papa die gewoon 20 blijftquote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent al papa
Da's een totaal andere levensfase dan waar wij in zitten
En een die nog seks heeft met mamaquote:
2x20 is ook 40quote:
Add me to that category as well.quote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik, Koos en ik zijn begin - midden twintig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |