Prachtige steak van gebakken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Graag in combinatie met een ontlastingdagboekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
OHHHJJJAAAAAA!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
Ook erg handig en interessantquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Zal ik volgende week ff doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Jaquote:
ik ookquote:
Grey! Ik houd niet van kiezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |