Hoi, was gezellig, doei.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef Royyy het volgende:
Hallo, en meteen ook weer welterusten allemaal
Ik keek die serie zelf niet, maar ik zag haar er wel in als die in de huiskamer opstond, ik geloof dat ze er vanaf het begin af aan in heeft gezeten, maar de serie Are you being served stond hier vroeger altijd op, trouwens al die engelse komische series, die waren allemaal leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, Eastenders, de enige soap die ik wel eens keek.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik keek die serie zelf niet, maar ik zag haar er wel in als die in de huiskamer opstond, ik geloof dat ze er vanaf het begin af aan in heeft gezeten, maar de serie Are you being served stond hier vroeger altijd op, trouwens al die engelse komische series, die waren allemaal leuk.
Een jongen in mijn mond. Ik moet er niet aan denken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:28 schreef Thaboel het volgende:
Emotioneel momentje! Laaste peuk, vanaf nu overstappen op javaanse jongens tembaco
Wie zegt dat Van nelle een vrouw was/is?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een jongen in mijn mond. Ik moet er niet aan denken!
Een weduwe is altijd een vrouw. Want een man is een weduwnaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wie zegt dat Van nelle een vrouw was/is?
Maar van Johannes kwam de naamquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weduwe is altijd een vrouw. Want een man is een weduwnaar.
De weduwe van Nelle is dus een vrouw.
Dat lag aan de toenmalige wetgeving. Vrouwen kregen altijd de naam van de man.quote:
Maakt u nou johannes uit voor een vrouw?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lag aan de toenmalige wetgeving. Vrouwen kregen altijd de naam van de man.
Nee, de weduwe kreeg de naam Van Nelle door te trouwen met Johannes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maakt u nou johannes uit voor een vrouw?
Oftewel het komt van een man! Dus jij lurkt ook aan een kerelquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de weduwe kreeg de naam Van Nelle door te trouwen met Johannes.
Ik rook het niet dus zou niet weten wat er op een pakkie staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom heet de shag dan "weduwe van Nelle" ?
En ja jij klink gay.
Nee, zou ik Stalin niet aan durven doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
Zullen we morgen maar ruilen? Jij Stalin en ik Leena?
Nee, jij rookt jongens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik rook het niet dus zou niet weten wat er op een pakkie staat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee, zou ik Stalin niet aan durven doen.
Maar er staat wel op dat het slecht voor mn baby zou zijnquote:
Bij mij ook. Zullen we die regelgeving aanklagen? Hoe kant het slecht voor "onze" baby zijn als mannen niet zwanger kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar er staat wel op dat het slecht voor mn baby zou zijn
Claim indienen van een miljard? Kunnen er gelijk wat mensen het baantje houden en hebben wij een prive legerquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Zullen we die regelgeving aanklagen? Hoe kant het slecht voor "onze" baby zijn als mannen niet zwanger kunnen worden.
Ik als BDS en jij als...... Euh .........quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Claim indienen van een miljard? Kunnen er gelijk wat mensen het baantje houden en hebben wij een prive leger
BDS?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik als BDS en jij als...... Euh .........
Sorry BDS = CDS Commandant de Strijdkrachtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
BDS?
Wil best generaal bd Bardienst zijn
Zolang ik maar achter de tap kan zittenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry BDS = CDS Commandant de Strijdkrachten
Wilj jij een bd functie!? Geen actieve dienst?
Die oom is ook in dienst geweest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zolang ik maar achter de tap kan zitten![]()
edit: Het is ons leger hedus we moeten niet te actief doen
Word door een oom altijd Gen bd bardienst genoemt
Nopequote:
quote:
Ook al zo vroeg wakker dus. Plannen voor het weekeinde?quote:
jup, 3 uurtjes slaap voor mij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg wakker dus. Plannen voor het weekeinde?
Yep, en eten bij de Griekquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:55 schreef gerco94 het volgende:
[..]
jup, 3 uurtjes slaap voor mij.
vanavond bier drinken. jullie?
gezellig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, en eten bij de Griek
Cobra haal ik rond half vijf op van het station, Thaboel later, en wellicht Bouke-P.
vertel!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, gisterenavond trouwens mot gehad met twee gasten in centrum van Gorinchem
Ik weet niet meer hoe het nu precies ervan kwam, maar Lotusss en ik fietsten naar huis en kwamen twee gasten op ons pad die erg bijdehand deden. Had ze gezegd te kappen met die onzin, begonnen ze me uit te dagen. Eentje spuugde tegen mij, en ik spuugde terug. Naja, kwamen ze op me af, ik afstappen en met de fiets voor me op ze afgelopen, konden ze niks, begonnen achteruit te lopen, en opeens gooide er eentje een kapotte stofzuiger die bij een container stond naar me toe.quote:
ze waren gewoon op een confrontatie uit?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het nu precies ervan kwam, maar Lotusss en ik fietsten naar huis en kwamen twee gasten op ons pad die erg bijdehand deden. Had ze gezegd te kappen met die onzin, begonnen ze me uit te dagen. Eentje spuugde tegen mij, en ik spuugde terug. Naja, kwamen ze op me af, ik afstappen en met de fiets voor me op ze afgelopen, konden ze niks, begonnen achteruit te lopen, en opeens gooide er eentje een kapotte stofzuiger die bij een container stond naar me toe.
Enfin, ik zag blind en zagen dat wellicht in mijn ogen, ze renden weg, durfden uiteindelijk de confrontatie niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |