Die meeting liet zich kenmerken door een bijzondere eensgezindheid.quote:Op zondag 17 april 2011 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, hoe is zo'n meet eigenlijk. Moet ik een boksbeugel meenemen?
En verrassende normaliteit van de gemiddelde user, hoe abject zijn/haar standpunten op Fok ook zijnquote:Op zondag 17 april 2011 11:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Die meeting liet zich kenmerken door een bijzondere eensgezindheid.
Ja, was twee jaar geleden. Was gezellig inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2011 11:34 schreef Lyrebird het volgende:
Kan er helaas niet bijzijn. Heb me 2 jaar geleden (?) op de meet goed vermaakt.
Kan jij dat wel betalen met je stufi?quote:
Ik stel voor dat we die meet gaan betalen met een draagkracht beginsel systeem.quote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan jij dat wel betalen met je stufi?
Geen verplichtingen hequote:Op zondag 17 april 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan jij dat wel betalen met je stufi?
Meet betalen?quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die meet gaan betalen met een draagkracht beginsel systeem.
Ligt er maat net aan wat iedereen neemft natuurlijk, een biertje of een cola berenburg natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
Er komen rond de 20 mensen, dat worden dure rondjes dan.
Ieder voor zich, net als in de economie, nietwaar GS?
Dan nog, 20 keer een gemiddeld bedrag van 3 euro, is nogal een uitgave.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er maat net aan wat iedereen neemft natuurlijk, een biertje of een cola berenburg natuurlijk.
Bier, als iemand decadent aan het gedestilleerde spul wilt, doet hij dat thuis maar.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er maat net aan wat iedereen neemft natuurlijk, een biertje of een cola berenburg natuurlijk.
Als ze maar Heineken aan de tap hebben.quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bier, als iemand decadent aan het gedestilleerde spul wilt, doet hij dat thuis maar.
Wodka redbull is toch niet decadent?quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bier, als iemand decadent aan het gedestilleerde spul wilt, doet hij dat thuis maar.
Mwah. Tis meer dan 1 rondje simpelweg zinloos is aangezien ik geen 20 drankjes ga nemen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, 20 keer een gemiddeld bedrag van 3 euro, is nogal een uitgave.
Wat moet er dan betaald worden volgens jou?quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah. Tis meer dan 1 rondje simpelweg zinloos is aangezien ik geen 20 drankjes ga nemen.
Jij gaat het wel op zuipen zetten?quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet er dan betaald worden volgens jou?
Waarlijk een bijzonder betreurenswaardige uitspraak.quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze maar Heineken aan de tap hebben.
Ja wat denk jij?quote:Op zondag 17 april 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij gaat het wel op zuipen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |