Hoi, was gezellig, doei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef Royyy het volgende:
Hallo, en meteen ook weer welterusten allemaal
Ik keek die serie zelf niet, maar ik zag haar er wel in als die in de huiskamer opstond, ik geloof dat ze er vanaf het begin af aan in heeft gezeten, maar de serie Are you being served stond hier vroeger altijd op, trouwens al die engelse komische series, die waren allemaal leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Eastenders, de enige soap die ik wel eens keek.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik keek die serie zelf niet, maar ik zag haar er wel in als die in de huiskamer opstond, ik geloof dat ze er vanaf het begin af aan in heeft gezeten, maar de serie Are you being served stond hier vroeger altijd op, trouwens al die engelse komische series, die waren allemaal leuk.
Een jongen in mijn mond. Ik moet er niet aan denken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:28 schreef Thaboel het volgende:
Emotioneel momentje! Laaste peuk, vanaf nu overstappen op javaanse jongens tembaco
Wie zegt dat Van nelle een vrouw was/is?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een jongen in mijn mond. Ik moet er niet aan denken!
Een weduwe is altijd een vrouw. Want een man is een weduwnaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Van nelle een vrouw was/is?
Maar van Johannes kwam de naamquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weduwe is altijd een vrouw. Want een man is een weduwnaar.
De weduwe van Nelle is dus een vrouw.
Dat lag aan de toenmalige wetgeving. Vrouwen kregen altijd de naam van de man.quote:
Maakt u nou johannes uit voor een vrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lag aan de toenmalige wetgeving. Vrouwen kregen altijd de naam van de man.
Nee, de weduwe kreeg de naam Van Nelle door te trouwen met Johannes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maakt u nou johannes uit voor een vrouw?
Oftewel het komt van een man! Dus jij lurkt ook aan een kerelquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de weduwe kreeg de naam Van Nelle door te trouwen met Johannes.
Ik rook het niet dus zou niet weten wat er op een pakkie staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom heet de shag dan "weduwe van Nelle" ?
En ja jij klink gay.
Nee, zou ik Stalin niet aan durven doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Zullen we morgen maar ruilen? Jij Stalin en ik Leena?
Nee, jij rookt jongens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik rook het niet dus zou niet weten wat er op een pakkie staat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, zou ik Stalin niet aan durven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |