Vind ik altijd zo'n dooddoener. Zij staan daar omdat ze kunnen zingen, en het is nog altijd beter dan wat de gemiddelde mens doet, veel beter. Dus dat 'ze kan het niet' vind ik erg irritant en onterecht vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sta dan ook niet daar, omdat ik weet dat ik het niet kan.
Omdat ie de vorige keer bekant het podium afwaggelde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Hier ga ik echt niet van huilen hoor. En waarom mag hij achter de piano?
Goed nummer door de gedachte erachter, maar te vaak gehoord.quote:
Dat ziet ie zelf niet eens, al zou het een klarinet zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben kandidaat 19 van de fok!idolsquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken
Ik kom al vrij lang op fora, ik weet zeker wel hoe het eraan toegaat, maar af en toe mag je best iets goed vinden. Jullie kunnen niet zo zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
heb je vorige week zijn optreden gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Omdat hij anders met zijn rug naar het publiek gaat staan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Zoals Wendy net zei, dan blijft hij de goede kant op zingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ja maar zet hem dan op een stoel., de rest mag ook niet met een instrument.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je vorige week zijn optreden gezien?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zoals Wendy net zei, dan blijft hij de goede kant op zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |