Is er wat te zien aan de kies?quote:
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Voor de liefhebbers...morgen een meet bij mij thuis.
Geen bn'ers hier over de vloer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?
Kraak m'n eerste weekend vrij niet af!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
Hey, nog meer mensen met geen leven hier?
Je doet toch aan schieten? kan je hem er niet af schieten met een punt 50quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..
Zuigt hard hier,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel uitkijken met je kinderen. Het beleid hier is: Iedereen waarbij de tanden ook maar een Milimeter scheef staan en die verzekerd is een beugel geven.
quote:twee keer per dag poetsen prima tenzij je gaatjes krijgt want je hebt "zwakke" tanden, als je gaatjes krijgt poets je met deze borstel alleen als je naar bed gaat en spoel je 's morgens met dit mondwater je mond. Ik weet nu wel welk ritme ik mezelf mag gaan aanwennen.
Als ik men belwaar dan ook vinden ze het wel zo fijn, van de buurman tot de kennissen en vrienden in de ver weg landen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God opa, een uitnodiging via een email is net zo geldig als een uitnodiging via de telefoon.
En ja ik ben het met je eens als het je buurvrouw betreft, maar kom op zeg, ik geef geen feestjes voor mensen vanuit Brazilië tot aan bloody Rusland of Taiwan aan toe, laat staan dat ik ze opbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |