Sowieso dat soort sites voegen een waarde toe in mijn leven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hyves is een beetje de kleuterballenbak van Facebook.
Ik heb ook facebook maar merk dat ik er steeds minder mee doe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso dat soort sites voegen een waarde toe in mijn leven.
Ik quote hem even, er mist een letter denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Sowieso dat soort sites voegen een waarde toe in mijn leven.
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik quote hem even, er mist een letter denk ik.
De letter G inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik quote hem even, er mist een letter denk ik.
SMS'en.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind Facebook zeer handig, het is de enige manier om een beetje goedkoop in contact te blijven met mensen over de hele wereld.
Ga ze niet allemaal constant zitten SMS'en, puuh.
Precies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind Facebook zeer handig, het is de enige manier om een beetje goedkoop in contact te blijven met mensen over de hele wereld.
Ah je hebt whatsapp nog niet ontdektquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ja hoe wil je dan in contact blijven met mensen, of ben je niet zo sociaal?quote:
Ook dat wel, maar niet iedereen gebruikt het, vooral niet de BBM mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah je hebt whatsapp nog niet ontdekt
Dat zou wat zijn, net zoals de "dislike" knop, geweldig zou dat zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Precies.
Kreeg van iemand die net Hyves had aangemaakt(en het niks vond) de vraag of je ook vijanden kan hebben op Hyves
Ik bel ze en of ga op bezoek. .quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoe wil je dan in contact blijven met mensen, of ben je niet zo sociaal?
Tja, van mijn contacten is denk ik zo'n 80 a 90% niet in Nederland, schiet niet echt op dan.quote:
BBM? Bijzonder Belangrijke Mensen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat wel, maar niet iedereen gebruikt het, vooral niet de BBM mensen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, van mijn contacten is denk ik zo'n 80 a 90% niet in Nederland, schiet niet echt op dan.
Die zijn er ook, maar waarom zou ik mezelf berichten sturen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Te duur, ik vlieg de wereld niet rond voor een paar pilsjes.quote:
Dan bel je ze toch, doe ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Te duur, ik vlieg de wereld niet rond voor een paar pilsjes.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn er ook, maar waarom zou ik mezelf berichten sturen?Ow die kan je pingen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik associeer BBM nog steeds met pubermeisjes![]()
Ik gebruik ook geen Blackberry, dat is het hem nou juist, veel van de mensen die ik ken wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die kan je pingen toch?
Maar ik associeer BBM nog steeds met pubermeisjes
Vind ik wat duur eerlijk gezegd, als het ook gratis kan waarom niet?quote:
quote:Wij zijn maar even weg of men verliest zich in een kansloze discussie over slachten. Wij verdoven de mug op Onze slaapkamer toch ook niet.
Sms is ook niet gratis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik wat duur eerlijk gezegd, als het ook gratis kan waarom niet?
Bovendien zijn er genoeg vrienden die gewoon vanaf kantoor op vaste lijn naar me toe bellen, kost het hen niks, en mij ook niet.
Daarom SMS of bel ik niet, ik gebruik Facebook of anders WhatsApp.quote:
Jij woont in Zwolle?quote:
Geboren en getogen. Timeless is zo mogelijk nog kanslozer, hoewel je er vrijdagmiddag wel leuk, jong spul hebt zitten. Nee: Het Vliegende Paard, De Belgische Keizer, De Tagrijn, Mizu (Joe Champ's), Naar Boven. Daar was ik meer te vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij woont in Zwolle?
Timelesss dan?
Gewoon bellen is nog socialer ook. Als ik mensen uitnodig bel ik ze allemaal apart op, of ik stuur nog een ouderwetse postkaart. Dankzij die hightech meuk is de verrotte wereld alleen maar verder verrot.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom SMS of bel ik niet, ik gebruik Facebook of anders WhatsApp.
God opa, een uitnodiging via een email is net zo geldig als een uitnodiging via de telefoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon bellen is nog socialer ook. Als ik mensen uitnodig bel ik ze allemaal apart op, of ik stuur nog een ouderwetse postkaart. Dankzij die hightech meuk is de verrotte wereld alleen maar verder verrot.
Daar denken ze in Tunesië, Egypte en Libië toch echt anders overquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon bellen is nog socialer ook. Als ik mensen uitnodig bel ik ze allemaal apart op, of ik stuur nog een ouderwetse postkaart. Dankzij die hightech meuk is de verrotte wereld alleen maar verder verrot.
Ik zet je bij de misschieners.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef sneakypete het volgende:
Goede kans dat ik dan een teambuildingdag heb van mijn werk, maar anders (of misschien desalniettemin) kom ik opdagen, mits de locatie acceptabel (niet te ver van Brabant) is en er tenminste enkele mensen komen opdagen waarmee ik best 'ns een biertje zou willen drinken en/of een gesprek voeren, maar dat lijkt er vooralsnog in te kunnen zitten (KoosVogels lijkt me een interessant type).
Fatsoenlijk rechts komt ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef sneakypete het volgende:
Goede kans dat ik dan een teambuildingdag heb van mijn werk, maar anders (of misschien desalniettemin) kom ik opdagen, mits de locatie acceptabel (niet te ver van Brabant) is en er tenminste enkele mensen komen opdagen waarmee ik best 'ns een biertje zou willen drinken en/of een gesprek voeren, maar dat lijkt er vooralsnog in te kunnen zitten (KoosVogels lijkt me een interessant type).
quote:
quote:
Is het eigenlijk een borrel of een in banen geleid debat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]![]()
Welnee, ik verheug me wel op deze meet. Zoals waarde Remlof al aangeeft, hele spectrum is aanwezig, dat word wat.
Ik ga niks in banen leiden in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een borrel of een in banen geleid debat?
Misschien is het wel een leuk idee wanneer we onder leiding van opperscout du_ke eerst een middagje doorbrengen in de bossen. Kampvuur maken, 'Gumbaya my Lord' zingen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga niks in banen leiden in ieder geval
Ah, welk merk rook jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
sigaren opsteken (en uitdelen wie wil) en dan maar zaniken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |